abonnement Unibet Coolblue
  maandag 28 april 2008 @ 22:18:06 #276
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58368582
Bij ons hadden ze van alle trappen glijbanen gemaakt. Je kon geen trap meer aflopen zonder er van af te glijden en dan helemaal doorglijden over de grond. En omhoog kon je alleen met de lift. En dat was 1 enkele lift in de hele school, waar een keer 4 man in passen.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_58368782
quote:
Op maandag 28 april 2008 22:18 schreef don-diablo het volgende:
Bij ons hadden ze van alle trappen glijbanen gemaakt. Je kon geen trap meer aflopen zonder er van af te glijden en dan helemaal doorglijden over de grond. En omhoog kon je alleen met de lift. En dat was 1 enkele lift in de hele school, waar een keer 4 man in passen.


Dat zijn teministe goeie pranks
  maandag 28 april 2008 @ 22:29:13 #278
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58368868
Ja dat soort dingen zijn gewoon grappig zonder dat er zich incidenten voor doen.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_58368899
quote:
Op maandag 28 april 2008 22:29 schreef don-diablo het volgende:
Ja dat soort dingen zijn gewoon grappig zonder dat er zich incidenten voor doen.
Precies.... al is het natgooien van mensen in essentie natuurlijk ook vrij onschuldig
  maandag 28 april 2008 @ 22:32:30 #280
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58368954
quote:
Op maandag 28 april 2008 22:30 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Precies.... al is het natgooien van mensen in essentie natuurlijk ook vrij onschuldig
Ja das waar, maar zorg er dan voor dat het dmv waterpistolen/supersoakers gebeurt en niet met flessen. Want daar kun je ook iemand mee raken. En je hebt er altijd mensen tussen zitten die het water mengen met iets, zodat er vlekken in de kleding van anderen komen.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_58369840
quote:
Op maandag 28 april 2008 20:47 schreef VlaDje het volgende:
Voor degenen die de concierge ontslagen willen zien of wat dan ook: de man is triest genoeg overleden. Dus houd een sop met verwensingen jah? En ook al reageerde hij wat overdreven en aggressief, een trap in de rug is ronduit laf. Dader zo rond examentijd plantsoentjes laten schoffelen dacht ik zo want ik denk niet dat hij voor doodslag vervolgd gaat worden, dus dat wordt taakstraf.
Wanneer is ie overleden? Staat nergens in het nieuws. Geloof je wel
Hoi.
pi_58370022
issie overleden?
pi_58370068
quote:
Op maandag 28 april 2008 23:12 schreef kikoooooo het volgende:
issie overleden?
Dat zegt Vladje
Hoi.
pi_58370496
Ik zit al een tijdje te zoeken, maar kan er niets over terugvinden.

Ben weer de hele avond met mn auto bezig geweest, hoop echt dat ze tegen het eind van de zomer weer op dr wieletjes staat Heb zin om te touren
pi_58370750
quote:
Op maandag 28 april 2008 23:14 schreef pekel het volgende:

[..]

Dat zegt Vladje
zegt die gozer op dumpert, en leek me helemaal niet zo'n opgeblazen verhaaltje...
maar uit mijn post had je ook kunnen opmaken dat ik het wel in twijfel trok...
quote:
Op maandag 28 april 2008 23:06 schreef pekel het volgende:

[..]

Wanneer is ie overleden? Staat nergens in het nieuws. Geloof je wel
ik kan het idd ook nergens vinden, heb het nu nagevraagd aan een meisje die daar op school zit maar dei weet ook nergensvan...

het verhaal zou dus wel niet waar zijn...

Desalniettemin moeten ze de heer KH maar van school aftrappen zo vlakvoor z'n examens...

Zo veel op z'n kerfstok, nu dit er nog bij en hij zit er nog steeds op school.
pi_58370765
quote:
Op maandag 28 april 2008 23:31 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zit al een tijdje te zoeken, maar kan er niets over terugvinden.

Ben weer de hele avond met mn auto bezig geweest, hoop echt dat ze tegen het eind van de zomer weer op dr wieletjes staat Heb zin om te touren
wat voor auto en wat is mis?
pi_58370827
quote:
Op maandag 28 april 2008 22:32 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Ja das waar, maar zorg er dan voor dat het dmv waterpistolen/supersoakers gebeurt en niet met flessen. Want daar kun je ook iemand mee raken. En je hebt er altijd mensen tussen zitten die het water mengen met iets, zodat er vlekken in de kleding van anderen komen.
zelf ook een hekel aan watergooien hoor...
pi_58371164
quote:
Op maandag 28 april 2008 23:39 schreef VlaDje het volgende:

[..]

wat voor auto en wat is mis?
Een mini. En met mini's kun je beter vragen 'wat is er niet mis?'
pi_58374019
quote:
Op maandag 28 april 2008 23:54 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Een mini. En met mini's kun je beter vragen 'wat is er niet mis?'
Zie ze steeds vaker weer rijden... Mooi spul wel
  dinsdag 29 april 2008 @ 09:26:49 #290
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_58374982
Zolang je niet onder je auto kijkt is een mini tof

ben benieuwd hoe het met die concierge is trouwens. Die koen ( http://hooiveld.hyves.nl ) mag wmb wel een paar jaar brommen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_58375158
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 09:26 schreef Catch22- het volgende:
Zolang je niet onder je auto kijkt is een mini tof

ben benieuwd hoe het met die concierge is trouwens. Die koen ( http://hooiveld.hyves.nl ) mag wmb wel een paar jaar brommen
haha, ik wou hem niet met naam en al neerzetten...

Maar wat mij betreft dan sturen ze hem naar de heropvoeding... Want fatsoen heeft hij totaal niet
pi_58375225
Laat ik vooropstellen dat ik die Koen een eikel eerste klas vind om wat hij heeft gedaan en dat hij daar best voor mag boeten, maar het interesseert me weining hoe het met die concierge is.

Wat voor lompe boer ben je dat je scholieren gaat schoppen en meppen?
pi_58375426
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 09:42 schreef Rekkie het volgende:
Laat ik vooropstellen dat ik die Koen een eikel eerste klas vind om wat hij heeft gedaan en dat hij daar best voor mag boeten, maar het interesseert me weining hoe het met die concierge is.

Wat voor lompe boer ben je dat je scholieren gaat schoppen en meppen?
Precies wat ik ook dacht. Dan ben je echt een incapabele idioot
  dinsdag 29 april 2008 @ 10:03:34 #294
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_58375501
ja uiteraard, maar je gaat geen half-gehandicapte bejaarde in zijn rug trappen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_58375553
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 10:03 schreef Catch22- het volgende:
ja uiteraard, maar je gaat geen half-gehandicapte bejaarde in zijn rug trappen
Dat zeg ik toch ook niet!

Maar je laat je ook niet door een half-gehandicapte naar je strot grijpen en verrot schoppen.

Overigens vind ik de toevoeging "half gehandicapte" maar overbodig.
Net alsof wanneer het om een normaal persoon gaat zonder handicap, je hem wel in zijn rug zou mogen schoppen. (Draadstaal FTW)
pi_58376021
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 09:42 schreef Rekkie het volgende:
Laat ik vooropstellen dat ik die Koen een eikel eerste klas vind om wat hij heeft gedaan en dat hij daar best voor mag boeten, maar het interesseert me weining hoe het met die concierge is.

Wat voor lompe boer ben je dat je scholieren gaat schoppen en meppen?
Die "lompe boer" is deels afgekeurd...
en wist tevens niet dat het een examenstunt was (was ook niet in staat om dat te bedenken, zover was hij dus afgekeurd)
Dus die dacht dat het een gevaarlijke situatie was toen het alarm afging, dan is het begrijpelijker dat je hem flipt als er lui staan te grappen op zo'n moment.

Als je hem gekend had dan was het wel anders geweest, dan had je begrepen dat je zo'n mens met rust moet laten op zo'n moment,
en mijn hekel aan die koen komt niet alleen voort uit dit incident, ik heb hem zelf ook meegemaakt
pi_58376134
Bottom line lijkt me dat de concierge zijn handjes thuis had moeten houden ondanks zijn psychische gesteldheid, en dat koen niet zo'n laf zwijn moet zijn dat hij hem in zijn rug trapt.
pi_58376354
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 10:34 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Die "lompe boer" is deels afgekeurd...
en wist tevens niet dat het een examenstunt was (was ook niet in staat om dat te bedenken, zover was hij dus afgekeurd)
Dus die dacht dat het een gevaarlijke situatie was toen het alarm afging, dan is het begrijpelijker dat je hem flipt als er lui staan te grappen op zo'n moment.

Als je hem gekend had dan was het wel anders geweest, dan had je begrepen dat je zo'n mens met rust moet laten op zo'n moment,
en mijn hekel aan die koen komt niet alleen voort uit dit incident, ik heb hem zelf ook meegemaakt
Ik ken die lompe boer.... van zien!
Ik heb zelf ook op die school gezeten en ben er nadien ook een aantal keer geweest.

En als die man met rust gelaten had moeten worden, is de school in gebreke gebleven.

Ik snap sowieso niet dat je Lippold vervangt voor een afgekeurde van dit niveau.

Maar zoals eerder gezegd, iik verwijt die Koen zeker zijn acties.
  dinsdag 29 april 2008 @ 11:40:56 #299
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58377229
Als je de reacties had gelezen waar dat filmpje was geplaatst zag je staan dat er bij de volgende reactie: sorry ik was verkeerd geinformeert stond.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_58377285
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 11:40 schreef don-diablo het volgende:
Als je de reacties had gelezen waar dat filmpje was geplaatst zag je staan dat er bij de volgende reactie: sorry ik was verkeerd geinformeert stond.
Over het overlijden van de Lompe boer bedoel je?
Had ik inderdaad gelezen, gisteren al
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')