illegale vistaquote:Op maandag 17 maart 2008 10:36 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nou hier mijn ontopic... Me illegale vista Ultimate werkt dus niet met de SP1... Dan maar weer me legale Home Premium erop knallen... Maar dan heb ik geen Dreamscene meer... Damn...
Wat nou?! Moraalridder! Ik heb enkel de Illegale Ultimate vanwege de bewegende bureaubladen... Ik heb gewoon een legale versie hoor, zoals te lezen in me bericht... Fok off... LEZEN!quote:
En jij gebruikt torrents zeker alleen voor legale zaken...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:07 schreef toma het volgende:
Als iemand een goeie torrent heeft mag ie mij gerust een PM sturen
Ja dat is zoooo vet! Maar gelukkig lees ik net dat Dreamscene, nu door stardock ook wordt ontwikkeld voor NIET ultimate versies!quote:Op maandag 17 maart 2008 12:01 schreef toma het volgende:
heb je bewegende desktops bij ultimate ?![]()
dat wist ik niet eens
Heb ik ook!quote:Op maandag 17 maart 2008 12:16 schreef toma het volgende:
stardock is echt master. Die objectdock werkt geweldig!
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:01 schreef DJ90 het volgende:
Even wat anders, denken jullie dat Vista hier een beetje soepel op gaat draaien?:
Ja... 32bit...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Ik heb dreamscene werkend op home premium.
http://storage.stardock.com/files/DeskScapes_free.exequote:Windows Vista Home Basic, Premium, Business and Enterprise
users download...
DeskScapes 2.00 Preview
toch vreemd dat ik m al wel hebquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:16 schreef RacerDKB het volgende:
Sinds vandaag is die in Amerika via Windows Update. Maar de NL versie komt echt pas in juni ofzo
Niet met Windows Update toch?quote:
Tuurlijk, juniquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:16 schreef RacerDKB het volgende:
Sinds vandaag is die in Amerika via Windows Update. Maar de NL versie komt echt pas in juni ofzo
Tweakers linkje er overquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Niet met Windows Update toch?
Ik vind het kut dat het installeren niet werkt bij mij, ik krijg dus een foutmelding.
zonder videokaart zal het niet zo soepel draaienquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:01 schreef DJ90 het volgende:
Even wat anders, denken jullie dat Vista hier een beetje soepel op gaat draaien?:
Intel Core 2 Duo T8300 (2,40GHz, 800MHz, 3MB)
2GB DDR2 667MHz geheugen (2x 1GB, dual channel)
200GB SATA harde schijf 7200RPM
1GB Intel Turbo Memory module
32GB Flash Drive (ExpressCard/USB2.0)
Windows Vista Home Premium (32bit)
autorun uitgeschakeld..quote:Op maandag 24 maart 2008 15:33 schreef crossover het volgende:
Waarom vraagt mijn pc niet wat ik met de usb stick wil doen als ik die erin steek?
(vista home premium)
Of minder dan zoveel MB vrije ruimte op je stick.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:33 schreef crossover het volgende:
Waarom vraagt mijn pc niet wat ik met de usb stick wil doen als ik die erin steek?
(vista home premium)
Nee dat is het niet..quote:Op maandag 24 maart 2008 18:41 schreef MichielPH het volgende:
[...]
Of minder dan zoveel MB vrije ruimte op je stick.
En hoe krijg ik dat dan weer aan?quote:
Vista is zo slecht nog niet: zoek in configuratiescherm op autorun en hatsieflatsie.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee dat is het niet..
[..]
En hoe krijg ik dat dan weer aan?
Ah bedanktquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:53 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Vista is zo slecht nog niet: zoek in configuratiescherm op autorun en hatsieflatsie.
probeer em eens te downloaden vanaf een andere pc?quote:Op zondag 30 maart 2008 15:45 schreef Ceriel het volgende:
Ik probeer SP1 te installeren, maar krijg steeds de errormelding 0x80070002.
Microsoft geeft aan (over die errormelding) dat het gedownloadde bestand dan incompleet is. Dat lijkt me toch sterk, want ik heb m meerdere malen van de Microsoft-site zelf gedownload.
Heeft iemand dit ook gehad? Tips zijn wel welkom.
Ja kan ik proberen idd. Maar ik denk niet dat het aan de RAM ligt. Heb net een nieuw geinstalleerde PC (gisteren) met 3 gb RAM.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:49 schreef mschol het volgende:
[..]
probeer em eens te downloaden vanaf een andere pc?
misschien is je ram niet helemaal lekker meer?
Dus omdat je 'm gister hebt geinstalleerd kan je ram niet goed zijn???quote:Op zondag 30 maart 2008 15:53 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Ja kan ik proberen idd. Maar ik denk niet dat het aan de RAM ligt. Heb net een nieuw geinstalleerde PC (gisteren) met 3 gb RAM.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |