quote:was nauwelijks 14 jaar oud toen men zijn moeder dood uit de rivier de Samber haalde, na een wanhoopsdaad. In zijn werk verwijst hij meermaals naar dit drama met het thema van een gesluierde vrouw van wie het aangezicht bedekt is.
slaap wel !quote:Op maandag 17 maart 2008 23:39 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat ik maar naar bed ga. Alles is af. Voor twaalf uur in bed liggen, haha, ik ben niet eens ziek.
je mag plaatsen wat je wil.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
Moeten het altijd kunstenaars zijn? Nee toch?
dat wordt vandaag niet meer danquote:Op maandag 17 maart 2008 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
Nou, dat wordt een half uur wachten op tong.
De man iddquote:Op maandag 17 maart 2008 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Het gaat om de man? Ik ben niet zo thuis in schilders.
Dat weet ik niet?quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:23 schreef Gellius het volgende:
Gaat het wel goed met je, wyccie?
Kut. Maar het is nog maar twee maandjes, dat scheelt.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:31 schreef wyccie het volgende:
Hoe is het op je werk, Scrut?
En dan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Kut. Maar het is nog maar twee maandjes, dat scheelt.
Hoe weet jij dat?!?!quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:34 schreef Wickedangel het volgende:
wyccie, ik meld het maar even, maar zometeen komt die docu over Boudewijn Büch, dat vind jij vast ook interessant.
Nou, jij bent toch ook van de kunst en cultuur? Dat merkte ik in de AKQ.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:35 schreef wyccie het volgende:
Hoe weet jij dat?!?!
Hmm... freelance suppoost. Ik wist niet dat dat mogelijk was.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop vanaf deze zomer als freelancer door te gaan.
In de vage media en kunsten is veel mogelijk.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm... freelance suppoost. Ik wist niet dat dat mogelijk was.
Boudewijn Büch was wel heel speciaal.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:36 schreef Wickedangel het volgende:
Nou, jij bent toch ook van de kunst en cultuur? Dat merkte ik in de AKQ.
Ik ben trouwens een tijdje geleden wel iets over je te weten gekomen. Niks persoonlijks, maar het was wel grappig.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
In de vage media en kunsten is veel mogelijk.
Ik vind het erg om te zeggen, maar ik heb De kleine blonde dood gelezen en ik vond het helemaal niks.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:39 schreef wyccie het volgende:
Boudewijn Büch was wel heel speciaal.Ik stond laatst nog met een dvd van hem/zijn programma in mijn handen. Als het deel 1 was had ik het gekocht (ik houd van chronologie).
Waaaaaaaaaat? Wie heeft z'n mond voorbij gepraat?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben trouwens een tijdje geleden wel iets over je te weten gekomen. Niks persoonlijks, maar het was wel grappig.
Niemand, typisch gevalletje serendipity.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Waaaaaaaaaat? Wie heeft z'n mond voorbij gepraat?
O jee, nu kan ik maar beter stoppen met Fok!ken zeker?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niemand, typisch gevalletje serendipity.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |