abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 18:35:34 #251
221663 iPeng
Rich & Famous
pi_60861057
Thnx!
البوابة الرسمية لحكومة دبي
pi_60861153
De OV-kaart is trouwens in de zomer een maand niet geldig, maar dan is het een kortingskaart. Dus je kan hem gewoon houden
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 18:49:26 #253
221663 iPeng
Rich & Famous
pi_60861351
Korting is altijd goed! Wanneer moet je trouwens de nieuwe OV-kaart aanvragen van jan. t/m dec. 2009?

[ Bericht 7% gewijzigd door iPeng op 15-08-2008 19:40:56 ]
البوابة الرسمية لحكومة دبي
pi_60867912
Ik begin dit jaar met opleinding en ik word in september pas 18.
Mijn OV geldt dan toch pas vanaf 1 oktober en kan ik pas halverwege september ophalen?

En bij mensen die al 18 zijn geldt de OV al vanaf 1 september?
gr gr
pi_60872507
Ik heb hem binnen .
pi_60873647
Ik heb m'n OV ook afgehaald, maar ik heb nog een vraagje. De kaart is dus geldig vanaf 1 september, maar heb ik daarvoor wel al recht op korting? Het zal wel niet, maar ik moet helaas nog vier enkeltjes Maastricht... pfff
pi_60873995
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 11:50 schreef tierlantijn het volgende:
Ik heb m'n OV ook afgehaald, maar ik heb nog een vraagje. De kaart is dus geldig vanaf 1 september, maar heb ik daarvoor wel al recht op korting? Het zal wel niet, maar ik moet helaas nog vier enkeltjes Maastricht... pfff
Nops. Nog geen recht op korting. Is een dagkaart btw niet voordeliger voor je?
pi_60887406
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 18:49 schreef iPeng het volgende:
Korting is altijd goed! Wanneer moet je trouwens de nieuwe OV-kaart aanvragen van jan. t/m dec. 2009?
Niet, gaat automatisch
pi_60888645
Het zal wel 100x gevraagd zijn.... maar toch ga ik ervoor!
Mag je i.c.m een OV jaarkaart een roze strippenkaart gebruiken (in R'dam/RET iig) wanneer je OV kaart niet geldig is, zoals in het weekend? Het kon vroeger wel dacht ik, maar ik kan er niks over terugvinden op de site van de RET.
pi_60888870
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 22:41 schreef Asgard het volgende:
Mag je i.c.m een OV jaarkaart een roze strippenkaart gebruiken (in R'dam/RET iig) wanneer je OV kaart niet geldig is, zoals in het weekend? Het kon vroeger wel dacht ik, maar ik kan er niks over terugvinden op de site van de RET.
know'm sayin?
word? word.
pi_60890248
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 22:52 schreef alors het volgende:

[..]

Thanks
pi_60896445
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 12:08 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Nops. Nog geen recht op korting. Is een dagkaart btw niet voordeliger voor je?
Helaas zal dat weinig verschil gaan maken. Prijs van een enkeltje is 14 euro nogwat, en een dagkaart kost geloof ik ook zoiets. Dan zit er helaas niets anders op.
pi_60897466
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 22:41 schreef Asgard het volgende:
voor de duidelijkheid. als je OV-studentenkaart vanaf 1 september 2008 tot 1 januari 2009 geldig is, mag je tijdens deze periode (mits niet vervroegd met de studie gestopt c.q. verval van recht op OV-studentenkaart) - bij een weekkaart - iin de weekenden met een roze strippenkaart gebruik maken van o.a. de diensten van de RET. Als je je OV-studentenkaart nu al binnen hebt, maar deze niet geldig is vóór 1 september is het tot aan deze periode NIET toegestaan om met een roze strippenkaart i.c.m. deze OV-studentenkaart met de RET (en ook andere maatschappijen natuurlijk) te reizen.

Let overigens a.u.b. op de exacte tijden van geldigheid van de OV-studentenkaart die achterop deze kaart staan. Daarop zal o.m. staan dat de OV-weekkaart geldig is vanaf 04.00 uur 's nachts op maandag.
pi_60897500
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 11:32 schreef tierlantijn het volgende:

[..]

Helaas zal dat weinig verschil gaan maken. Prijs van een enkeltje is 14 euro nogwat, en een dagkaart kost geloof ik ook zoiets. Dan zit er helaas niets anders op.
dagkaart met 40% korting is EUR 25,-. Dagkaart zonder korting is EUR 40,- (als ik me niet vergis althans).
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:46:11 #265
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_60897790
Ik heb nog geen brief gehad Beetje vreemd want ik heb alles ingevuld volgens mij..
Ik ben alleen nog geen 18, maar ga wel naar hbo volgend jaar... Gewoon nog even wachten?

sorry als dit al veel meer gevraagd is
pi_60897853
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:46 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb nog geen brief gehad Beetje vreemd want ik heb alles ingevuld volgens mij..
Ik ben alleen nog geen 18, maar ga wel naar hbo volgend jaar... Gewoon nog even wachten?

sorry als dit al veel meer gevraagd is
als je nog geen 18 bent, heb je ook pas vanaf 1 oktober 2008 recht op een OV-studentenkaart. Het kan daardoor mogelijk betekenen dat de brief wat langer op zich laat wachten. Je zou ook overigens op mijn-ibgroep (ib-groep.nl) kunnen kijken naar je instellingen en status. Onder het kopje OV kun je kijken vanaf wanneer en waar je je OV-studentenkaart kunt ophalen. Ook valt er te zien of je je post digitaal of fysiek (per post dus) wilt ontvangen.

Mocht je daardoor niet meer duidelijk zijn geworden, kun je altijd natuurlijk even bellen met de IBG. Een mailtje sturen via het formulier op mijn IB-Groep wil ook wel eens helpen, al zijn persoonlijk mijn ervaringen daar niet altijd goed mee geweest. Succes in ieder geval!
pi_60898019
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 11:24 schreef IHVK het volgende:

[..]

Bellen!

Het is namelijk zo dat universiteiten niet weten hoe ze de tweede of derde voorkeur moeten downloaden.
Dus je moet handmatig inschrijven.

Ik wist het ook alleen maar omdat een vriend mij zo een cool tijdschrift kreeg en ik niet, en het al verdomd laat begon te worden.

Grr. Voor 1 september moet ik alles geregeld hebben en dat gaat vrij lastig worden nu.
Naar welk nummer kan ik bellen om Studielink te bereiken? Heb die site afgezocht maar ik vind niets
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_60898643
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:30 schreef ghizzer het volgende:

[..]

voor de duidelijkheid. als je OV-studentenkaart vanaf 1 september 2008 tot 1 januari 2009 geldig is, mag je tijdens deze periode (mits niet vervroegd met de studie gestopt c.q. verval van recht op OV-studentenkaart) - bij een weekkaart - iin de weekenden met een roze strippenkaart gebruik maken van o.a. de diensten van de RET. Als je je OV-studentenkaart nu al binnen hebt, maar deze niet geldig is vóór 1 september is het tot aan deze periode NIET toegestaan om met een roze strippenkaart i.c.m. deze OV-studentenkaart met de RET (en ook andere maatschappijen natuurlijk) te reizen.

Let overigens a.u.b. op de exacte tijden van geldigheid van de OV-studentenkaart die achterop deze kaart staan. Daarop zal o.m. staan dat de OV-weekkaart geldig is vanaf 04.00 uur 's nachts op maandag.
Ik ben tweedejaars
Kheb gewoon een kaartje van 1 jan tot 31 dec

Maar toch bedankt
pi_60899302
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 13:34 schreef Asgard het volgende:

[..]

Ik ben tweedejaars
Kheb gewoon een kaartje van 1 jan tot 31 dec

Maar toch bedankt
dan vraag ik me af waarom je die vraag stelde. heb je die vraag ook voor de syntus, connexxion, arriva,veolia, bba, gvb, gvu, t-bus, maxx en de ns gesteld?
pi_60901244
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 14:08 schreef ghizzer het volgende:

[..]

dan vraag ik me af waarom je die vraag stelde. heb je die vraag ook voor de syntus, connexxion, arriva,veolia, bba, gvb, gvu, t-bus, maxx en de ns gesteld?
Nee, ik heb het nooit nodig gehad.
Maar omdat ik de auto weg heb gedaan moet ik nu weleens in het weekend met de OV. Daarom.

Maar kan het ook bij de syntus, connexxion, arriva,veolia, bba, gvb, gvu, t-bus, maxx dan? (ff serieus).
  maandag 18 augustus 2008 @ 13:00:59 #271
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_60921438
Vanaf 1 september aanstaande moet ik zelf gaan betalen voor mijn studie aan de Erasmus. Nu wilde ik eigenlijk een collegegeldkrediet aanvragen, met eventueel een extra lening. Nu kan ik dit niet via de site aangeven (het is of het een, of het ander). Is het nu zo dat, als ik besluit extra te gaan lenen, het collegegeldkrediet niet hoef aan te vragen, maar dat ik de lening moet verhogen met het bedrag dat ik anders via dit krediet zou krijgen?

Tevens neem ik aan dat ik mn OV-kaart gewoon mag houden?
Maar toch niet helemaal.
pi_60924917
M'n studie is nog steeds niet officieel geregistreerd bij dat Mijn IB-Groep op internet, dus ik kan nog steeds geen stufi aanvragen, terwijl ik al wel collegekaart van de UU heb enzo, wat moet ik doen!?
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_60925941
bellen.
pi_60927699
K*t, k*t, k*t, zojuist brief ontvangen... heb 204 euro boete van het te laat inleveren van m'n OV kaart en ik moet van juli mijn stufi terugbetalen, komt neer op bijna 690 euro
I ♥ PB
pi_60929469
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:04 schreef MoneyTalks het volgende:
M'n studie is nog steeds niet officieel geregistreerd bij dat Mijn IB-Groep op internet, dus ik kan nog steeds geen stufi aanvragen, terwijl ik al wel collegekaart van de UU heb enzo, wat moet ik doen!?
Heb je wel 1 september als datum wanneer je stufi aan wilt vragen?
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')