abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60929498
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:57 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Naar welk nummer kan ik bellen om Studielink te bereiken? Heb die site afgezocht maar ik vind niets
088 424 7600
know'm sayin?
word? word.
pi_60933894
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:04 schreef MoneyTalks het volgende:
M'n studie is nog steeds niet officieel geregistreerd bij dat Mijn IB-Groep op internet, dus ik kan nog steeds geen stufi aanvragen, terwijl ik al wel collegekaart van de UU heb enzo, wat moet ik doen!?
Er staat nu op Mijn IB-Groep dat mn stufi per 1 september 2008 weer in gaat "basisbeurs", ik sta als uitwonend dus als het goed is krijg ik per 22 september weer mn maandelijkse 250 euro
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_60937988
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:05 schreef alors het volgende:

[..]

088 424 7600
Thnq
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 01:15:24 #279
221663 iPeng
Rich & Famous
pi_61028009
Wat houdt een roze strippenkaart in als ik vragen mag? Ik heb een blauwe maar die is verlopen, dat zei de buschauffeur tegen me, ik snap er niks van.
البوابة الرسمية لحكومة دبي
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 01:25:36 #280
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_61028163
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 01:15 schreef iPeng het volgende:
Wat houdt een roze strippenkaart in als ik vragen mag? Ik heb een blauwe maar die is verlopen, dat zei de buschauffeur tegen me, ik snap er niks van.
Roze is een kortingskaart, voor bejaarden en studenten. Is een stuk goedkoper. Die kan je dus in het weekend gebruiken (als je een weekkaart hebt)
Je blauwe kaart is waarschijnlijk verlopen omdat na prijsverhoging de oude kaarten nog maar een bepaalde tijd geldig zijn.

Oja, ik ben over 2 weken mijn OV kwijt als het mee zit....
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 01:57:04 #281
221663 iPeng
Rich & Famous
pi_61028543
Oke thnx! Dan ga ik ook maar een roze strippenkaart halen
البوابة الرسمية لحكومة دبي
pi_61033790
Ik heb ook een leuke brief gehad van de IBG: mijn aanvraag voor een lening+ov-jaarkaart voor m'n 2e studie is niet aanvaard. De reden? Nobody knows... Op 'mijn pagina' van de IBG-site staat dat ik me heb ingeschreven voor een vrije studierichting(?), op de brief staat dat ik geen aanvraag heb gedaan voor studiejaar 2008/2009, dat de onderwijsinstelling niet geldig is en dat de opleiding ook niet geldig is. De man van de IBG-telefoondienst kon me zo ook geen antwoord geven op de vraag waarom het afgekeurd is. Lekker dan...1 septembebr start de studie en ik heb al boeken besteld, de hele inschrijving aan de RU is rond, het is een voltijdstudie en ik studeer 'nog maar' 4,5 jaar, dus zou gewoon recht moeten hebben op die ov+lening. Maar nu moet ik m'n ov dus inleveren en kan ik niet lenen, wat eigenlijk betekent dat ik me weer uit kan schrijven bij de uni, omdat het onbetaalbaar is zonder 'hulp'. K*tzooi...

De man van de IBG zou t voor me nakijken om me iig de reden te geven, kan ik daarna in bezwaar. Leuke is dat dat 6 weken duurt en dan is het half oktober...als ik er nu al voor kies toch te gaan studeren en ik hoor half oktober dat ik echt geen recht op ov+lening heb, krijg ik ook t collegegeld niet meer terug.

Lekker thuiskomen van vakantie met zo'n brief

Iemand hier enig idee waar het aan zou kunnen liggen?
pi_61033823
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 15:52 schreef Asgard het volgende:

[..]

Nee, ik heb het nooit nodig gehad.
Maar omdat ik de auto weg heb gedaan moet ik nu weleens in het weekend met de OV. Daarom.

Maar kan het ook bij de syntus, connexxion, arriva,veolia, bba, gvb, gvu, t-bus, maxx dan? (ff serieus).
jup
pi_61043783
Ik heb afgelopen jaar bedrijfskunde gestudeerd maar ik ben gestopt en begin volgend jaar met bedrijfseconomie. Moet ik de stufi en OV die ik afgelopen jaar ontvangen heb terugbetalen omdat ik stop? Ik ben niet in februari gestopt, maar gewoon in de zomer.
pi_61044052
Stel je hebt problemen met IB-Groep, helpt het dan om gewoon langs een kantoor van hun te gaan? Gaan dingen dan sneller?
pi_61044512
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:46 schreef MoneyTalks het volgende:
Stel je hebt problemen met IB-Groep, helpt het dan om gewoon langs een kantoor van hun te gaan? Gaan dingen dan sneller?
Voor zover ik weet is er maar 1 kantoor en dat is in Groningen... Dus als je zin hebt om je OV eens goed te gebruiken....
pi_61050394
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb afgelopen jaar bedrijfskunde gestudeerd maar ik ben gestopt en begin volgend jaar met bedrijfseconomie. Moet ik de stufi en OV die ik afgelopen jaar ontvangen heb terugbetalen omdat ik stop? Ik ben niet in februari gestopt, maar gewoon in de zomer.
Nee, je hebt alleen nu nog maar 3 jaar recht op stufi omdat je al een jaar hebt gebruikt.
Spoilers!
pi_61050424
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:02 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Voor zover ik weet is er maar 1 kantoor en dat is in Groningen... Dus als je zin hebt om je OV eens goed te gebruiken....
Er was in ieder geval in 2000 nog een kantoor in Zwolle en er is er ook een in Rotterdam. Er zullen er vast nog meer zijn...
Spoilers!
pi_61051088
Wanneer krijg je een bericht dat je OV moet ophalen als je het vanaf oktober mag gebruiken?
pi_61052466
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 21:40 schreef xminator het volgende:
Wanneer krijg je een bericht dat je OV moet ophalen als je het vanaf oktober mag gebruiken?
Mijn OV is geldig vanaf 1 sept en kreeg zo'n 2 weken van te voren bericht, dus zal wel half sept. zijn bij jou verwacht ik
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_61053610
Ik vind het wel belachelijk dat ik (en velen met mij) hun OV-kaart pas half september krijgen.

Twee weken met de trein is toch een behoorlijke kostenpost, vooral nu ik net een laptop heb gekocht.
pi_61054689
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:01 schreef Rnnz het volgende:
Ik vind het wel belachelijk dat ik (en velen met mij) hun OV-kaart pas half september krijgen.

Twee weken met de trein is toch een behoorlijke kostenpost, vooral nu ik net een laptop heb gekocht.
4 weken met de trein. Als je hem afhaalt is hij nog niet meteen geldig toch? Gelukkig krijgen je ouders nog kinderbijslag, er wordt verwacht dat je het daarmee kunt redden.
know'm sayin?
word? word.
pi_61061390
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:42 schreef alors het volgende:

[..]

4 weken met de trein. Als je hem afhaalt is hij nog niet meteen geldig toch? Gelukkig krijgen je ouders nog kinderbijslag, er wordt verwacht dat je het daarmee kunt redden.
M'n moeder ziet me al aankomen.

4 weken, dus nog langer... wordt nog wat.
pi_61066837
Tsja je zult er maar mee moeten leven. Net zoals ik. Maar ik koop gewoon een maandkaartje van 4 sterren voor 80 euro (4-18 jaar is reductie )
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:12:42 #295
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_61066951
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 12:16 schreef Rnnz het volgende:

[..]

4 weken, dus nog langer... wordt nog wat.
Stel je niet aan man, over 1,5 week moet ik de rest van mijn leven het OV betalen als een normale arbeider....
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_61074457
Ik vroeg me eens af he:
In de trein mogen mensen (max. 3) met korting met je meereizen. Hoe zit dat dan in de tram/bus? Zelf mag je een kortingsstrippenkaart (roze) gebruiken, maar je medereizigers ook?
Op de IBG site stond er niets...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_61078531
Nee, dat mag niet in de bus, tram en metro. Ik heb me ook altijd afgevraagd waarom dat zo is.
Spoilers!
pi_61081066
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:02 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Zit ook een kantoor in Utrecht hoor.

http://www.ib-groep.nl/co(...)/servicekantoren.asp

Dus hou voortaan gewoon je muil als je niet weet waar je het over hebt.
pi_61091000
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 10:57 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Dus hou voortaan gewoon je muil als je niet weet waar je het over hebt.
Doe es lief
  zondag 24 augustus 2008 @ 22:46:37 #300
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_61097184
er zijn al jaren kantoren en balies in Nederland. Ik heb dik 2,5 jaar gewerkt in Den Haag, 1 september begin ik ergens anders. Echte problemen kun je beter via een kantoor oplossen. Je moet wel even wachten voordat je aan de beurt bent...
could you just [i]not[/i] breathe?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')