Van wat ik op internet kan vinden speelt de PS3 helaas geen UMD af :quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:59 schreef aussie-on het volgende:
Heb geen idee eigenlijk...heb (nog) geen PS3
Misschien weet iemand het????????????
OK, bedankt voor de info!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:38 schreef Quir het volgende:
De PS3 speelt alleen Blu-ray en DVD af, UMD's zijn alleen bedoeld voor de PSP.
Die heb ik al, zowel de 'normale' film als de vermeldde anime prequel maar toch bedanktquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:47 schreef optimusfunk het volgende:
ik heb nog een dvd van ichi the killer: episode 0
het is een soort prequel anime-versie van de film ichi the killer. het is een beetje absurde, gore en politiek-incorrectie film, maar veel animes zijn dat.
interesse?
Hey, ik kan je geen PM sturen dus ik vraag het je even hier. In wat voor staat verkeert deze, en wat is je vraagprijs?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:47 schreef optimusfunk het volgende:
ik heb nog een dvd van ichi the killer: episode 0
het is een soort prequel anime-versie van de film ichi the killer. het is een beetje absurde, gore en politiek-incorrectie film, maar veel animes zijn dat.
interesse?
Nee, gewoon om wat meer duidelijkheid te scheppen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:52 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
OK, bedankt voor de info!
Bij de weg: had je nog films/series die je kwijt wilde gezien je vraag een paar comments hierboven?![]()
Volgens mij staat hij spiksplinternieuw in de 5 voor ¤10,- bak bij FRSquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:45 schreef Quir het volgende:
[..]
Hey, ik kan je geen PM sturen dus ik vraag het je even hier. In wat voor staat verkeert deze, en wat is je vraagprijs?
Tevens gratis mini-kick.
OK, bedankt voor de kickjes danquote:[..]
Nee, gewoon om wat meer duidelijkheid te scheppen.
De anime-prequel ervan staat ernaast hoor (hier iig wel)quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:33 schreef Quir het volgende:
Dat was "de" Ichi The Killer.
Oh, vreemd?quote:
Zekersquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:24 schreef Quir het volgende:
Ik heb trouwens nog wat sites (nederlandse) die anime DVD's verkopen, wil je die nog?
Maak eens een FoBo en laat mij de fipo kapen.
Pokémon 1 t/m 9 en Yu-gi-Oh! the movie toegevoegdquote:Op donderdag 18 september 2008 20:21 schreef VampiricDemon het volgende:
kick
Nooit geweten dat ze bij FRS zoveel hadden.quote:Op zondag 28 september 2008 16:24 schreef Quir het volgende:
Ze hebben bij Free Record Shop een hoop op de site gegooid en ze verkopen nog DVD's bij Aniway. Mischien zit er nog iets tussen?
Bij mij ook, vreemd hè?quote:'t Kreng blijft maar bij myAt staan.
Is er kort geleden opgeplempt.quote:Op zondag 28 september 2008 16:54 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Nooit geweten dat ze bij FRS zoveel hadden.
Ik heb alweer een paar titels gezien die ik wel wil hebben
Bedankt![]()
[..]
Bij mij ook, vreemd hè?
Bedoel je boeken of DVD's?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:37 schreef dicky-dik het volgende:
interesse in de manga Rebirth?
ik heb de eerste 15 delen > voor 40 euro (nieuwprijs is 7 p/s)
Oh, ik ben meer op zoek naar films. Dus dan gaat het overquote:
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:20 schreef Quir het volgende:
Dat ze worden uitgebracht daaronder betekent niet dat het manga zijn, dit word gedaan voor bijverdiensten.
Ben je trouwens mod geworden, ja? Waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |