Jos Bergenhenegouwenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoor jij de voice over ook al?
Brian toont berouw en hoe dat beter te doen dan met een mooi cadeau? Zo is Brian toch nog de morele winnaar.
Huub deelt je twijfel . " Veel vluchtelingen liegen over hun leeftijd, omdat ze anders niet binnenkomen. "quote:
Huub zegt dat veel vluchtelingen liegen over hun leeftijd, dit i.v.m. toelating vanaf een bepaalde leeftijd. Ik denk ook dat hij ouder is.quote:
Het is dus gelul die vent is eerder 30.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub zegt dat veel vluchtelingen liegen over hun leeftijd, dit i.v.m. toelating vanaf een bepaalde leeftijd. Ik denk ook dat hij ouder is.
|"IK WAS ER TOCH BIJ!!"quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is dus gelul die vent is eerder 30.
Huub deed Amanda even na met haar slabek
Klopt ja, echt een messcherpe analysequote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:39 schreef rooie3 het volgende:
Huub zegt het nu ook,wie verschuilt zich nu achter tv maken.Huub is scherp vandaag.
hupert is echt aan het soliciteren naar een functie bij de pvvquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Huub deelt je twijfel . " Veel vluchtelingen liegen over hun leeftijd, omdat ze anders niet binnenkomen. "
Het was zijn gesprek toch ook niet? De dingen die hij net zei, zei hij aan tafel trouwens ook al.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:42 schreef Rotterdammert het volgende:
Huub is een grote lafaard...grote bek achter iemand z'n rug maar aan tafel was die stil
Ja omdat die slabek het woord nam.Kom je dan ook niet meer doorheen .quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:42 schreef Rotterdammert het volgende:
Huub is een grote lafaard...grote bek achter iemand z'n rug maar aan tafel was die stil
Een doodnormale baan gaat 'm niet worden. Lijkt me wel humor, Huub & Geert Wilders gaan samen tv maken: De Gouden Moskeequote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:42 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hupert is echt aan het soliciteren naar een functie bij de pvv
pffff
dat heeft huub nog nooit tegengehouden om zich ergens mee te bemoeienquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was zijn gesprek toch ook niet? De dingen die hij net zei, zei hij aan tafel trouwens ook al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |