1,5749 zie ik hier.quote:Op maandag 17 maart 2008 00:59 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nou ja, de dollar zit dus ondertussen op 1,5724.
Ja, het is inderdaad wel mooi voor JPMorgan dat zij het bedrijf krijgen voor een prijs die het risico uitdrukt en de FED het risico draagt. Als ze het zaakje overeind weten te houden hebben ze en miljardenwinst op deze deal, als het fout gaat kan de Amerikaanse belastingbetaler de knip verder opentrekken.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:44 schreef Perrin het volgende:
Privatize the earnings, socialize the losses..
Een half uur de handel in ?quote:Op maandag 17 maart 2008 01:01 schreef SeLang het volgende:
[..]
1,5749 zie ik hier.
Valt eigenlijk nog mee
Ja schandalig.quote:Op maandag 17 maart 2008 01:05 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad wel mooi voor JPMorgan dat zij het bedrijf krijgen voor een prijs die het risico uitdrukt en de FED het risico draagt. Als ze het zaakje overeind weten te houden hebben ze en miljardenwinst op deze deal, als het fout gaat kan de Amerikaanse belastingbetaler de knip verder opentrekken.
Currency draait eigenlijk altijd door omdat het niet op één centrale plaats wordt verhandeld, maar dit is op Idealpro.quote:
Tja, het is een fantastisch voorbeeld van corporatisme, een bedrijf JPMorgan dat de GUN of the state in handen weet te krijgen en daarmee het risico afwentelt op de belastingbetalers maar de evt winst van deze afpersing wel graag in eigen handen houdt.quote:Op maandag 17 maart 2008 01:05 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad wel mooi voor JPMorgan dat zij het bedrijf krijgen voor een prijs die het risico uitdrukt en de FED het risico draagt. Als ze het zaakje overeind weten te houden hebben ze en miljardenwinst op deze deal, als het fout gaat kan de Amerikaanse belastingbetaler de knip verder opentrekken.
jah, dat laatste moet dan een eerste les zijn op weg naar een normaler systeemquote:Op maandag 17 maart 2008 01:07 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja schandalig.
Het enige lichtpuntje is dat de Bear Stearns aandeelhouders tenminste bijna al hun geld kwijt zijn, zoals het hoort.
1.75 aan het eind van deze maand. mark my wordsquote:Op maandag 17 maart 2008 01:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga slapen. Ik verwacht morgen 1.60. Or else.
slaap zequote:Op maandag 17 maart 2008 01:19 schreef SeLang het volgende:
Futures trekken weer wat bij.
Nou ik zie het morgen wel.
Welterusten [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
doe datquote:Op maandag 17 maart 2008 01:21 schreef digitaLL het volgende:
Ik ga ook maar een tukkie doen, trusten allemaal [afbeelding]
quote:Op maandag 17 maart 2008 01:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gokken wie de volgende is wil je zeggen?
Is er al overheen.quote:Op maandag 17 maart 2008 01:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Waar is de dollar trouwens op gesloten gisteren?
hij tikt nu de 1.58 aan trouwens
ik hoorde vrijdag een naam met ook een grote %-daling.. ik gok op diequote:
Idd, Wow..... dat is dump pricing, ze staan nog op 30 $ (zondag). Op papier waren ze dus al omgevallen als ze een bod van 2$ accepteren. Hoezo vertrouwen in de markt en eigen positiesquote:
Geeft de ernst van de situatie wel aan, en er gaan er nu dus zeer zeker wel meer komen. Kan gewoon niet anders, iedereen ruilt (ruilde, maar het leed is al geschied) met iedereenquote:Op maandag 17 maart 2008 01:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Idd, Wow..... dat is dump pricing, ze staan nog op 30 $ (zondag). Op papier waren ze dus al omgevallen als ze een bod van 2$ accepteren. Hoezo vertrouwen in de markt en eigen posities [afbeelding]
Idd... vandaar mijn grafieken. Er is geen enkel vertrouwen meer (onderling). En nu het zaakje behoorlijk hard onderuit zaakt.. moeten banken teren op eigen vermogen (als je ballen hebt zonder hulp van de FED). De Chinezen zijn 1 milj kwijt van hun bijdrage in BSC..... duur leergeld maar toch. Geeft wel aan dat de Amerikaanse posities niet meer te vertrouwen zijn. Fitch, S&P..... mogen straks in het beklaagde bankje plaats nemen. En de [FED] is ook niet helemaal zuiver......quote:Op maandag 17 maart 2008 02:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geeft de ernst van de situatie wel aan, en er gaan er nu dus zeer zeker wel meer komen. Kan gewoon niet anders, iedereen ruilt (ruilde, maar het leed is al geschied) met iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |