Is die die dat biertje inschenkt op de bovenste foto blind of zo? Hij kijkt zo raarquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:23 schreef Guuskeee het volgende:
welke is de lelijkste??? verrekte moeilijk...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is de toetsenist, ik heb ook het idee, dat hij erg slechte ogen heeft.....quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
Is die die dat biertje inschenkt op de bovenste foto blind of zo? Hij kijkt zo raar
Wat een combinatie hèquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:28 schreef Nostalgist het volgende:
Gaat Mike nu met Palma daten ??? Mijn hemel.
Haar man is binnenkort jarig en ze wil wat leuks gaan doen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met welk probleem kampte die belster?
Ik vind Palma soms (regelmatig) een takketrut, maar dat zou ik zielig vinden en gun ik haar niet.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:28 schreef mootie het volgende:
Arme arme Palma....... volgens mij is Mikey de date...
quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:31 schreef Copycat het volgende:
Die naam Vangrail is best passend. Zo te zien zijn alle bandleden daar wel eens pijnlijk mee in aanraking gekomen.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:23 schreef Guuskeee het volgende:
welke is de lelijkste??? verrekte moeilijk...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:31 schreef Copycat het volgende:
Die naam Vangrail is best passend. Zo te zien zijn alle bandleden daar wel eens pijnlijk mee in aanraking gekomen.
Als ze een beetje TV willen kunnen maken, zullen ze behoorlijk wat flessen moeten aanslepen,quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een combinatie hè
Ik kan niet wachten op 'the day after'![]()
quote:Poll
Wie moet gastspeler worden?
Selène 7%
Lieke72%
Nadia 21%
7632 stemmen
Ik zou me tot op het bot beledigd voelen, was ik Palma.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:28 schreef mootie het volgende:
Arme arme Palma....... volgens mij is Mikey de date...
quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:37 schreef mootie het volgende:
Ik moet steeds denken aan 'Die Blechtrommel'.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:33 schreef nineke het volgende:
Haar man is binnenkort jarig en ze wil wat leuks gaan doen.
Daarom belde ze Amanda voor een goede tip
quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Zou hij ook zo hard gaan gillen ? Heeft Brian-de-windowkiller er een concurrent bij
Ik moest even googlen, mijn Latijn is niet al te best......je sig over Brian.quote:
A match made in hellquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:28 schreef Nostalgist het volgende:
Gaat Mike nu met Palma daten ??? Mijn hemel.
Man ging naar buiten met iets en kwam ook weer met iets terug in het huis.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:39 schreef Nostalgist het volgende:
Huh ? SL ?? Wat gebeurde er ?
Genau !quote:
Staigaire-actie dusquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Man ging naar buiten met iets en kwam ook weer met iets terug in het huis.
Van oorsprong gaat de tekst over Carthagoquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moest even googlen, mijn Latijn is niet al te best......je sig over Brian.![]()
Waarom heten jullie Vangrail?quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:47 schreef mootie het volgende:
Neem je wel eens groupies mee naar huis?
Waarom zitten er geen meiden in de band?
Nou top!
En gewoon niet wachten op het antwoord of zelf het antwoord geven.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:48 schreef nineke het volgende:
[..]
Waarom heten jullie Vangrail?
Zijn jullie allemaal vrijgezel?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:49 schreef Charmian het volgende:
Is er nu op de streams iets te zien van de date van Palma en die zwerver?
En dan zogenaamd "zwoel" de single aankondigen....quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:49 schreef mootie het volgende:
[..]
En gewoon niet wachten op het antwoord of zelf het antwoord geven.
En ze blaat echt oooveral tussendoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |