Hij was bij mij rap binnen. Weet niet hoe snel, maar de max is 1400kb ofzo...quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:36 schreef SimtekF1 het volgende:
544 MB.
Gelukkig download ik op het werk met 750 kb/s
Dat klopt hij gaat nu inderdaad meteen kopieren. Daardoor lijkt hij ook beter in te schatten hoe lang het duurtquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
SP1 ook geďnstalleerd.. muziek naar m'n mp3 kopiëren lijkt stukken sneller te gaan,hij begint niet meer met berekenen
Ik heb hem ook nog niet..quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:01 schreef DJ90 het volgende:
Nog steeds niet bij Windows Update hoor, hebben meer mensen dat?
Mja, draait voor m'n gevoel ook stabieler nu.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:22 schreef Wexy het volgende:
[..]
Dat klopt hij gaat nu inderdaad meteen kopieren. Daardoor lijkt hij ook beter in te schatten hoe lang het duurt
De echte nerd kan dit wel op een zaterdagavond beantwoorden:quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:43 schreef Longmen het volgende:
Hoi, ik heb nu ook vista maar kan nergens de aero glass meer kiezen, is verdwenen.
heb al lopen zoeken op het internet maar kan niets vinden. Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
[ afbeelding ]
Krijg ik dus een foutmeldingquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:50 schreef MichielPH het volgende:
[..]
De echte nerd kan dit wel op een zaterdagavond beantwoorden:
Start > rechtermuisknop op Deze Computer, Eigenschappen > Windows Prestatie-index > De score bijwerken.
En waarom ben jij niet naar vrienden toe
Opgelost inmiddels, nieuwe pc met niet de nieuwste drivers. Die zijn nu gedwonload en het werkt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:50 schreef MichielPH het volgende:
[..]
De echte nerd kan dit wel op een zaterdagavond beantwoorden:
Start > rechtermuisknop op Deze Computer, Eigenschappen > Windows Prestatie-index > De score bijwerken.
En waarom ben jij niet naar vrienden toe
werk gewoon met een normale install cd, zonder dat crappy vlite te gebruikenquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:21 schreef Beach het volgende:
Ik heb hier een pc met Home Basic 32bit en die installatie is nogal verneukt door vlite; teveel eruit gesloopt.
Nou heeft windowsupdate nooit gewerkt, maar na 2 dagen is de installatie van sp1 nog niet af (staat op 0-2% ongeveer). Is hier wat aan te doen?
cd is niet licensie gebonden (de cd bevat namelijk ALLE versies van vista en selecteerd/installeert a.d.h.v. de ingevoerde sleutel de juiste versie)quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:27 schreef hierissieweer het volgende:
Wat zijn nou precies de voordelen? Want ik merk geen kont ervan eerlijk gezegd. Maar denk dat ik binnekort maar een fresh install ga doen, aangezien sony er een hoop zooi op deze computer heeft gegooit die ik never nooit niet gebruik...
Daarbij de vraag: Ik heb een cd van vista die bij een andere licentie hoort, ik heb een licentie van deze laptop, die staat achterop de laptop. Nu kan ik toch vista met die cd instaleren en mijn eigen licentie invoeren, of ga ik op problemen stuiten (microsoft inschattende)
Ik ook, zeker met de beloofde prestatiewinstquote:
Jap en waar is "bij ons"?quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:03 schreef wobbel het volgende:
Wordt deze SP1 ook al via Windows Update uitgedeeld aan Vista gebruikers? Vanaf dat moment verwacht ik namelijk ook heel veel computers die bij ons komen ter reparatie![]()
dan heeft men (aka de gebruiker) de nodige rotzooi uitgehaald...:quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:03 schreef wobbel het volgende:
[..]
Ik ook, zeker met de beloofde prestatiewinst
Wordt deze SP1 ook al via Windows Update uitgedeeld aan Vista gebruikers? Vanaf dat moment verwacht ik namelijk ook heel veel computers die bij ons komen ter reparatie![]()
"ons" is in een computerwinkel, en daar komen PC's binnen die in sommige gevallen echt verkracht zijnquote:
Hoelang staat hij al aan dat ie niks doet?quote:Op zondag 20 april 2008 13:16 schreef brainster het volgende:
Hoi,
Ik wilde net sp1 installeren op mijn laptopje (AMD turion 64 tl-50 , 2GB DDR2 , Vista HP),
maar nu lijkt ie te zijn vastgelopen bij fase 3 van de installatie. Heeft iemand een idee om het op te lossen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |