Afgelopen maand is hij voor de 3e keer benaderd. Er zijn verschillende bvo's die hem willen hebben en die hebben zich gemeld. Zwolle is afgezegd, ik vermoed dat Go Ahead Eagles het wordt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hmm ik vind dat we nog best een spits kunnen gebruiken maar wist niet dat ze er nog mee bezig waren. Hoe recent is het?
Maar waarom wil hij niet? Is toch een leuke stap omhoog denk ik en het betaalt ook niet slecht. Of is het alleen de afstand?
Weet je wat pas té ernstig is? Ach laat maar....quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:54 schreef deejaylethal het volgende:
En DOVO... Tsja, dat had ik voorspeld toch? Een gelijkspel was een redelijke uitslag geweest, dit is gewoon té ernstig (en ook nog eens teveel voor Nunspeet).
Heb alleen de 2e helft gezien van de derby, jammer want de wedstrijd was toen al gespeeld. Iedereen die zou denken dan IJsselmeervogels er een tandje bij zou doen kwam bedrogen uit. Wat een slappe vertoning. Heb de rest van de wedstrijd op groot scherm gekeken in de sporthal, langs het veld was geen plek meer. Spakenburg verdiend het gewoon om kampioen te worden vindt ik.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:54 schreef deejaylethal het volgende:
De derby was al na 10 minuten beslist, IJsselmeervogels is de laatste weken immers zo zwak dat het voor mij duidelijk was dat Spakenburg de buit binnen had. Jammer wel, want ik had graag een echte wedstrijd willen zien. Dat het zo'n vaart zou lopen had ik niet verwacht, zeker niet toen Spakenburg in de tweede helft duidelijk gas terug nam.
En DOVO... Tsja, dat had ik voorspeld toch? Een gelijkspel was een redelijke uitslag geweest, dit is gewoon té ernstig (en ook nog eens teveel voor Nunspeet).
Denk niet dat dat zal gebeuren, maar waarom zouden ze dat willen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:13 schreef F1Bas het volgende:
Quick Boys wil weer terug naar de hoofdklasse B, die weten ook niet wat ze willen zeg
quote:Met zulke supporters.......
Er bestaat een gezegde: met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig. Ik zou willen zeggen: met zulke supporters heb je geen.... (vul maar in).
Met verbazing lees ik wat sommigen eruit durven te kramen. En waarom? Omdat het een seizoen niet goed loopt? Omdat een bestuur het niet iedereen naar de zin kan maken? Omdat er persoonlijke vetes worden uitgevochten?
Er wordt een bestuur aangevallen waarbij op de persoon wordt gespeeld. Als je dit bestuur wilt veroordelen, ga dan kijken naar de feiten. Ik wijs maar even op de manier waarop ze deze vereniging terug hebben gebracht naar de top van het amateurvoetbal vanuit een situatie waarin de vereniging op sterven na dood was. Kijk naar de titels die gehaald zijn. Kijk naar hoe het sportcomplex er nu uitziet. Kijk naar de manier waarop de organisatie is opgezet van de sponsorcommissie en Tc tot jeugd/senioren via de commissie voetbal. Kijk naar de aanwas van sponsoren en de groei die er de laatste jaren is. Is het dan echt belangrijk of de muziek harder of zachter moet na een wedstrijd? Als er dan een beslissing genomen wordt die je niet bevalt ga je dan de kerk erbij halen, mensen als ezels, stotteraars en wat dan al niet meer uitmaken? Ga je zelfs een overleden voorzitter voor je karretje spannen? Als er enig respect is voor Heinen of zijn nabestaanden, dan gebruik je hem toch niet om voor je eigen prive-oorlog? Schande!
Dan komt de trainer aan de beurt. Toen Harry werd aangesteld schreeuwden de Leushuis adepten moord en brand. Harry is vanaf dag één schandelijk behandeld op dit forum. De grootste schreeuwers van toen zijn nu weer de grootste schreeuwers over Wesseling. Misschien er wel eens aan gedacht dat een trainer geen wonderen kan verrichten? Het zal toch langzamerhand wel duidelijk zijn dat deze selectie de verwachtingen niet kan waarmaken. Het is het definitieve einde van een generatie die zeer succesvol is geweest. In plaats van afbranden zou respect naar prestaties uit het verleden op zijn plaats zijn. Natuurlijk zou het mooi zijn als dit vooraf goed zou zijn ingeschat, maar is dit mogelijk? Je ziet dit toch op ieder niveau gebeuren. Hoe succesvol een team ook is, er komt een tijd dat het over is. Dat gaat gepaard met mindere presentaties en daarna moet de draad weer opgepakt worden. Dit is een heel normale en vrijwel onvermijdbare gang van zaken. De trainer mag niet afgerekend worden op de prestaties van deze selectie. Een koe kan je nu eenmaal niet leren fluiten.
Natuurlijk is de afstraffing van afgelopen zaterdag ondraaglijk. Maar de schreeuwers van nu zijn hier ook mede debet aan. In plaats van je als supporters te gedragen en de club te ondersteunen is er vuilpraterij, achterklap, insinuaties en onderlinge verdeeldheid. Hier gaat ook zeker een verlammend effect van uit naar de spelers. Een spelersgroep kan ook maar zoveel druk verdragen. Ze hebben zich dit seizoen absoluut niet gesteund gevoeld en dat is toch waar het supporters om te doen is? Tenminste als de club en niet het eigen ego voorop staat. Zelfs bij de sfeeracties staan er mensen op die de eer daarvoor willen opstrijken en zich op de borst slaan. Het lijkt er wel op dat de sfeeracties worden gedaan om te laten zien hoe goed ze hierin wel niet zijn in plaats van dat het doel hiervan is om de spelers te ondersteunen. Het meest schandelijke is nog wel dat qua financiering er geïnsinueerd wordt dat de sponsoren die dit gesteund hebben, dit ondanks tegenwerking van de sponsorcommissie hebben gedaan. Oftewel, de steun van sponsoren voor de sfeeractie is een regelrecht protest tegen het bestuur? Is het in je gedachten opgekomen dat sponsoren dit ondersteunen omdat het om IJsselmeervogels gaat? Niets meer en niets minder?
Mijn oproep aan de supporters van IJsselmeervogels is om weer supporters te worden. Ondersteun het team in goede en in slechte tijden, dan ben je supporter. Gooi de onruststokers en degenen die er alleen maar op uit zijn om verdeeldheid te zaaien of hun prive-oorlogjes uit te vechten eruit, ze zijn het niet waard om supporters van IJsselmeervogels te zijn.
Zaterdag a.s. is de laatste thuiswedstrijd. Kom allen en maak er een feest van. Laat de vertrekkenende spelers zien waarom IJsselmeervogels de mooiste vereniging van Nederland is. Denk bijvoorbeeld aan de manier waarop André Kemper werd toegezongen nadat hij de penalty had gemist tegen Argon. DAT is supporter zijn. DAT is IJsselmeervogels. En volgende week: op het spui de selectie binnen halen. Niet omdat ze kampioenen zijn, maar omdat ze een gouden generatie van IJsselmeervogels zijn en een waardig afscheid verdienen. DAT is IJsselmeervogels.
Van het forum, geschreven door r-ora.
Dat is dan wel weer leuk.quote:Beker West I: Vierdeklasser SMVC Fair Play stunt tegen Spakenburg
1 mei
Spakenburg is weer terug op aarde. De 'blauwen', die zaterdag in de dorpsderby met 7-1 uithaalden, hebben zich in de kwartfinales van het bekertoernooi laten verrassen door SMVC Fair Play. De zondag-vierdeklasser zorgde op de Westmaat voor een stunt en won met 2-1.
De winnende goal viel vlak voor het ingaan van de blessuretijd tot stand. Enkele minuten daarvoor had Karim El Kaddouri de 0-1 achterstand ongedaan gemaakt.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:51 schreef HPayne het volgende:
Spannende ronde, nog 2 te gaan. Wie zal er aan kop gaan, of blijft het spannend tot aan de laatste ronde. Onderin gaan Nunspeet en LRC de Kozakken Boys uitmaken wie er p/d moet spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |