Het blijft gewoon redelijk op niveau en gaat zelfs stijgenquote:Op zondag 16 maart 2008 11:47 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik voorspel dan ook dieptepunt na dieptepunt qua kijkcijfers na de stop.
Ik dacht dat de O6 ook vertelde over mensen die waren doodgegaan op het eiland?quote:Op zondag 16 maart 2008 16:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weet je niet. Volgens het verhaal wat de O6 ophangen zouden alleen zij de crash hebben overleefd, dus iedereen die niet terugkomt krijgt dan automatisch de sterfdatum die ze al hadden (iedereen is al dood verklaard). Dus Jin kan best gewoon dood zijn gegaan op het eiland.
Volgens mij zeiden ze ergens in de eerste aflevering dat zij de enige overlevenden waren.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:36 schreef wjschreuder het volgende:
[..]
Ik dacht dat de O6 ook vertelde over mensen die waren doodgegaan op het eiland?
De agent die op Kate moest passen was volgens hun in de crash overleden, maar dat was in ieder geval zodat Kate niks uit hoefde te leggen.
Volgens het verhaal van Jack (wat waarschijnlijk het officiele verhaal is) is de rest allemaal omgekomen tijdens de crash in zee. Behalve 8 personen, waarvan 2 de kust niet haalden. Volgens de officiele lezing is Jin dus tijdens de crash gestorven.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:36 schreef wjschreuder het volgende:
[..]
Ik dacht dat de O6 ook vertelde over mensen die waren doodgegaan op het eiland?
De agent die op Kate moest passen was volgens hun in de crash overleden, maar dat was in ieder geval zodat Kate niks uit hoefde te leggen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:32 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Die gast heeft alle survivors misleid, enkele ervan vermoord en nu vertrouwen ze hemDon't think so brother.
Nja bedoel meer van, dat ze nu niet alleen daar zijn, en wel iemand hebben die ze kennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en idd vertrouwen is opzich ver te zoeken bij hem
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ik denk erna. Als Hurley genezen en wel bij Sun kwam betekent dat dat de reden waarom Hurley in het gesticht zat opgeheven is. Met andere woorden: het zien van Charlie, het schuldgevoel wellicht over het verlaten van het eiland, het gevoel terug te moeten is allemaal voorbij en opgelost vóórdat Sun het kind baart.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:29 schreef -Sum- het volgende:
in de FF van hurley zit hij weer in het gesticht. is dit voor of na de ontmoeting met Sun en haar baby?
hmmm alleen bij de FF van kate en jack eind seizoen 3 wil jack WEL terug en kate niet. bij de FF van Jack en Hurley praat Hurley over terug gaan omdat charlie zegt dat ze hem nodig hebben en zegt Jack 'we can never go back'.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:30 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk erna. Als Hurley genezen en wel bij Sun kwam betekent dat dat de reden waarom Hurley in het gesticht zat opgeheven is. Met andere woorden: het zien van Charlie, het schuldgevoel wellicht over het verlaten van het eiland, het gevoel terug te moeten is allemaal voorbij en opgelost vóórdat Sun het kind baart.
Jack zou dan 2 jaar later ineens hetzelfde meemaken en wil dan ook terug naar het eiland. Het lijkt me logischer voor het verhaal dat Jack en Hurley later samenkomen om te proberen te voldoen aan hun behoefte terug te keren naar het eiland dan dat Hurley dat in 2005 al doet en Jack later in 2007 nog eens een keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zag ik ook staan trouwens:Sommigen dachten geloof ik dat aflevering 13 twee uur zou duren, maar dat is dus helaas niet zoquote:Episode 4.09 24th April
Episode 4.10 1st May
Episode 4.11 8th May
Episode 4.12 15th May - Finale Part 1
Episode 4.13 22nd May - Finale Part 2![]()
quote:Op maandag 17 maart 2008 12:14 schreef Xurk het volgende:
Trouwens, over de identiteiten van de Oceanic 6:Ik denk dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Dat denk ik ook idd. Ik heb de tijdlijn zo in m'n hoofd:quote:Op maandag 17 maart 2008 11:49 schreef -Sum- het volgende:
[..]
hmmm alleen bij de FF van kate en jack eind seizoen 3 wil jack WEL terug en kate niet. bij de FF van Jack en Hurley praat Hurley over terug gaan omdat charlie zegt dat ze hem nodig hebben en zegt Jack 'we can never go back'.
dus die 2 FF spelen zich ook niet in dezelfde tijd af.
quote:Op maandag 17 maart 2008 13:24 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Symer zit in zn middagpauze aan de coke
God loves you, Gaiusquote:Op maandag 17 maart 2008 14:07 schreef Liquidootje het volgende:
“All of this has happened before and all of it will happen again"
Hmm ergens komt het mij bekent voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is het vliegtuig dat in de zee neerstort, 8 mensen overleven, waarvan 6 het strand bereiken. Klaar![]()
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |