Ik schakel net in en denk hetzelfde. is Palma een blind date van Mikey?quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:43 schreef Ziet het volgende:
wat is dit nou weer??
zit palma daar te eten met mike??
nahjaaa
andersom, mikey is de blind date van palma.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik schakel net in en denk hetzelfde. is Palma een blind date van Mikey?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:48 schreef Yasminn het volgende:
Ah, hij is zo schattig! Mikeyyyyyyyyyyyyy! (L)
Ik denk het wel...quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik schakel net in en denk hetzelfde. is Palma een blind date van Mikey?
Gewoon overuren natuurlijk. Mike is toch 38 en dan daten met een vrouw van dik in de 60?quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dit is proletentelevisie ten koste van een alleenstaande vrouw. Ik kan er niet over uit... ze had gewoon lekker thuis met haar benen op de bank kunnen zitten... nu werkt ze voor twee.
Wat een sneu verhaal.... astjenblaft mejoffer Palma hier een verhaalllijntje u aangeboden door Brian.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:48 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
andersom, mikey is de blind date van palma.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat een sneu verhaal.... astjenblaft mejoffer Palma hier een verhaalllijntje u aangeboden door Brian de febo.
En wat is daar mis mee? Zegt leeftijd iets?quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Gewoon overuren natuurlijk. Mike is toch 38 en dan daten met een vrouw van dik in de 60?
Een houtblok als drumstel.......te sneu toch?quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:51 schreef Nostalgist het volgende:
Ach.... een geluidsinstallatie is momenteel ook al te duur voor DGK......
Is dat echt zo..... nee tochquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Gewoon overuren natuurlijk. Mike is toch 38 en dan daten met een vrouw van dik in de 60?
.......en met jou kan ik door 1 deur........................ik zit in dezelfde situatie namelijkquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:55 schreef CHAOS_ het volgende:
Jeetje wat is er met leeftijd, by the way, Palma is 48. Mijn vriend is 37 ik 53 en we hebben het uitstekend naar onze zin, daar gaat het toch om, kan hem trouwens heel goed bij houden, lol. Leeftijd is zo'n boosdoener. Wat nu als het andersom was geweest, dan was het een goede partij geweest? Dat vind ik dus echt hypocriet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |