abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57491778
*George Clooney: Io Capri Carthusia, Green Irish Tweed
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  donderdag 20 maart 2008 @ 00:59:24 #27
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57492087
GIT is zoooo mainstream.
Confidence through competence
pi_57492374
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
GIT is zoooo mainstream.
Heb er toch een paar testertjes van besteld (is wat goedkoper dan zo'n hele fles, zonder het ooit geprobeerd te hebben), wat George Clooney gebruikt moet ik ook gebruiken
  donderdag 20 maart 2008 @ 01:37:14 #29
55709 Stereotomy
pi_57492454
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 01:25 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Heb er toch een paar testertjes van besteld (is wat goedkoper dan zo'n hele fles, zonder het ooit geprobeerd te hebben), wat George Clooney gebruikt moet ik ook gebruiken
Waar heb je besteld?

En heb je ook al een nespresso apparaat?
pi_57492490
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 01:37 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Waar heb je besteld?

En heb je ook al een nespresso apparaat?
eBay (had nog wat geld op me PayPal staan, dus dacht 'waarom ook niet?')

Nee, ik heb geen nespresso apparaat, wel senseo , telt dat ook?
  donderdag 20 maart 2008 @ 01:46:03 #31
55709 Stereotomy
pi_57492518
Hmmm, GIT samples op eBay Als ze maar niet fake zijn!
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 01:41 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Nee, ik heb geen nespresso apparaat, wel senseo , telt dat ook?

Vraag het haar.
pi_57493022
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
GIT is zoooo mainstream.
Jij weet niet eens hoe GIT ruikt
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_57499342
Als een mainstream versie van Cool Water.
pi_57499377
Hebben jullie ook dat jullie echt geen geurtjes kunnen verdragen als je een kater hebt??
pi_57499428
Nou ik denk dat ik daardoor nu niks meer heb met Roberto Cavalli Black. Ik droeg 'm een tijdje bij het uitgaan en hij blijft erg sterk hangen, ook de volgende ochtend nog. Nu associeer ik de geur dus met hoe ik 'm vind ruiken tijdens een kater, wanneer ik eigenlijk alleen heel lichte en frisse geurtjes verdraag.
  donderdag 20 maart 2008 @ 13:41:59 #36
55709 Stereotomy
pi_57499559
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 05:04 schreef W1ZZ het volgende:

[..]

Jij weet niet eens hoe GIT ruikt
GIT is de Acqua di Gio van Basenotes, man.

Ik vind de typische geur van Cool Water niet lekker, ben benieuwd naar GIT. Maar dat kan komen doordat op de middelbare school er een jongen voor mij zat die Amando Blue gebruikte, en dat is een regelrechte goedkope Cool Water kloon. Toen ik later Cool Water weer voor het eerst op mijn huid spoot, kreeg ik meteen een flashback naar de middelbare school.
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 13:33 schreef W1ZZ het volgende:
Hebben jullie ook dat jullie echt geen geurtjes kunnen verdragen als je een kater hebt??
Mugler Cologne
pi_57500357
@lks: laat Musc Ravageur dan maar helemaal links liggen, die ruik ik nu nog op m'n pols na 't douchen en na de kroeg van vannacht. Helpt niet echt

@Stereo: die Mugler Cologne Is die zo lekker licht? Is heel lang geleden dat ik die een keer geprobeerd heb. Ik vind op 't moment zelfs GIT te zwaar (verkapte kijk-mij-zielig-zijn post ). Alleen Acqua di Parma is nog te verdragen. GIT in CW lijken natuurlijk in de topnoten heel sterk op elkaar maar dan moet je daar even doorheen. GIT niet afserveren vanwege de topnoten die je aan de middelbare school doen denken
pi_57500513
Musc Ravageur staat anders nog wel op mijn binnenkort-eens-proberen lijstje!

Oh en beterschap!
  donderdag 20 maart 2008 @ 14:32:13 #39
55709 Stereotomy
pi_57500530
Ik stuur je wel een sample van Mugler Cologne op.

Ik heb geen piefjes meer.

LKS, hoe vond jij Mugler Cologne?
pi_57500821
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 14:32 schreef Stereotomy het volgende:
LKS, hoe vond jij Mugler Cologne?
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 20:46 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Vandaag Cologne van Thierry Mugler (stereotomy )
[ afbeelding ]

Fris zeepachtig geurtje, stuk minder risicovol om te dragen dan A*Men. Denk wel dat ik 'm even bewaar tot de zomer, wel lekker voor op een zomeravond in het park o.i.d.
pi_57503501
Stereo bedankt voor het aanbod maar dikke kans dat ik 'm niet lekker vind vanwege de Vetiver. Daarnaast kan ik deze gewoon bij elke Douglas gaan testen, toch? Zonde van je sample!
  donderdag 20 maart 2008 @ 20:01:03 #42
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_57506977
Ik kwam er vandaag achter dat in mijn Chanel doosje nog ien YSL M7 testertje zat. Ik vind em wel lekker, maar iets te oude mannerig idd. Is de Fresh al getest? Hoe duur dat spul?

edit: Ik ruik em nu weer even en ik vind het oude mannen gehalte wel meevallen eigenlijk. Lekker !
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_57507743
Maar die Tom Ford is dus het ultieme geurtje om de aandacht van een mooie dame te trekken?
  donderdag 20 maart 2008 @ 20:38:52 #44
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_57507866
Dude
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_57509959
Ik kan idd niet meer over straat sinds ik dat geurtje heb, mijn leven is één grote Axe reclame geworden.
pi_57510056
Jullie willen gewoon mijn vraag niet beantwoorden. Ik zoek een lekker geurtje dat het goed doet bij de dames
pi_57510210
Vandaag uiteindelijk toch nog even Creed Erolfa getest (maar alleen op papier!) omdat ik overweeg uit Amerika een testerfles ervan aan te schaffen als zomerse geur. Wel lekker maar het concept (ozonachtige geur) is zo vaak nageaapt dat is echt jammer. Zou er iig nooit de volle mep voor betalen.
pi_57510433
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 22:15 schreef MoneyTalks het volgende:
Jullie willen gewoon mijn vraag niet beantwoorden. Ik zoek een lekker geurtje dat het goed doet bij de dames
Nou okay een serieus antwoord dan. Ik zou geen geurtjes gebruiken om een vrouw te verleiden. Gewoon zoeken naar een geurtje waar jij je goed bij voelt. Het beste ruikt ze 'm pas als je haar al verleid hebt, niet als je gewoon voorbij loopt o.i.d., want dan heb je al snel te veel op.

Of zoals ik het eens heel poëtisch las op basenotes:
Fragrance should be a whisper, not a trumpet
pi_57512825
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 22:15 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik zou me bijna beledigd voelen: alsof vrouwen zulke makke schapen zijn dat ze je kwijlend achternarennen bij gebruik van het perfecte geurtje

Dude, de ene vrouw is de andere niet. Alleen daarom al is je vraag stompzinnig Bovendien zorgen allerlei huid-eigenschappen ervoor dat een geurtje bij de ene man ontzettend lekker ruikt, en bij de andere wat minder. Daarnaast is het ook nog een kwestie van stijl: wat past bij je, bij je kleding, je leeftijd?

Duhhh.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 01:07:49 #50
55709 Stereotomy
pi_57513487
Luister naar CF, die is aardig, mooi en intelligent; jullie mogen op jullie blote knietjes hopen dat jullie zo iemand als haar aan de haak slaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')