088 424 7600quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Naar welk nummer kan ik bellen om Studielink te bereiken? Heb die site afgezocht maar ik vind niets
Er staat nu op Mijn IB-Groep dat mn stufi per 1 september 2008 weer in gaat "basisbeurs", ik sta als uitwonend dus als het goed is krijg ik per 22 september weer mn maandelijkse 250 euroquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:04 schreef MoneyTalks het volgende:
M'n studie is nog steeds niet officieel geregistreerd bij dat Mijn IB-Groep op internet, dus ik kan nog steeds geen stufi aanvragen, terwijl ik al wel collegekaart van de UU heb enzo, wat moet ik doen!?
Thnqquote:
Roze is een kortingskaart, voor bejaarden en studenten. Is een stuk goedkoper. Die kan je dus in het weekend gebruiken (als je een weekkaart hebt)quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:15 schreef iPeng het volgende:
Wat houdt een roze strippenkaart in als ik vragen mag? Ik heb een blauwe maar die is verlopen, dat zei de buschauffeur tegen me, ik snap er niks van.
jupquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:52 schreef Asgard het volgende:
[..]
Nee, ik heb het nooit nodig gehad.
Maar omdat ik de auto weg heb gedaan moet ik nu weleens in het weekend met de OV. Daarom.
Maar kan het ook bij de syntus, connexxion, arriva,veolia, bba, gvb, gvu, t-bus, maxx dan?(ff serieus).
Voor zover ik weet is er maar 1 kantoor en dat is in Groningen... Dus als je zin hebt om je OV eens goed te gebruiken....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:46 schreef MoneyTalks het volgende:
Stel je hebt problemen met IB-Groep, helpt het dan om gewoon langs een kantoor van hun te gaan? Gaan dingen dan sneller?
Nee, je hebt alleen nu nog maar 3 jaar recht op stufi omdat je al een jaar hebt gebruikt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb afgelopen jaar bedrijfskunde gestudeerd maar ik ben gestopt en begin volgend jaar met bedrijfseconomie. Moet ik de stufi en OV die ik afgelopen jaar ontvangen heb terugbetalen omdat ik stop? Ik ben niet in februari gestopt, maar gewoon in de zomer.
Er was in ieder geval in 2000 nog een kantoor in Zwolle en er is er ook een in Rotterdam. Er zullen er vast nog meer zijn...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is er maar 1 kantoor en dat is in Groningen... Dus als je zin hebt om je OV eens goed te gebruiken....
Mijn OV is geldig vanaf 1 sept en kreeg zo'n 2 weken van te voren bericht, dus zal wel half sept. zijn bij jou verwacht ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:40 schreef xminator het volgende:
Wanneer krijg je een bericht dat je OV moet ophalen als je het vanaf oktober mag gebruiken?
4 weken met de trein. Als je hem afhaalt is hij nog niet meteen geldig toch? Gelukkig krijgen je ouders nog kinderbijslag, er wordt verwacht dat je het daarmee kunt redden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:01 schreef Rnnz het volgende:
Ik vind het wel belachelijk dat ik (en velen met mij) hun OV-kaart pas half september krijgen.
Twee weken met de trein is toch een behoorlijke kostenpost, vooral nu ik net een laptop heb gekocht.
M'n moeder ziet me al aankomen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
4 weken met de trein. Als je hem afhaalt is hij nog niet meteen geldig toch? Gelukkig krijgen je ouders nog kinderbijslag, er wordt verwacht dat je het daarmee kunt redden.
Stel je niet aan man, over 1,5 week moet ik de rest van mijn leven het OV betalen als een normale arbeider....quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:16 schreef Rnnz het volgende:
[..]
4 weken, dus nog langer... wordt nog wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit ook een kantoor in Utrecht hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is er maar 1 kantoor en dat is in Groningen... Dus als je zin hebt om je OV eens goed te gebruiken....
Doe es liefquote:Op zondag 24 augustus 2008 10:57 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Dus hou voortaan gewoon je muil als je niet weet waar je het over hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |