cool, wat vooor auto heb je dan? ook een golf 2?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:24 schreef tevebe het volgende:
Raceland is super goed!! Ik heb die ook en echt een supah geluidje!! 25pk kan wel kloppen. Ik rij iedereen weg bij het stoplicht nu! Voor de rest is mn auto nog standaard.
je gelooft zeker ook die marktplaats advertenties waarbij je met een oude volumeknop en 2 draadjes je auto 30pk meer geeft?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:18 schreef TunersOnline.nl het volgende:
[..]
Hm, waarom zegt iedereen dan altijd van kat weg is 15pk en luchtfilter is ongeveer 10, ook vaak op marktplaats. Met deze luchfilter krijg je 10pk!
allemaal onzin?
en turbo zoek ik nog
nee dat zeker niet, maar het zag er allemaal goed en vertrouwend uitquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:27 schreef eevebe het volgende:
[..]
je gelooft zeker ook die marktplaats advertenties waarbij je met een oude volumeknop en 2 draadjes je auto 30pk meer geeft?
Die heb ik total loss gereden toen ik dronken was. Heb nu een CRX type 2! Echt een aanrader!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:26 schreef TunersOnline.nl het volgende:
[..]
cool, wat vooor auto heb je dan? ook een golf 2?
En knorretje?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:33 schreef KhaZ het volgende:
Ik kwam laatst deze gozer tegen op een tof tuning forum:
[ afbeelding ]
Hij schijnt er nogal veel vanaf te weten, Asmooh ofzo heet-ie, beetje vreemde naam maar ja. Ff googlen dude, deze pr0 moet je strikken!
toppicquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:43 schreef DroogDok het volgende:
OMG wat een toppic.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:12 schreef kabelhaspel het volgende:
Gaskabel strakker zetten voor snellere gasrespons is ook fijn.
Wat nog beter is, maar dit is een beetje experimenteel, is een slang van het luchtfilter direct op je uitlaat aan te sluiten. Op deze manier hergebruik je je uitlaatgassen want niet alleen hogere prestaties geeft maar ook nog een stuk zuiniger is.
Standaard zit dit al in een auto, genaamd EGR (zie Wikipedia) maar dit is dat wat onbekendere methode. Redelijk nieuw in het tunerscircuit maar het proberen waard, je sloopt er verder niks mee![]()
Smallere bandjes helpen ook, minder weerstand is meer power. Ohja, en je reservewiel en achterbank weghalen voor gewichtsvermindering.
allemaal onzin ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:18 schreef TunersOnline.nl het volgende:
[..]
Hm, waarom zegt iedereen dan altijd van kat weg is 15pk en luchtfilter is ongeveer 10, ook vaak op marktplaats. Met deze luchfilter krijg je 10pk!
allemaal onzin?
en turbo zoek ik nog
Inderdaad!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:13 schreef Muncky het volgende:
en vergeet de NOS-superduperpower niet men, anders ben je nog nergens!
Je kunt beter een zeil op het dak zetten en dan de uitlaatgassen daar naartoe leiden, zodat ze in het zeil blazen. Dan haal je pas echt hoge snelheden. Is hier nog niet zo bekend, want het komt uit de Amerikaanse Formule 1.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:14 schreef kabelhaspel het volgende:
Niks van die lui aantrekken hoor, dit heeft de toekomst:
Wat nog beter is, maar dit is een beetje experimenteel, is een slang van het luchtfilter direct op je uitlaat aan te sluiten. Op deze manier hergebruik je je uitlaatgassen want niet alleen hogere prestaties geeft maar ook nog een stuk zuiniger is.
Jeetje, hoe kom jij aan die informatie? Ik dacht dat 't nog topsecret was, ik heb het ook gehoord via-via.. maar 't is dan toch uitgelekt vrees ik!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:24 schreef Palomar het volgende:
[..]
Je kunt beter een zeil op het dak zetten en dan de uitlaatgassen daar naartoe leiden, zodat ze in het zeil blazen. Dan haal je pas echt hoge snelheden. Is hier nog niet zo bekend, want het komt uit de Amerikaanse Formule 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |