Tijd voor een warm en koud meter bij de lotingen.quote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:08 schreef Sj0rSz het volgende:
Dit is echt superwazig
Heb er ook even een bericht aan gewijd met een link naar dit topic.
Loting CL mogelijk vooropgezet
Precies, daarom snap ik dat baggataliseren hier ook niet zo. Of laat die 50 foute voorspellingen her en der op het net eens zien..quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:37 schreef venomsnake het volgende:
Het aparte is dat hij een topic opent waarin hij zegt dat het rigged is en gewoon de loting post. Vervolgens kan hij er niet op wedden terwijl dat normaal wel mogelijk is.
Dat is natuurlijk wat anders dan zomaar in een westrijdtopic een voorspelling doen!
dat dus, als het waar is dat je niet op bepaalde combinaties kon betten is er grof geld verdient aan deze fixed draw, gewoon een ernstige zaakquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:10 schreef Bananenman het volgende:
Mensen hier staren zich een beetje blind op dat '1 op 191' en '0,5% kans' verhaal. Ik vind het veel verdachter dat de bookies het wedden op de draw gestopt hebben.
Volgens mij is dat het volgdendequote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:47 schreef RayMania het volgende:
Hoe groot is de kans dat exact de juiste loting wordt voorspeld?
Ah, dat komt overeen met wat ik zeg en die uitleg lijkt me ook correct.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 07:25 schreef housewous het volgende:
1/7 * 1/5 * 1/3
Het maakt namelijk niet uit welke club als eerste uit de koker komt. Vervolgens is de kans dat die club een bepaalde andere club treft 1/7
Daarna maakt het weer niet uit welke club er getrokken wordt. Vervolgens is de kans dat die club een bepaalde andere club treft 1/5
Daarna maakt het weer niet uit welke club er getrokken wordt. Vervolgens is de kans dat die club een bepaalde andere club treft 1/3
De laatste kans is 1 want er blijven dan twee clubs over.
Dus 1/105.
Ook zoals ik dus denk, alleen dat 1/(8!) volgens mij 1/40320 isquote:Op zaterdag 15 maart 2008 07:25 schreef housewous het volgende:
Het wordt anders als je uit en thuis gaat meetellen en de exacte volgorde van de loting. Dan wordt de kans wel erg klein om de juiste loting te voorspellen
Dan wordt het
1/8*1/7*1/6*1/5*1/4*1/3*1/2*1= 1 op 36320
Dat is waar. Het was vroeg toen ik posttequote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:08 schreef Doc het volgende:
Ook zoals ik dus denk, alleen dat 1/(8!) volgens mij 1/40320 is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |