Weet je dat wel helemaal zeker man!??quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:08 schreef LasTeR het volgende:
Godverdomme ik geef dit topic een Ananas! op de schaal van fruit!
Ja, maar helaas sta jij niet op die lijst.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:56 schreef iuvenis het volgende:
Zijn jullie zelf ook ooit zulke intelligente wezens tegengekomen?
Mja, ik zat te twijfelen maar leek me de juiste keuze!! Fakking goed gek!!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:08 schreef Muncky het volgende:
[..]
Weet je dat wel helemaal zeker man!??
Hij is hetzelfde soort wezen als jij. Als je hier niets te zoeken hebt wil je dan aub oprotten? Kthnxbai!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:09 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ja, maar helaas sta jij niet op die lijst.
Nee, dat wil ik niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:18 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Hij is hetzelfde soort wezen als jij. Als je hier niets te zoeken hebt wil je dan aub oprotten? Kthnxbai!!
I fail.quote:
Is de dichtsbijzijnde EHBO ver voor jou?quote:
Maar ik vind je nog wel aardig, hoor.quote:
Neen, mijn kind, en dat is ook volstrekt logisch, aangezien ik geen wezen ben, maar een mens!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:09 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ja, maar helaas sta jij niet op die lijst.
quote:
Mam? Ben jij dat?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:33 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Neen, mijn kind, en dat is ook volstrekt logisch, aangezien ik geen wezen ben, maar een mens!
Yup, behalve op mijn hoofd;quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:56 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Ik heb haar... als het goed is jij ook....
Pics komen nog...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:03 schreef -SL- het volgende:
pics or it didn't happen!
o, kut..... iuvenis-topic
laat maar, die pics..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |