Heb je daar een foto van voor het bewijs?quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:58 schreef kit2u het volgende:
[..]
heel logisch.
Nowlive is van Huubs pa en Huub moet winnen dus de komende tijd hel veel postitieve Huub acties.
Trap er niet in.
Dat wilde ik nou net vragen, wie gelooft er dat Mikey bij een kaakchirurg is geweest vandaag?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:04 schreef Lobasca het volgende:
Is die zwerver ondertussen al bij de kaakchirurg geweest?
Hij zit nu aardig te schransen, dat laat je wel als er in je muil is lopen poerenquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat wilde ik nou net vragen, wie gelooft er dat Mikey bij een kaakchirurg is geweest vandaag?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat wilde ik nou net vragen, wie gelooft er dat Mikey bij een kaakchirurg is geweest vandaag?
Misschien voor een bespreking wat er allemaal moet gebeuren....quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Hoeveel ceepees zetten we in?
Ik heb er vannacht 1000 gewonnenquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Hoeveel ceepees zetten we in?
Ikke niet, hoogstens voor een bespreking over wat er allemaal moet gebeuren.....quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, er zal een plan opgesteld zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Misschien voor een bespreking wat er allemaal moet gebeuren....
Hij kreeg medicijnen tegen ontstekingen, en daar had hij toen hij nog onverzekerd op straat liep??? zelf 139 euro voor moeten betalen toen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, er zal een plan opgesteld zijn.
Het échte werk zal nog komen, en het zal niet gering zijn![]()
32 gaatjes!!
Mike heeft trouwens wel mazzel dat dit allemaal voor hem gedaan wordt. Is anders waarschijnlijk niet te betalen voor hem.
Dit was voor dattie de kooi inging?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij kreeg medicijnen tegen ontstekingen, en daar had hij toen hij nog onverzekerd op straat liep??? zelf 139 euro voor moeten betalen toen.
Ik denk het. Maar volgens mij is dat tegen de nederlandse wet. Iedereen moet verzekerd zijn, ook zwervers.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dit was voor dattie de kooi inging?
Hij vertelde ook toen die net terug kwam dat die acht spuiten in zijn mond had gehad.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:24 schreef Lobasca het volgende:
Trouwens, een beetje zwerver heeft geen tanden meerAlles eruit voor Tievie!!!
Ze is niet helemaal mijn type, om het zo politiek correct mogelijk te zeggen. Als Elly nou zo'n oproep zou doen...quote:
Waar lees je dat, VOL?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:24 schreef mootie het volgende:
Ik lees net dat mikey vandaag echt opengesneden is, prikken, de hele riedel.
Geloof er geen ruk van.
Bedoel ik, je hele bek staat scheef na een verdoving. Maar meneer beweert dus doodleuk dat hij naar de kaakchirurg is geweest?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij vertelde ook toen die net terug kwam dat die acht spuiten in zijn mond had gehad.
Ik heb vorige keer 1 verdoving gehad, en toen sprak ik alsof ik zes flessen jenever op had.
Yep, acht spuiten in zijn bek gehad, en vier kiezen of tanden getrokken.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bedoel ik, je hele bek staat scheef na een verdoving. Maar meneer beweert dus doodleuk dat hij naar de kaakchirurg is geweest?![]()
Ik was ook niet vlot met mijn reactie, dus het is je vergevenquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:27 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ze is niet helemaal mijn type, om het zo politiek correct mogelijk te zeggen. Als Elly nou zo'n oproep zou doen...
(beetje laat, maar zit op 't werk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |