Helaas staan de BB en DGK redacties er niet om bekend dat ze voorkomen dat er misbruik gemaakt wordt van iemand die dronken is, dus ik ben bang dat ik broodnuchter zou blijven.... hoe verleidelijk het ook is om je katslam te zuipen om de avond een beetje door te kunnen komen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als Mike je mystery date was? En ook nog van alles van plan bleek te zijn? *ril*
Zo veel mogelijk zuipen en hopen dat men in de gaten houdt dat een dronken persoon niet in staat is om nee te zeggen lijkt me de beste optie idd, een aanranding on stream lijkt me geen reclame dus de beste oplossing is het op een zuipen zetten en compleet out gaan.![]()
En de kutzwerver moet morgen weer vuil ophalen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:12 schreef Guuskeee het volgende:
kutzwerver geilt op palma
[ afbeelding ]
Palma gaat speciaal even haar tanden poetsenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:14 schreef Ziet het volgende:
ik ben niet de vrouw die mike zoekt
huub: neehee, maar jullie kunnen best wel even zoenen!
gewoon voor het shotje
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:14 schreef Varen het volgende:
Mike wil Palma vanavond nog zwanger maken
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:17 schreef Guuskeee het volgende:
hij is al weer helemaal thuis
[ afbeelding ]
Nienke moet blijvenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Nienke voelt zich helemaal thuis, het wordt elke dag bizarder hier
Jaap moet aan zijn 'sociale leven' denkenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:18 schreef rooie3 het volgende:
En Jaap mist weer zijn tv momenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |