abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57358007

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_57358029
tvp!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57358090
Net gebeld door mijn werk of ik 2x op vrijdag kan invallen gaat lekker
Alleen morgen dus eerst werken voor dat ik kan gaan sporten
  donderdag 13 maart 2008 @ 19:34:12 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57358091
Sepo! Tripo dan .
Niet meer actief op Fok!
pi_57358100
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:34 schreef Viking84 het volgende:
Sepo!
Nietus
  donderdag 13 maart 2008 @ 19:35:00 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57358112
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nietus
.
Niet meer actief op Fok!
pi_57358126
Ik ging me d'r ook niet aan wagen, want was bang dat er weer 4 topics tegelijk zouden worden geopend...

Oké, dan ga ik nu naar de sportschool (heb niet zoveel zin, ik ga liever direct door uit het werk, nu heb ik eigenlijk vooral zin in om wat te eten, mááár, ik sleep toch mijn sorry ass naar die sportschool, want daarna voel ik me natuurlijk wel weer goed en daar is het allemaal om begonnen..........)
pi_57358157
Zo erg is een nieuw topic openen toch niet zolang de laatste persoon gewoon het nieuwe topic maakt krijgen we geen dubbelen

Alleen ben ik nooit van de TT's

Succes in de sportschool conleche
pi_57358162
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:34 schreef Viking84 het volgende:
Sepo! Tripo dan .
Mooi niet

Afijn, als je besluit Lucifer te gaan lezen, verdiep je dan ook in de 'echte' versie van het verhaal. Ik vind echt dat ze te ver is gegaan in haar 'beschuldigingen' tegen Peter Schat.
pi_57358172
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.
pi_57358424
Ik heb werkelijk niets te vertellen (behalve geblaat dat ik koppijn heb en school stom is) ... dus dit gaat de eerste keer worden dat ik een tvp plaats ... in de hoop dat jullie nog wel leuke dingen gaan zeggen en ik dan mee kan lezen
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57358910
Kga vanaf morgen weer werken ... het seizoen begint weer. Ben de eerste o/
Nu is het maart, dan is het nog wel rustigjes ... hopelijk. Hopelijk ff bijkletsen met de kok. Gelukkig deze week veel huiswerk gemaakt en ben ik een beetje bij. Anders past het werken niet in mn week.
  donderdag 13 maart 2008 @ 20:14:38 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57359128
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Mooi niet

Afijn, als je besluit Lucifer te gaan lezen, verdiep je dan ook in de 'echte' versie van het verhaal. Ik vind echt dat ze te ver is gegaan in haar 'beschuldigingen' tegen Peter Schat.
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt, maar daar kom ik ongetwijfeld achter als ik het boek ga lezen .
Verder moet ik mijn oordeel over 'De Wetten' terug trekken. Op de eerste twee hoofdstukken na, De Astroloog en De Epilepticus, is het namelijk wel degelijk een erg mooi boek. Zo nu en dan vind ik haar wel wat pedant, maar dat mag ook wel in haar geval . Ik lees het boek vanavond nog uit (wow, zo snel heb ik nog nooit een boek uitgelezen) en dan ga ik meteen verder met I.M. .

Dieettechnisch gesproken was dit echt een matige week. Dit weekend beginnen we opnieuw. Weer drie keer per week hardlopen, op m'n eten letten... ik zal misschien een kilo zwaarder zijn dan vorige week, maar ik voel me er de hele tijd rottig door, dus ik wil hem zsm weer kwijt. Iig nu een bak thee .
Niet meer actief op Fok!
pi_57360768
Vandaag hadden ze hazelnoot schuimgebak en tompoucen op het werk. Heb dus een tompoes gehad Was absoluut de calorieën waard, was echt héérlijk!
pi_57360819
Tompoes is ook het enige gebak dat de kcal waard is
pi_57361067
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:24 schreef Miss_S het volgende:
Monchoutaart scoort bij mij nog hoger
Daar kan ik écht geen nee tegen zeggen.
pi_57361117
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:22 schreef freecell het volgende:
Vandaag hadden ze hazelnoot schuimgebak en tompoucen op het werk. Heb dus een tompoes gehad Was absoluut de calorieën waard, was echt héérlijk!
Voor mij zou het vette gedeelte de calorieen vet waard zijn geweest!

Tompoesjes zijn ook niet te versmaden hoor, maar schuimgebak...........

Ben weer terug en nu heb ik geen honger meer Zal zo wel weer komen, maar dan wordt het helemaal zo belachelijk laat dat ik eet. Deze les voortaan maar overslaan, lijkt me beter.........
pi_57361250
goedenavond

net heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk gezwommen

nu even heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk douchen en een bak thee drinken, en dan nog even wat opdrachten doen...

morgen spannende dag, krijg nu ECHT ECHT ECHT te horen hoe het er op m'n werk uit gaat zien.. of ik uberhaupt nog werk heb enzo
Ja doei.
pi_57361372
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:24 schreef Miss_S het volgende:
Banoffee pie
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57361520
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Banoffee pie
Klinkt nog steeds vies

Zit nu aan een glaasje sinaasappelsap met passoa, al een klein beetje weekend aan het vieren
pi_57361659
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Banoffee pie
Ben ik nog steeds erg nieuwsgierig naar
pi_57361900
K eet nu pompoenbroodje broodje met vet veel pompoenzaden, hmm
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:02:45 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57362008
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:35 schreef conleche het volgende:
schuimgebak........... [/sub]
* Viking84 begint spontaan te watertanden .
Lekker rustig leesavondje hier. Mark en ik zijn allebei druk aan het lezen .
Ga zo naar bed, dus ik wens jullie alvast een goede nacht .
Niet meer actief op Fok!
pi_57362472
Dinsdag 1.5 uur muay thai + half uurtje soort van hardlopen
Donderdag 1 uur muay thai

ik ga zondag nog 1 uur muay thai doen
en wil of vrijdag of donderdag les 1 van evy doen en dan zo om de dag of 2 keer per week..
maandag/woensdag/vrijdag zouden er wel goede dagen voor zijn

en dan wil ik ook nog 1 keer per week gaan fitnessen om mn opdrukspieren sterker te maken ik heb genoeg conditie en lenigheid maar wat ik echt mis is kracht !
pi_57362548
Oh en ik wil ook nog zwemmen en hoepelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')