De prijs: 70 maagden?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:44 schreef Yavido het volgende:
[..]
Een doodnormale baan gaat 'm niet worden. Lijkt me wel humor, Huub & Geert Wilders gaan samen tv maken: De Gouden Moskee
Huub maakt ook ff TV ten koste van Yuri, kan Yuri nog een keer terugkomen en krijgt ie een horloge voor z'n andere arm.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:42 schreef Rotterdammert het volgende:
Huub is een grote lafaard...grote bek achter iemand z'n rug maar aan tafel was die stil
'ik ehh ik ga je nu vertellen hoe ehhhh ik me ehhh daarbij zie in mijn ehh gevoel. Want mijn gevoel ehhh hierin is ehhhh dat ehhh mijn gevoel speelt zegmaar ehhh in dat aandeel in ehhh het gevoel. Snap je?'quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:47 schreef Scandalous het volgende:
Nu krijgen we vast weer een euforisch B&A gesprekje
dat zeg ikquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:47 schreef Scandalous het volgende:
Nu krijgen we vast weer een euforisch B&A gesprekje
Uitspreken!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:49 schreef Yavido het volgende:
[..]
'ik ehh ik ga je nu vertellen hoe ehhhh ik me ehhh daarbij zie in mijn ehh gevoel. Want mijn gevoel ehhh hierin is ehhhh dat ehhh mijn gevoel speelt zegmaar ehhh in dat aandeel in ehhh het gevoel. Snap je?'
En wedden dat ze het dan snapt..... zij welquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:49 schreef Yavido het volgende:
[..]
'ik ehh ik ga je nu vertellen hoe ehhhh ik me ehhh daarbij zie in mijn ehh gevoel. Want mijn gevoel ehhh hierin is ehhhh dat ehhh mijn gevoel speelt zegmaar ehhh in dat aandeel in ehhh het gevoel. Snap je?'
Mwa, als vriendjes van Huub die opmerking maken is het ineens leuk, hilarisch, master en viessss. Dus Huub & consorten is dan ook tuig?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:47 schreef beequeen het volgende:
Hondenkop tegen zijn zoontje bij het vertrek: Geef Huub nog even een levertrap.
Tuig, puur tuig is het.
Geef hem is ongelijk....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:49 schreef Scandalous het volgende:
Brian vond weer dat Amanda te hard door aan het draven was...
iddquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Uitspreken!
Hoe vaak heb ik dat woord wel niet gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |