abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3375495
Wie gaan er allemaal 25 april naar 013 naar dit concert???
ik ga met een stuk of 11 maten ff relax muziekje luisteren en de pit in gegooid worden en dan eerste trein weer terug naar goes nemen.
Ik ben niet bruce maar willis, beginnen als het stil is. Met ille spuugdingen die ik wind om 10 vingers. En of t nou Juli November of April is, wat ik wil is wat ik doe, check goed wat de deal is! .....Opgezwolle!!!....
  zondag 3 maart 2002 @ 22:29:25 #2
7114 incubus
The Cult DIVX king
pi_3375823
ben van de partij
010
pi_3383185
gezellig maar niet veel mensen van fok! dus die gaan
Ik ben niet bruce maar willis, beginnen als het stil is. Met ille spuugdingen die ik wind om 10 vingers. En of t nou Juli November of April is, wat ik wil is wat ik doe, check goed wat de deal is! .....Opgezwolle!!!....
  dinsdag 5 maart 2002 @ 19:56:40 #4
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_3396367
Jow *meldt*

Met nog 8 of wat anderen...
Volgende dag weer colleges, dus we kunnen niet met de trein mja... alles voor Millencolin hè?

...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_3404870
Ik ga ook!!!

April wordt een coole maand

donderdag 7 maart 2002 @ 12:57:42 #6
7810 FooFighters
 Dave rocks on !!
pi_3414605
FooFighters meldt zich ook voor de pit !!!
You heard of those dirty jalopies,
you heard of the noise they make,
let me reintroduce my new Rocket 88,
  vrijdag 26 april 2002 @ 10:14:21 #7
7114 incubus
The Cult DIVX king
pi_3970342
Vet concert! opmerkelijk was dat de het voorprogramma (donots) ook zeer vet waren.
Ik merk alleen wel mijn conditie niet meer was zoals bij het vorige concert van millencolin (1995 in noorderligt)
zucht 2 nummers in de pit and i am exhausted.
Maar alsnog een super nostalgisch concert
een concert met een smile
010
pi_3970410
Twas niet echt relaxte pit, t was veel te druk om beetje relaxt te moshen. maar de muziek was wel zeeer vet het was de eerste keer dat ik ze live zag maar ik ben er volgende keer zeker weer.

Nu wachten op 31 mei.

DECONSTRUCTIONTOUR!!!!!!!!!!!!!!!!!

pi_3970553
Ik kom regelmatig naar concerten in 013 alleen de meeste goeie concerten zijn nu voorbij op het moment vind ik . Het is weer festival tijd
pi_3970652
Ik heb Millencolin vorig jaar gezien in de Melkweg en ik kan jullie zeggen dat ze live erg goed zijn. Omdat de band gebruik maakt van 2 gitaristen, geeft dit een extra voordeel.

Ik bedoel hiermee te zeggen dat als je een band als Pennywise bijv. neemt. Daar hoor je op een album altijd een rhythm gitaar en daarover heen de solo. Live zijn ze niet in staat om dit ook te doen.

Daarom voegt dit bij Millencolin live wat extra's toe.

Take no prisoners... take no shit!
pi_3970674
Incubus:
The Donots waren inderdaad wel geinig. Maar ik heb het idee dat je Anti-Flag gemist hebt? Aangezien zij duidelijk NOG veel fijner waren.

Anywayz, het was inderdaad exteem druk waardoor bewegen, laat staan iets anders doen in de pit, bij voorbaat haast uitgesloten leek tijdens Millencolin.

Maar het was zeker een erg goede avond!

Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_3970901
Anti-flag was ook wel cool jah alleen jammerdat ik hun eerste kwartier gemist had omdat ik de verkeerde trein gepakt had

Wat ook cool was was dat de donots als laatste nummer een cover van less then jake speelde, toen ze dat deden ging ik echt helemaal uit me naad

pi_3971484
The Donots eindigden volgens mij met een cover van Twisted Sister, afgesloten met een stukje Creeping Death van Metallica.
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_3971554
t was toch echt less then jake(kwet aleen de titel van t nummer niet meer) en ze zeiden zelf ook van: now a song from less then jake.

Laatste nummer van anti-flag ook super cool Die for your goverment samen met een maat aan de kant gestaan en t hele nummer meegeblért

vrijdag 26 april 2002 @ 13:00:11 #15
7114 incubus
The Cult DIVX king
pi_3972313
Het moment dat ik de zaal binnenkwam stond ik echt met grote ogen te kijken naar de hoeveelheid mensen. My god! leek wel uitverkocht, in 1995 had je nog alle ruimte en dat was dan nog zelfs in noorderligt. Ik wist echt niet dat ze zo bekend waren geworden.

het was trouwens we're not gonna take it en het is ooit eens gecovered door less then jake.

BTW ik heb idd anti flag gemist. ken ze ook niet maar volgens mij is dat toch zon authentiek punk bandje met van die hanekammen enzo.
Ik stond er trouwens erg van te kijken van de hoeveelheid hanekammen enzo. is millencolin toch niet echt de muziek voor.

010
pi_3973585
Anti flag was niet echt hannekammen punk.
Wie gaat er hier naar deconstruction tour trouwes??
31 mei
line up:
Lagwagon
Mighty mighty bosstones
All
H2O
Mad caddies
midtown
Randy
Lostprophets
The movielife
Turbo AC's
Flogging molly

Entree ¤25

zaal open 13:00

pi_3976083
Yo!

* MadScientist was ook present gisteren....

Damn ik heb echt lang vooraan gestaan en ik was echt supermoe. Ik vond Anti-Flag en Donots ook erg leuk spelen trouwens!

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  vrijdag 26 april 2002 @ 18:17:27 #18
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_3976130
quote:
dat ze zo bekend waren geworden.
En terecht Ze mogen best wat bekendheid gebruiken, stond trouwens nog een dikke advertentie in de Aardschok van Millencollin + Donuts (of nots) @ 013!

Hadden ze Mr. Clean ook nog gespeeld? Die drumritmes ogen simpel maar zijn zwaar irritant om op die snelheid strak te spelen zeg

pi_3976141
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 14:42 schreef cereal het volgende:
31 mei
line up:
Lagwagon
Mighty mighty bosstones
All
H2O
Mad caddies
midtown
Randy
Lostprophets
The movielife
Turbo AC's
Flogging molly

Entree ¤25

Ik!

Hoop ik

vrijdag 26 april 2002 @ 18:18:51 #20
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_3976146
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 14:42 schreef cereal het volgende:
31 mei
line up:
Lagwagon
Mighty mighty bosstones
All
H2O
Mad caddies
midtown
Randy
Lostprophets
The movielife
Turbo AC's
Flogging molly

Entree ¤25

De lineup is wel zeer relext eigenlijk en met een beetje mazzel heb ik tegen die tijd m'n rijbewijs wel... Dus... Who knows

Check je later Cereal!

pi_3976238
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 18:17 schreef Yokozuna het volgende:

Hadden ze Mr. Clean ook nog gespeeld? Die drumritmes ogen simpel maar zijn zwaar irritant om op die snelheid strak te spelen zeg

jup hebbe ze ook nog gespeelt was wel vet jah

Ska_Boss kan ik dan mischien tegen die tijd met jou meerijden?? *lief kijkt*

[Dit bericht is gewijzigd door cereal op 26-04-2002 18:40]

pi_3976257
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 18:28 schreef cereal het volgende:

[..]
Ska_Boss kan ik dan mischien tegen die tijd emt jou meerijden?? *lief kijkt*

Ooooooooh en ik ook?!

*nog liever kijkt*

vrijdag 26 april 2002 @ 18:35:40 #23
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_3976291
Cereal en LKM...

1) Ik moet het eerst nog maar eens halen
2) Ik moet ook nog de auto van pappie en mammie zien te regelen...
3) Ik moet zien of ik dan nog geld over heb voor het kaartje
4) JULLIE betalen m'n colaatjes

Maar goed... Ik ga m'n best doen voor jullie (maar nog meer voor mezelf! IK WIL DAT ROZE PAPIERTJE!!!)

P.S. Ik zwicht niet voor bambi-oogjes hoor

pi_3976302
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 18:35 schreef SKa_BoSS het volgende:
Cereal en LKM...

1) Ik moet het eerst nog maar eens halen
2) Ik moet ook nog de auto van pappie en mammie zien te regelen...
3) Ik moet zien of ik dan nog geld over heb voor het kaartje
4) JULLIE betalen m'n colaatjes

Maar goed... Ik ga m'n best doen voor jullie (maar nog meer voor mezelf! IK WIL DAT ROZE PAPIERTJE!!!)

P.S. Ik zwicht niet voor bambi-oogjes hoor

Punt 4 is geregeld
  vrijdag 26 april 2002 @ 18:40:13 #25
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_3976319
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 18:38 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

[..]

Punt 4 is geregeld

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties