The Grapes of Wrath --> Pullitzer prijsquote:Op zondag 16 maart 2008 01:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk.....
Ik heb titels nodig. ik lees zelden biografieën.
Uh jaha.... dat is van....Steinbeckquote:Op zondag 16 maart 2008 01:12 schreef qonmann het volgende:
The Grapes of Wrath --> Pullitzer prijs
quote:Op zondag 16 maart 2008 01:10 schreef wyccie het volgende:
Ik heb titels nodig.
Een titel is voldoende ..dat was 'mquote:
Neuh, doe maar niet. Elke vier à vijf dagen komt tong met een nieuwequote:Op zondag 16 maart 2008 01:12 schreef wyccie het volgende:
Wa, ik verveel me, mag ik ook oude dilemma's nog invullen?
Je ging slapen, dus ik denk: ik sneak even binnen.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:16 schreef tong80 het volgende:
Ja ga even tekeer als ik een er een uurtje niet ben
Hoi Tong !quote:Op zondag 16 maart 2008 01:16 schreef tong80 het volgende:
Ja ga even tekeer als ik een er een uurtje niet ben
Cool.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:19 schreef wyccie het volgende:
Sorry Tong, maar ik doe nou wel mee met je dilemmatopics.
Soms wel lastig als ik per se iets moet kiezen, maar het niet echt van toepassing is.quote:
Nee, deze knakker heeft een andere kronkel in zijn hoofd.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
Is het die knakker van A beautiful mind?
Verre van.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:30 schreef qonmann het volgende:
hij ziet er wel charmant uit...iets artistieks ?
Dat is hij zeker. Op een rotte manier.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
Aha, dan is het zo'n anti-evolutionist.
Je bedoelt meneer Watson, één van de ontdekkers van DNA. Dat is 'm niet.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:33 schreef qonmann het volgende:
Oh Ja die nobelprijswinnaar die niet-blanken minder vindt..naam Williams ?
ja die ..maar helaasquote:Op zondag 16 maart 2008 01:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is hij zeker. Op een rotte manier.
[..]
Je bedoelt meneer Watson, één van de ontdekkers van DNA. Dat is 'm niet.
Dat is 'm.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:47 schreef emokid het volgende:
Fred Phelps
daar ben ik voorbij gezapt..quote:Op zondag 16 maart 2008 01:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is 'm.
Zag vanavond een docu van Louis Theroux over deze familie/kerk. Afschuwelijk.
Nou, het lijkt me dat emokid aan de beurt is.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:00 schreef qonmann het volgende:
heb je een leuk plaatje ..?
er zijn hier weinig regels volgens mij
quote:Op zondag 16 maart 2008 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe lang mag het duren voordat er een nieuw plaatje wordt gepost?
daar zit wat in..quote:Op zondag 16 maart 2008 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me dat emokid aan de beurt is.
Slowchat!quote:Op zondag 16 maart 2008 02:06 schreef wyccie het volgende:
Omdat we niet aan punten doen en dit eigenlijk meer een vermomde slowchat is, hebben we geen regels.
Nee, dat is niet leukquote:De enige regel is niet Googlen.
Ben ik altijdquote:En gewoon lief zijn.
Die meneer was van een paar dagen geleden. En die had ik niet geplaatst, heb het alleen weer herhaald uit het vorige topic. En de naam was ook al gegeven.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
Is dat dezelfde meneer die wyccie om kwart over tien postte?
Maar is het dezelfde?quote:Op zondag 16 maart 2008 02:15 schreef wyccie het volgende:
Die meneer was van een paar dagen geleden. En die had ik niet geplaatst, heb het alleen weer herhaald uit het vorige topic. En de naam was ook al gegeven.
Ik verwacht het niet.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
Maar is het dezelfde?
Zo'n plaatjesdraaier die zich artiest noemt? Een dj, dus?quote:Op zondag 16 maart 2008 02:21 schreef emokid het volgende:
Het is een Turk, een Duitse. Is aardig bekend in de scene over de hele wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |