quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:32 schreef Varen het volgende:
Brian komt met de aan elkaar geplakte brief uit de vuilnisbak van Claire
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:32 schreef mootie het volgende:
Ouch...... Brian leest de brief van Claire voor.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:33 schreef Ziet het volgende:
nah, huub kent de brief
dus daar gaat brians plannetje
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:34 schreef Guuskeee het volgende:
leuk met die reflectie van huub erachter
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:38 schreef akveor het volgende:
Dus Claire moet zich daar toch bewust van zijn dat ze hem niet heeft weggegooit?
Waarom begint niemand over persoonlijk bezit als die op haar bed lag?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:39 schreef mootie het volgende:
Amanda verlult zich nu toch? Ze zegt dat ze de brieven op bed ook heeft gelezen, brieven naar Fleur en vader.
SANCTIE!
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:41 schreef Guuskeee het volgende:
klopt als een bus. brian lulde er snel overheen, maar dit moet een boete worden!
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:49 schreef Guuskeee het volgende:
het trash ziet hun hele toekomst ineen zakken... daar gingen hun 'fantastische' plannen.
slapers gaan nu huub proberen te overtuigen van zijn ongelijk (oftewel: huub proberen te helpen), lekker geloofwaardig...
Me like!quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:51 schreef Leandra het volgende:
Eigenlijk zou het het leukste zijn als achteraf blijkt dan Amanda de hardste speler is, en Brian er in een finale keihard uitschopt... het liefst Nena-style: Een relatie met jou??? Ik moet er niet aan denken![]()
Als ze dat flikt mag ze wat mij betreft winnen
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:51 schreef Guuskeee het volgende:
oooeeeee, amanda is pissed en schreeuwt weer als een kind
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:53 schreef Ziet het volgende:
claire zegt 2 woorden en wordt meteen afgekapt door master brian: nee nee nee even rustig
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:54 schreef Leandra het volgende:
Er was ook al sprake van dat er de laatste 3(???) dagen geen streams zouden zijn, die zouden de 19de ophouden, dus waarschijnlijk willen ze de laatste TV-uitzendingen inlopen...
Alleen wel jammer als er dan niet meer meegekeken kan worden. Maar het zal wel te moeilijk zijn om dat eerder in te lopen, er gebeurt immers zo veel in dat huis![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:54 schreef miesy het volgende:
dit nieuws komt hard aan,
en amanda slaat een beetje door.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:08 schreef Leandra het volgende:
En het ronde tafel gesprek is weer voorbij...
Amanda roept nog een "bedankt voor het spelen" en iedereen gaat z'n eigen kant op...
Huub en Claire maken weer eens een fluitende vogeltjestuin wandeling.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:11 schreef Scandalous het volgende:
Oh jee Brian zegt dat Amanda gas terug moet nemen en niet aan een stuk doorgaan. Ga niet mij nu aanvallen....
quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:12 schreef Schatgraver het volgende:
Weer zon mooi advies van Holy Brian
Amanda's reactie erop is zó mooi als ze gedronken heeft
quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heel opvallend. DGK en RTL moeten het hebben van kijkers en fans. Forums vormen een verzamelplaats van fans, een van de fora stuurt een vliegtuigje en dat durven ze niet in beeld te brengen. Waar zou RTL bang voor zijn ?
Dit is de COS, wees lief voor elkaar!quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:15 schreef rooie3 het volgende:
Omdat het reclame voor Now live is en die wilde toch ook een demonstratie bij het hek.
Maar dan niet een pro Huub sleep maar een Anti Rat sleep!quote:
Dan doe ik wel meequote:Op donderdag 13 maart 2008 12:34 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Maar dan niet een pro Huub sleep maar een Anti Rat sleep!
Beetje duur:quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:34 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Maar dan niet een pro Huub sleep maar een Anti Rat sleep!
Zijn er ook al vliegtuigjes voor andere spelers geweest?quote:12:11 "Zitten al je fans in dat vliegtuigje?"
Er komt weer eens een vliegtuigje overgevlogen met een tekst erop. Deze keer is Huub de gelukkige waarvoor de tekst bestemd is. "Ongelofelijk hè, hoe ze die tekst daarop krijgen. Hoe voelt het nou, als je je naam zo in de lucht ziet?", vraagt Palma. Huub vindt het natuurlijk helemaal te gek. "Zitten al je fans in dat vliegtuigje?", grapt Palma. "Krijg je kippenvel?", vervolgt ze. "Absoluut", is Huubs reactie. "Ik heet niet eens Huub en ik krijg al kippenvel!", geeft Palma toe. Claire en Huub blijven het vliegtuigje nog een tijd volgen. Altijd fijn, om weer wat te horen van je fans!
Bron: Villa Vandaag, 13-03-2008
Echt niet, wat een zolen zijn het ook bij VV.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:47 schreef Copycat het volgende:
Zijn er ook al vliegtuigjes voor andere spelers geweest?
Ja toch? Al die andere vliegtuigjes waren toch voor de kindjes van t hokje?!quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij zei bij binnenkomst dat Brian heel getalenteerd is, speelt maar een paar akkoordjes en toch schrijft hij al zijn eigen nummers.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:49 schreef Disana het volgende:
Waar haalt zo'n gitaarleraar de beleefdheid en het geduld vandaan.
De vorige keer was het voor Huub + Lieke, deze keer alleen voor Huub. Maar Poekie weet het heel krom te zeggen !quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al opquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:49 schreef Disana het volgende:
Waar haalt zo'n gitaarleraar de beleefdheid en het geduld vandaan.
Bron?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:54 schreef kit2u het volgende:
wat een losers op nowlive.
(komt nog bij dat pa Huub achter nowlive zit, dat jullie het weten)
Lul toch niet zo achterlijkquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:54 schreef kit2u het volgende:
Kan mij dat nou schelen.Ook al zat de koningin erachter,lekker belangrijk.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:54 schreef kit2u het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |