hoezo, demo is er nu ?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:30 schreef Wessiej het volgende:
Ahhhh Condemned 2
Ik pis weer bijna in mijn broek
Is dat die special edition tas overigens?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik toch ook wel denk, al is het om de MP potjes met het forumquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:09 schreef Scarface2004 het volgende:
Ben niet echt hyped voor RB6, maar ik koop hem wel.
Scheelt maar 19 euro met elke winkel, dus zo goedkoop is het ook niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:07 schreef xFriendx het volgende:
Voor wie nog een (vervangende) xbox zoekt:
Morgen (zaterdag) opent er een nieuwe Bart Smit in Medemblik (Kop van Noord-Holland, nabij Hoorn) en die hebben dus wat acties.
Een xbox arcade (met hdmi-uitgang, draadloze controller, 256 mb geheugenkaart en 5 arcade games) voor
¤ 180,-.
Geen idee of het een interessante actie is, maar mocht je daar in de buurt wonen en het interessant vinden dan weet je waar je heen kan
Uhmm nee sorry.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:01 schreef MMaRsu het volgende:
review versie
je bedoelt de gekopieerde versie Wessiej. Damn mensen zeg het gewoon waar het op staatdat schijnheilige gedoe ook altijd
.
Moet je ook niet in Limburg gaan wonenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:11 schreef Lyzio het volgende:
Waarom zijn die pokke acties altijd zo ver weg. Nergens in de buurt van Sittard wat leuks in de aanbieding ofzo?
Doe 's lief. Limburg is mooi, bourgondisch en vriendelijk. Ja, ik weet ook wel dat 't maar 19 euri scheelt, dat interesseert me ook niet. Maar ik lees hier vaker over échte leuke acties, niet nationale pricedroppings. Dat heb je hier dus nooit. Of ik weet er nooit wat van, kan ookquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Moet je ook niet in Limburg gaan wonen
Kom naar de beschaafde wereld! Voordat het te laat is!
En dan nog, of je nou 180 euro of 199 euro betaald voor een Arcade, jezus, het scheelt maar 19 euro
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:15 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Doe 's lief. Limburg is mooi, bourgondisch en vriendelijk. Ja, ik weet ook wel dat 't maar 19 euri scheelt, dat interesseert me ook niet. Maar ik lees hier vaker over échte leuke acties, niet nationale pricedroppings. Dat heb je hier dus nooit. Of ik weet er nooit wat van, kan ook
Ik ben overtuigd! Import here i comequote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:02 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe sessie
http://www.eurogamer.net/tv_video.php?playlist_id=7778
[ afbeelding ]
Nooit eerder gedaan merk ik wel. Maar het is dus aan de ontwikkelaar om te bepalen of hun spel wel of niet regio locked moet zijn. De spellen van Ubisoft zijn 9 van de 10 keer gewoon regiovrij.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:10 schreef jorienvdherik het volgende:
imporerten op de 360 die alleen pal speelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |