Ik ben blauw of groen, weet het niet eens meer...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben bij Bruin 1 gestopt, toen was de lol eraf
Ook al iemand die zijn knie heeft *verneukt* met sportquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:33 schreef draculettetje het volgende:
kom ik aan met mn 6 jaar klassiek ballet (mn knie verkloot) ondertussen 1 jaar jazz ballet
paar fitness, maar op het laatst toen de les mils lessen kwamen fanatiek
je zou het haast niet zeggen maar ik ging ook 3 a 4 keer per week
2 a 3 keer groepsles en anders fitness
Je hebt fitness op de Les Mils methodiek gedaan? Zonde...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:33 schreef draculettetje het volgende:
kom ik aan met mn 6 jaar klassiek ballet (mn knie verkloot) ondertussen 1 jaar jazz ballet
paar fitness, maar op het laatst toen de les mils lessen kwamen fanatiek
je zou het haast niet zeggen maar ik ging ook 3 a 4 keer per week
2 a 3 keer groepsles en anders fitness
Ja zeker de wet van Murphyquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben blauw of groen, weet het niet eens meer...
Had vroeg veel last van migraine, daarom moest ik er mee stoppen.
(.... wet van Murphy ?!....)
Om dat maar even door te trekken, ik heb eindelijk weekend mensen!quote:
Fijn weekend jongen!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Om dat maar even door te trekken, ik heb eindelijk weekend mensen!
Ik ga afsluiten, en spreek jullie snel weer!
PRETTIG WEEKEND!!!!!!!!!
Thx, you 2!quote:
fijjn weekendquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Om dat maar even door te trekken, ik heb eindelijk weekend mensen!
Ik ga afsluiten, en spreek jullie snel weer!
PRETTIG WEEKEND!!!!!!!!!
jij ook fiijn weekend!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:38 schreef Bellerophon het volgende:
Ik ga er ook vandoor! Adieu
Wat hij zei...quote:
Whehe alles goed jongenquote:
Ja? Is die nou zo leuk dan? Toch maar even downloaden kopenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
Goede middag allemaal!
Wat een uitvind, zo vanuit je bed internetten!
p.s gisteren weer even Resident Evil 4 gedaan op de Wii, dat owned zeg!
Ik heb een prive winkel hequote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja? Is die nou zo leuk dan? Toch maar even downloaden kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb een prive winkel heVolgens mij als ik ga ftp'en dan gaat het niet zo snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens Harvest Moon en Fire Emblem lijken mij ook wel leuk
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Heb een upload van 2,5 mbit, dus wel redelijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij als ik ga ftp'en dan gaat het niet zo snel
Trouwens Harvest Moon en Fire Emblem lijken mij ook wel leuk
Laat maar komen dan dat overwerkquote:
Kijk nieuwsgroepen gebruik ik alleen maarquote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb een upload van 2,5 mbit, dus wel redelijk.
Natuurlijk altijd aan te raden nieuwsgroepen te gebruiken hahahah
Inderdaad! Vraag me af hoe productief die mensen daar zijn met al die luxe om hun heenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Laat maar komen dan dat overwerk
Kijk iemand die het snaptquote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk nieuwsgroepen gebruik ik alleen maar
Torrentsquote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kijk iemand die het snapt
Mijn kut collega gebruikt alleen die kut torrents, dat vind ik echt niets hahahah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |