Jij hoog?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:22 schreef coldstar het volgende:
[..]
Psies.....zo dacht ik dus op jou reactie van de week bij alle andere bewoners....![]()
![]()
Maar het doet me een genoegen dat je het toch niet laten kan om op mij te reageren.....het zit je wel er hoog he....
Jaap ontmaskerd, in welke zin dan.......? Dat hij voor zichzelf speelt, zoals uiteindelijk alle spelers een keer moeten doen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Zonder Claire was er geen Huub meer geweest. Dan hadden Jaap en Lieke Huub weg kunnen werken.
Ik denk dat de febo dit goed doorhad en daarom verdient Claire in mijn ogen meer credits. Door gewoon lief en normaal te doen zijn Jaap en Lieke ontmaskerd. Lieke is al jankend de poort uit gelopen het wachten is op Jaap.
I stand correctedquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Zij maakt er geen domme opmerkingen over zoals LS wel doet over 'de huisvrouwen' die volgens hem allemaal Huub fan zijn.
volgens mij vertelde jaap laatst in 1 van die gesprekken dat hij er juist heel erg aan meegewerkt heeft om lieke eruit te "praten" toen ze in de mb sliepquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Zonder Claire was er geen Huub meer geweest. Dan hadden Jaap en Lieke Huub weg kunnen werken.
Ik denk dat de febo dit goed doorhad en daarom verdient Claire in mijn ogen meer credits. Door gewoon lief en normaal te doen zijn Jaap en Lieke ontmaskerd. Lieke is al jankend de poort uit gelopen het wachten is op Jaap.
Nu zit je werkelijk pure onzin te kletsen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Op de site was toch duidelijk te lezen dat Jaap van Huub af moest.En de berichtjes voor Jaap die mensen achterlieten werden gewoon veranderd door jouw.De haat voor Huub ligt er zo dik bovenop en dan kan je Jaap ook niet eerlijk informeren .
En dat van een bejaarde Huubsopper he, niet slecht of welquote:
Als je toch in een discotheek deze randdubiel ziet springen, schieten de tranen toch in je bilspleet...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:09 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het ook een veel grotere prestatie dat je zonder agressiviteit dit spel weet te winnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
TuurlijkFinale Huub-Brian? Ik vermoed het.....Jaap wordt vermoedelijk afgevoerd en bedankt voor bewezen diensten, terwijl ik het hem juist zou gunnen. De minst agressieve speler....
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:27 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat zijn dan de Huub fans die zulke dingen roepen. Want bij die mensen is echt helemaal niemand goed meer
Wel goed de streams in de gaten houden, als hij daar over begint, dan komt er meteen weer een SLquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik maak me nooit zo druk hoor,zie heel goed dat alles gescript en nep is.En Jaap met zijn terror op zijn site,laat me niet lachen.Jaap durft amper zijn bek open te doen tegen Brian en Amanda,elke keer heeft hij wel een smoes.Jaap had zeker te weten half nederland aan zijn voeten kunnen krijgen,maar Jaap doet mag niks meer.
Ik kijk uit naar het Groene Boekje van Desii anno 2010 zonder al die ingewikkelde taalveranderingen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:25 schreef Desii het volgende:
ik... en spelvouten.....
bestaat niet.... check de laatste nieuw spelling anno 2010[huubmodus]Ik ben perfect en doe nooit iets vout [/huubmodus]
Ik begreep ook dat Jaap juist heel sneaky met Lieke was bezig geweest om haar er uit te werken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:28 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
volgens mij vertelde jaap laatst in 1 van die gesprekken dat hij er juist heel erg aan meegewerkt heeft om lieke eruit te "praten" toen ze in de mb sliep
Ik heb liever een SL dan een LS.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wel goed de streams in de gaten houden, als hij daar over begint, dan komt er meteen weer een SL
Huumor + relatiferingsvermoogenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:25 schreef Desii het volgende:
[..]
ik... en spelvouten.....
bestaat niet.... check de laatste nieuw spelling anno 2010[huubmodus]Ik ben perfect en doe nooit iets vout [/huubmodus]
Vanavond drank koud zetten, jacouzi aan, ik voel een nieuw scriptje aankomen: Claire jaloers makenquote:
Bejaarde huubsopper, is dat niet een pleonasmequote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat van een bejaarde Huubsopper he, niet slecht of wel![]()
![]()
Nienke en Ricardo: kletsneusje en co
Vind je dat Huub wel zijn bek open durft te doen in Brain zijn gezicht. volgens mij echt niet. let maar eens op Huub scheld vaker achter de rug van Brain om als dat hij dit in Brain gezicht doet.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik maak me nooit zo druk hoor,zie heel goed dat alles gescript en nep is.En Jaap met zijn terror op zijn site,laat me niet lachen.Jaap durft amper zijn bek open te doen tegen Brian en Amanda,elke keer heeft hij wel een smoes.Jaap had zeker te weten half nederland aan zijn voeten kunnen krijgen,maar Jaap doet niks meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |