Die gast heeft echt tijd teveel.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:21 schreef solidslayer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YMVONkmOqFw
Zie deze gast analyseert elke aflevering scene per scene!![]()
Hij vind zelfs het Hanso Foundation logo op het diploma van Juliet in haar kamer aan de muur![]()
En legt zelfs uit hoe Ben Juliet loopt te "checken"![]()
Wel tof om te zien!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:21 schreef solidslayer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YMVONkmOqFw
Zie deze gast analyseert elke aflevering scene per scene!![]()
Voor zover ik weet heeft Ben Michael gewoon op koers naar die in/uitgang gezet, hij gaf die ook destijds toen Michael met WAAAAAAAALLLTTTT!!!!!! vertrok van de steiger. Aan de andere kant daarvan ligt dat schip, dus gek is het niet dat ze hem opgepikt hebben. Waarom hij daar als schoonmaker werkt weet ik niet, zal wel dwang zijn van de kapitein. Het is alleen vreemd dat ze iedereen die in het vliegtuig zat kennen maar hem niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:22 schreef Evil_Jur het volgende:
Mensen moeten echt wat beter leren opletten hier
Maarja, het hele Jin-flashback en Sun-flashforward was ook wel flauw van de schrijvers, dat soort dingen vind ik niet echt origineel.
Michael was al duidelijk, en hoewel ik het een kutvent vind wil ik toch weten hoe dat nou zit.
Een ander idee is dus dat Ben de gevonden 815 in scene heeft gezet. Dan is het inderdaad de vraag hoe hij aan 300+ lijken komt. Sowieso vraag ik me dan af hoe hij dat overtuigend heeft kunnen en hoe hij dat heeft kunnen regelen in zo'n korte tijd.
Maar wat is er dan met Michael gebeurd onderweg? Waar is Walt? Hoe staat hij in contact met Ben en waarom? Misschien is Michael eerst thuisgekomen en toen pas door al dan niet direct door Ben is gerecruteerd. Mogelijk uit schuldgevoel voor het vermoorden van Libby en Ana-Lucia.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft Ben Michael gewoon op koers naar die in/uitgang gezet, hij gaf die ook destijds toen Michael met WAAAAAAAALLLTTTT!!!!!! vertrok van de steiger. Aan de andere kant daarvan ligt dat schip, dus gek is het niet dat ze hem opgepikt hebben. Waarom hij daar als schoonmaker werkt weet ik niet, zal wel dwang zijn van de kapitein. Het is alleen vreemd dat ze iedereen die in het vliegtuig zat kennen maar hem niet.
Maar het lijkt me niet onmogelijk dat Ben nog op en neer kon in die tijd, en dat hij ook een machtig 'front'-bedrijf had in de echte wereld werd duidelijk in die aflevering dat Juliet gerecruteerd werd (Mittelos). Ik zou Ben niet onderschatten, maar het is inderdaad de vraag hoe ze het geloofwaardig gaan maken dat hij dat voor elkaar gekregen heeft. Ik denk overigens niet dat WIdmore de recovery gefaked heeft...quote:Het lijkt me overigens sterk dat Ben die hele shit in scene heeft gezet, op het eiland hebben ze daar de middelen niet voor, buiten dat kom je vanaf dat eiland niet zomaar aan een Oceanic vliegtuig incl. passagiers.
Mwah, lijkt me vrij simpel eigenlijk:quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:00 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Tja, waar is Walt? Ik hoop wel dat de schrijvers hier een goede verklaring hebben voor het feit dat Micheal voor Ben als spion op de boot werkt. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Micheal Walt alleen zou laten, maar ik kan me ook niet voorstellen dat hij hem meeneemt op een schip dat weer terug naar het eiland gaat...
Ja dat vindt niemand leuk denk ik (Michael wordt universeel gehaat geloof ik, zeker na al dat gegil om Walt en hij is natuurlijk een moordenaar), maar voor de verhaallijn kan het wel weer een interessante twist opleveren.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:46 schreef -Sum- het volgende:
fijne aflevering, alleen beetje jammer dat michael terug is
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:39 schreef Liquidootje het volgende:
Tuurlijk, dat zal het wel zijn. Een boot op een bounty missie pikt een neger op in the middle of nowhere en biedt hem meteen een baantje aan als bloedzwabber.
Logisch.
Dat is waar, maar daarin wordt niet verteld wat zijn rol zal zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:00 schreef Shadowcat het volgende:
Voor de Michael-spoiler hoef je geen spoilerlezer te zijn, want zijn naam staat al sinds aflevering 4x01 gewoon in de opening credits.
Nee, daar mee werd geīllustreerd dat Ben zijn eigen mensen had voorgelogen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:08 schreef solidslayer het volgende:
en herinnert ook iemand het stukje van die russische 1 ooggast (btw leeft hij nog?) toen hij in the looking glass kwam en verbaasd was die 2 chicks daar te zien? Hij zei letterlijk dat ie dacht dat ze op een missie waren in Canada. Dus ik denk niet dat ze persee die duikboot nodig hebben daarvoor..
In Death Proof was ze anders best aardigquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:43 schreef planethugo het volgende:
grappig van die zoë bell, was eigenlijk wel te verwachten aangezien die niet echt kan acteren
Dat denk ik ook ja, domme Amerikanen verpesten het voor onsquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:11 schreef janspj het volgende:
Jammer van de tegenvallende kijkcijfers. Lost is voor de gemiddelde gewoon te moeilijk denk ik..
Nou, als je wat reacties in het begin van dit topic leest lijkt het dat er ook veel domme kijkers in Nederland zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:25 schreef Shrien het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, domme Amerikanen verpesten het voor ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |