| TunersOnline.nl | vrijdag 14 maart 2008 @ 11:51 |
| Hallo! Ik lees overal dat als je een openluchtfilter doet en je kat weg haald, dat je 25pk meer krijgt. Weet iemand of dit echt zo is? de motor heeft 130pk standaard, heb ik nu dan 155? | |
| RoodWitBlauw | vrijdag 14 maart 2008 @ 11:55 |
| kijk eens op www.tunersonline.nl schijnt dat ze daar veel verstand hebben met tunen, en dus ook wat jij wilt. | |
| SimtekF1 | vrijdag 14 maart 2008 @ 11:57 |
| Volgens mij als je stickers op je auto plakt en er een trekhaak onderbouwd heb je al snel 40 pk meer. | |
| SimtekF1 | vrijdag 14 maart 2008 @ 11:58 |
| Het is Asmooh!!!!!!!!!!! | |
| TunersOnline.nl | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:01 |
quote:? | |
| Muncky | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:06 |
| Gast, open gewoon 1 topic voor je vragen... Dit riekt naar SPAM btw..!!!!!! SPAMHOER!!! | |
| SimtekF1 | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:07 |
quote:Wat ? | |
| rudedeltadude | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:10 |
| een spamduo? | |
| TunersOnline.nl | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:11 |
quote:Beetje tegen je eigen clone praten. | |
| sungaMsunitraM | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:11 |
| SimtekF1 | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:11 |
Nou dat weer. Check die site dan, Tunersonline en kijk eens welke naam je daar overal ziet, nerd. | |
| GizartFRL | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:11 |
| Je luchtfilter is eigenlijk alleen maar een beperking voor he taantal PK's. Zonder luchtfilter pak je het meeste. | |
| TunersOnline.nl | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:13 |
quote:jah maar dan komt er troep in | |
| rudedeltadude | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:13 |
| rofl de pofl..... wat een site en een prachtig lopend forum zeg | |
| -Muse- | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:13 |
| Dat iemand hier überhaupt serieus op gaat reageren | |
| TunersOnline.nl | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:13 |
quote:die site hebben we samen aangemaakt om te bashen, want dat is toch cool | |
| GizartFRL | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:14 |
quote:Gewoon niet in de stad rijden. Op snelweg en buitenwegen valt het wel mee. ( En daar heb je juist je extra vermogen nodig). | |
| rudedeltadude | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:14 |
| Wie is Paul Mulder eigenlijk? | |
| TunersOnline.nl | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:15 |
quote:ooh cool | |
| TheFreshPrince | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:16 |
| Zullen we dan zijn forum ook maar gaan volspammen? | |
| rudedeltadude | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:17 |
quote:Nee | |
| Metro2005 | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:17 |
| Open luchtfilter mits goed geinstalleerd: 1 tot 2 pk erbij Open luchtfilter niet goed geinstalleerd: tot 5 pk eraf Kat weg levert vaak rond de 5pk extra. Voor 25pk extra mag je richting een turbo, hogere compressie of andere extreme maatregelen gaan. Dat lukt je nooit met wat betere ademhaling. | |
| TunersOnline.nl | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:18 |
quote:Hm, waarom zegt iedereen dan altijd van kat weg is 15pk en luchtfilter is ongeveer 10, ook vaak op marktplaats. Met deze luchfilter krijg je 10pk! allemaal onzin? en turbo zoek ik nog | |
| TheFreshPrince | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:23 |
quote: | |
| tevebe | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:24 |
| Raceland is super goed!! Ik heb die ook en echt een supah geluidje!! 25pk kan wel kloppen. Ik rij iedereen weg bij het stoplicht nu! Voor de rest is mn auto nog standaard. | |
| TunersOnline.nl | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:26 |
quote:cool, wat vooor auto heb je dan? ook een golf 2? | |
| rudedeltadude | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:26 |
| Dan heb ik ook nog een vraagje: Ik heb mijn kat verwijderd, maar nu heb ik de laatste tijd veel last van anusjeuk.... Kan dit iets met elkaar te maken hebben? | |
| eevebe | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:27 |
quote:je gelooft zeker ook die marktplaats advertenties waarbij je met een oude volumeknop en 2 draadjes je auto 30pk meer geeft? | |
| TunersOnline.nl | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:28 |
quote:nee dat zeker niet, maar het zag er allemaal goed en vertrouwend uit | |
| tevebe | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:29 |
quote:Die heb ik total loss gereden toen ik dronken was. Heb nu een CRX type 2! Echt een aanrader! | |
| TunersOnline.nl | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:30 |
| ik blijf bij mijn golfje | |
| KhaZ | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:33 |
Ik kwam laatst deze gozer tegen op een tof tuning forum:![]() Hij schijnt er nogal veel vanaf te weten, Asmooh ofzo heet-ie, beetje vreemde naam maar ja. Ff googlen dude, deze pr0 moet je strikken! | |
| tevebe | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:34 |
quote:En knorretje? | |
| Tournesol | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:36 |
| Wat een taalfouten.. | |
| tevebe | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:40 |
quote:Je punt is? | |
| DroogDok | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:43 |
| OMG wat een toppic. | |
| tevebe | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:48 |
quote:toppic | |
| kabelhaspel | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:56 |
| uitlaatspruitstuk nokkenassen daar haal je winst mee | |
| TunersOnline.nl | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:57 |
| jaah uitlaatspruitstuk is turbospruitstuk moet alleen nog turbo hebben en nokkenassen zeiden ze dat ik standaard moest laten | |
| Muncky | vrijdag 14 maart 2008 @ 13:08 |
| Nee, de nokkenassen moet je ook veranderen.. anders gaat het finaal mis. De turbo moet een grote zijn met een minimale diameter van 35cm. Denk ook aan je wielophanging.. die moet je verzwaren met zo'n 10% omdat de kracht anders niet weg kan. Als laatste moet je zorgen dat je een goed inspruitverlengstuk heb. | |
| kabelhaspel | vrijdag 14 maart 2008 @ 13:12 |
| Gaskabel strakker zetten voor snellere gasrespons is ook fijn. Wat nog beter is, maar dit is een beetje experimenteel, is een slang van het luchtfilter direct op je uitlaat aan te sluiten. Op deze manier hergebruik je je uitlaatgassen want niet alleen hogere prestaties geeft maar ook nog een stuk zuiniger is. Standaard zit dit al in een auto, genaamd EGR (zie Wikipedia) maar dit is dat wat onbekendere methode. Redelijk nieuw in het tunerscircuit maar het proberen waard, je sloopt er verder niks mee Smallere bandjes helpen ook, minder weerstand is meer power. Ohja, en je reservewiel en achterbank weghalen voor gewichtsvermindering. | |
| kabelhaspel | vrijdag 14 maart 2008 @ 13:12 |
quote: | |
| Muncky | vrijdag 14 maart 2008 @ 13:13 |
| en vergeet de NOS-superduperpower niet men, anders ben je nog nergens! | |
| Metro2005 | vrijdag 14 maart 2008 @ 13:14 |
quote:allemaal onzin ja. | |
| kabelhaspel | vrijdag 14 maart 2008 @ 13:14 |
| Niks van die lui aantrekken hoor, dit heeft de toekomst: Wat nog beter is, maar dit is een beetje experimenteel, is een slang van het luchtfilter direct op je uitlaat aan te sluiten. Op deze manier hergebruik je je uitlaatgassen want niet alleen hogere prestaties geeft maar ook nog een stuk zuiniger is. | |
| Daklem | vrijdag 14 maart 2008 @ 13:14 |
quote:Inderdaad! NOS FTW! | |
| jitzzzze | vrijdag 14 maart 2008 @ 13:21 |
| Ik denk duizendhonderd pk extra. | |
| Muncky | vrijdag 14 maart 2008 @ 13:24 |
| Hoogstens win je er 500 pk mee, meer echt niet hoor.. Wat kabelhaspel zegt klopt idd wel.. ben ik met 'm eens. Werkt het beste.. Let wel op dat je dan wel een splitsing van de slang maakt die naar het luchtfilter loopt. Deze moet aangesloten worden op de airco. Als je dit niet doet dan heeft de airco ook geen enkele zin... Succes | |
| Palomar | vrijdag 14 maart 2008 @ 13:24 |
quote:Je kunt beter een zeil op het dak zetten en dan de uitlaatgassen daar naartoe leiden, zodat ze in het zeil blazen. Dan haal je pas echt hoge snelheden. Is hier nog niet zo bekend, want het komt uit de Amerikaanse Formule 1. | |
| Muncky | vrijdag 14 maart 2008 @ 13:26 |
quote:Jeetje, hoe kom jij aan die informatie? Ik dacht dat 't nog topsecret was, ik heb het ook gehoord via-via.. maar 't is dan toch uitgelekt vrees ik! | |
| MuRKie | vrijdag 14 maart 2008 @ 15:26 |
| elke auto heeft een luchtfilter 1. luchtfilter geeft nagenoeg geen extra pk's 2. Als je een openluchtfilter bedoeld dan alsnog punt 1. Ow enne je kat er tussenuit halen is goej voor het milieu en leuk voor de portemoja | |
| raulbouli | vrijdag 14 maart 2008 @ 16:17 |
| D16TURBOOOOO | vrijdag 14 maart 2008 @ 16:20 |
| kom maar naar http://www.tunersonline.nl geen zin om op fok te reageren, elke halve dag een account! | |
| eevebe | vrijdag 14 maart 2008 @ 16:33 |
quote:waarom heb je het trouwens hier over een golf 2 terwijl je op je eigen forum een gare civic hebt? | |
| Muncky | vrijdag 14 maart 2008 @ 16:38 |
| Dikke pauper, en nou oprotten! | |
| Googolplexian | vrijdag 14 maart 2008 @ 16:47 |
quote:Omdat de velgen uitwisselbaar zijn is de rest dat ook | |
| VjenneKloetn | vrijdag 14 maart 2008 @ 17:18 |
| De neptuner is terug! | |
| tevebe | vrijdag 14 maart 2008 @ 17:56 |
| Waarom zijn er mensen die hier serieus op in gaan? Kennen die de geschiedenis niet van Asmooh | |
| Tomatenboer | vrijdag 14 maart 2008 @ 18:24 |
| Ik stel voor om een speciale tuningslang aan het uiteinde van je uitlaat te bevestigen, deze onder je auto door naar je motorblok door te trekken, en aan te sluiten op de luchttoevoer van de interieurruimte. Levert ook vette PK's op man! Het is bovendien nog milieubewust ook want de Co2 uitstoot wordt hergebruikt! Succes! | |
| ThaFreak | vrijdag 14 maart 2008 @ 18:28 |
| user aka Asmooh heeft een ban te pakken dus pleuren we het topic ook dicht!! |