Misschien een jaar of tien geledenquote:
OMG!quote:
Die zwerver vond Palma zielig omdat er niemand gereageerd heeft.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:59 schreef Copycat het volgende:
Mooie TT!
Maar hoezo gaan Mikey en Palma daten? Dat is toch te genant voor woorden, dat je als hoofd huishouding wordt gekoppeld aan een zwerver? Echt, ik zou zo beledigd zijn, was ik Palma.
Herstel: was ik Palma, hing ik nu met m'n hoofd in de oven.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:00 schreef Charmian het volgende:
Die zwerver vond Palma zielig omdat er niemand gereageerd heeft.
Palma kreeg leuke reacties , haar ex stuurde een sms-je en een man in eenquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:00 schreef Charmian het volgende:
Die zwerver vond Palma zielig omdat er niemand gereageerd heeft.
The credits go to you !quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:59 schreef Copycat het volgende:
Mooie TT!
De pil?quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:03 schreef beequeen het volgende:
Dank Nostalgist![]()
Waarom moet Amanda medicijnen slikken? Ze zegt net tegen Brian dat ze ze later op de avond slikt omdat ze alcohol heeft gedronken.
Die slikt ze altijd zeven keer op zaterdagquote:
Misschien nav de laatste pol op Tienquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:05 schreef Marieke_B het volgende:
Wat zei Brian nu in de haastigheid tegen Amanda beneden in de slaapkamer?
Ik verstond iets van ' lieke komt als gastspeler' en Amanda beaamde dat en zei dat ze ook steeds meer dat gevoel kreeg of zo...brian had een of ander stuk gelezen en kreeg steeds meer dat idee..
heb ik het mis?
quote:Wie moet gastspeler worden?
Selène 7%
Lieke 72%
Nadia 21%
8739 stemmen
Ik hoop dat ze direct opstaat en wegloopt.....quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:08 schreef blomst het volgende:
Wat sneu voor Palma, komt ze voor een leuke man, zit mike daar.
Jij bent zeker het knapste jongetje van de klasquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:03 schreef Guuskeee het volgende:
van alle kanten lelijk...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LOLquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:12 schreef Copycat het volgende:
Oh God!
Dan komt Palma ook in de kooi als gastspeler. En als minnares van Mikey. En gaan ze on stream neuken. Met veel gehijg en gegrom.
Die valt mij idd ook 100% mee. Je moet er een beetje doorheen kijken, zeg maarquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Die vangrailjongen met bril is een beetje jong maar ik vind het wel een lekkertje
Ze heeft zich mijn mail aangetrokken.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:12 schreef mootie het volgende:
Nienke is cool, ze doet meteen die achterlijke rode jurk uit, broek aan, haar weer normaal.
Mijn mail ookquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze heeft zich mijn mail aangetrokken.
quote:
Die moet straks toch helemaal uit d'r panty schieten?quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:16 schreef blomst het volgende:
o wat erg zegt Palma, en dan te weten dat het nog erger is dan erg.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:19 schreef Guuskeee het volgende:
mike in afwachting van zn eerste date in 38 jaar
[ afbeelding ]
Dat moet je natuurlijk ook wel zijn om je door zo'n date heen te worstelen...quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:19 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is José wat zatjes......
Ik vind vooral het idee dat er kennelijk verder geen reacties zijn gekomen op de oproep eerder deze week een beetje lullig voor haar..... dat ze bij gebrek aan reacties Mike maar neergezet hebben....quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:21 schreef mootie het volgende:
Palma is toch ook helemaal niet zo te spreken over Mikey?
Palma is best een leuk mens, maar dit vind ik zo'n genante plaatsvervangend schaamte vertoning........quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:23 schreef Carlaa het volgende:
ze reageert wel leuk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |