Laten we hopen van nietquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:47 schreef Mr_DG het volgende:
Gesink = de nieuwe Rasmussen
Inderdaad... natuurlijk is Evans een kutrenner die altijd zit te plakken in het wiel, maar als hij hier mee over ging nemen zou het wel een volledig belachelijke ploegentaktiek zijn van lottoquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Doe nou niet net alsof je vandaag voor het eerst wielrennen kijkt. In de situatie van Evans, met Popovych dus achter je, is dit het enige logische om te doen, niks mis mee.
hoezo? Evans had toch met ploegleiding overlegt wat nu te doen want Evans was bereid om te wachten op Popo. Na overleg sprong die weer terug naar Gesink zijn wiel. Dus ze gingen voor de rit en niet meer voor klassement lijkt me dan anders laat je Cadel wachten op Popo.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:25 schreef Teizzz het volgende:
[..]
Inderdaad... natuurlijk is Evans een kutrenner die altijd zit te plakken in het wiel, maar als hij hier mee over ging nemen zou het wel een volledig belachelijke ploegentaktiek zijn van lotto
Ritoverwinning lijkt me meer waard dan 2e plaats in het klassement. Denk ook niet dat Popo zoveel harder kon, ook met Evans voor zich, hij kon ook niet volgen toen Evans nog gewoon tempo aan het rijden was.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:46 schreef ultra_ivo het volgende:
Matige taktiek van Lotto. Wat hebben ze aan een ritoverwinning als ze hun kopman zo alleen laten staan. Terecht commentaar trouwens op Eurosport dat Evans door te knechten voor Popo krediet opbouwt om een beter gemotiveerde meesterknecht te hebben in de Tour.
Misschien toch beter om hem nog geen Tour te laten rijden op zijn leeftijd. Zuinig zijn op zo'n talent en pas op de plaats na het voorseizoen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:27 schreef Damzkieee het volgende:
Die gaat sowieso bergetappes winnen in de tour, kan niet missen.
Nouja misschien wel matige taktiek, maar wanneer je besluitend evans mee te laten gaan kun je natuurlijk mooi gebruik ervan maken dat je klassements man achterin zit. Wanneer Evans mee zou helpen zou hij zelf minder kans hebben op de overwinning en popovich op grotere achterstand komen. Dat zou dus echt een totaal belachelijke taktiek zijnquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:46 schreef ultra_ivo het volgende:
Matige taktiek van Lotto. Wat hebben ze aan een ritoverwinning als ze hun kopman zo alleen laten staan. Terecht commentaar trouwens op Eurosport dat Evans door te knechten voor Popo krediet opbouwt om een beter gemotiveerde meesterknecht te hebben in de Tour.
Je zag dat Popo vooral in dat dalende stuk tijd verloor op de mannen achter hem die wel samenwerkten, dat had toch wel een seconde of 10-15 gescheeld.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ritoverwinning lijkt me meer waard dan 2e plaats in het klassement. Denk ook niet dat Popo zoveel harder kon, ook met Evans voor zich, hij kon ook niet volgen toen Evans nog gewoon tempo aan het rijden was.
Ja, ik wil het ook zien! Weer studieverplichtingen, morgen bij m'n vriendin langs, die ik, als ze hier is, verplicht te kijkenquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:29 schreef Zwansen het volgende:
Wow. Ik heb iets gemist dus.
Zou er nog een sportjournaal komen waar ik het kan zien?
18.45 komt er al jaren een Sportjournaal.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:29 schreef Zwansen het volgende:
Wow. Ik heb iets gemist dus.
Zou er nog een sportjournaal komen waar ik het kan zien?
En vergeet Stef Clement niet. Clement en Dekker zijn ook een prima tijdrijkoppel. Zou wat zijn geweest voor de Trofeo Baracchiquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:46 schreef Ericr het volgende:
Gesink/Dekker wat een mooi koppel kan dat worden. Gesink dan natuurlijk wel de betere klimmer maar er zit weer muziek in het Nederlandse klimarsenaal.
had hij beetje subtiel moeten aanpakken doen en hem richting de hekken moeten rijden zodat hij niet uit zijn wiel kon komen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:46 schreef Ericr het volgende:
Gesink/Dekker wat een mooi koppel kan dat worden. Gesink dan natuurlijk wel de betere klimmer maar er zit weer muziek in het Nederlandse klimarsenaal.
Gesink wilde Evans de hekken inrijden zegt hij net in het sportjournaal.
Inderdaad, hij ging naar rechts om Evans te blokken, maar daar was hij net te laat meequote:Op donderdag 13 maart 2008 18:46 schreef Ericr het volgende:
Gesink wilde Evans de hekken inrijden zegt hij net in het sportjournaal.
Hij had daarvoor best wat kunnen doen , een minkukel is het die Evansquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:28 schreef Falco het volgende:
[..]
Zo gaat dat nou eenmaal met de buit verdelen. Gesink geel en Evans de ritzege. Gesink zal er geen nacht van wakker liggen.
Ik wilde dat hij dat ook deed walgelijk van mij hè?quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:14 schreef Bartoli het volgende:
[..]
had hij beetje subtiel moeten aanpakken doen en hem richting de hekken moeten rijden zodat hij niet uit zijn wiel kon komen.
Mwah, Clement is toch al weer 25. Die zal gewoon een subtopper blijven met af en toe een uitschieter denk ik. Dekker en Gesink hebben de potentie absolute toppers te worden in het rondewerk.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:13 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
En vergeet Stef Clement niet. Clement en Dekker zijn ook een prima tijdrijkoppel. Zou wat zijn geweest voor de Trofeo Baracchi
Wieltjeszuigers moeten er ook zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:27 schreef knep het volgende:
Evans![]()
![]()
Smerige wieltjeszuiger
.
Gesink super
Sorry, maar Thomas Dekker is vooral een ventje met een grote waffel. En boekt niet zo heel veel progressie. Hoogstens top 10 renner voor de Tour maar meer ook niet.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mwah, Clement is toch al weer 25. Die zal gewoon een subtopper blijven met af en toe een uitschieter denk ik. Dekker en Gesink hebben de potentie absolute toppers te worden in het rondewerk.
Ok, dit is echt pure onzin. Thomas boekt juist ontzettend voor progressie. Als je alleen maar elk jaar naar zijn prestaties in de klassiekers kijkt, zie je dat hij heel veel wint per jaar. Vergeet niet dat Dekker nog maar 23 is hè. En na de Tirreno gewonnen te hebben, een jaar later Romandië winnen, is wel degelijk vooruitgang. Zeker op het gebied waar hij op wilt uitblinken. Daarna nog een ritzege in de koninginnenrit van Zwitserland en top-15 op het WK. Als dat geen progressie is, weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:01 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Sorry, maar Thomas Dekker is vooral een ventje met een grote waffel. En boekt niet zo heel veel progressie. Hoogstens top 10 renner voor de Tour maar meer ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |