Dat moet je anders zien, onze medische staf werkt met een soort van "hondenjaren" systeemquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hilarisch. 2 tot 4 weken zou het zijn
.
Dat ken natuurlijk niet hequote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:53 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik niet, zit zelfs te twijfelen om niet te gaan
Communistisch vijfjarenplan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat moet je anders zien, onze medische staf werkt met een soort van "hondenjaren" systeem.
En daarom kunnen ze goed verdedigen?quote:Maar Willem II kan erg goed verdedigen. Die ploeg heeft minder tegendoelpunten dan Ajax. Dat zegt voldoende.''
Aldus een az kneusquote:Ik vind ajax gewoon eecht een dramaclub, net zoals de hele stad amsterdam: om te huilen ! Het zal wel komen door die arrogante uitstraling (met hun fokking eentje op hun stropdas, stelletje aarsraggende bosmongolen, en hun kledinglijn "not for losers")
Om een kledinglijn te hebben met 'Not for losers' genaaid in de kraag is ook niet iets waar je al te duidelijk mee te koop moet lopen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:07 schreef Jasza het volgende:
Van een ander forum:
[..]
Aldus een az kneus
Ik kwam niet meer bij.
Ik vind ajax gewoon eecht een dramaclub, net zoals de hele stad amsterdam: om te huilen !quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:13 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Om een kledinglijn te hebben met 'Not for losers' genaaid in de kraag is ook niet iets waar je al te duidelijk mee te koop moet lopen.
De speelstijl van WillemII is gewoon heel verdedigend de laatste tijd, spelers als Aerts, Baelum, Swinkels en Jansen doen het heel goed dit seizoen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
En daarom kunnen ze goed verdedigen?Wat is dat nou voor slap geouwehoer. Ajax is gewoon bagger in verdedigen, lutser.
1 tegen doelpunt meer wauw, en maar 44 meer meequote:
Kut club mag van mij degraderenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:18 schreef toma het volgende:
[..]
De speelstijl van WillemII is gewoon heel verdedigend de laatste tijd, spelers als Aerts, Baelum, Swinkels en Jansen doen het heel goed dit seizoen.
Dus waarschijnlijk weer geen Leoquote:
net zo triest als Lindgren die nu opeens weer last heeft van z'n hamstring en er steeds langer uit is.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:03 schreef M0NTANA het volgende:
Van der Wiel komt dit seizoen niet meer in actie.
Leuk zeg, maar je staat wel 17e. Verder kan Willem II héél goed verdedigen hoor!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:18 schreef toma het volgende:
[..]
De speelstijl van WillemII is gewoon heel verdedigend de laatste tijd, spelers als Aerts, Baelum, Swinkels en Jansen doen het heel goed dit seizoen.
verdedigend doen ze niet veel onder voor de meeste middenmoters / subtoppers maar qua creativiteit en aanvallendheid is het echt slecht gesteld.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Leuk zeg, maar je staat wel 17e. Verder kan Willem II héél goed verdedigen hoor!
quote:
Vrouwen moeten niet proberen grappig te doen.quote:
quote:
Inderdaad. In al die jaren op deze planeet heb ik nog nooit een vrouw op humor kunnen betrappen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vrouwen moeten niet proberen grappig te doen.
Tineke Schoutenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:33 schreef Blight het volgende:
[..]
Inderdaad. In al die jaren op deze planeet heb ik nog nooit een vrouw op humor kunnen betrappen.
Die is nog niet grappig als de duivel haar boven het vuur hangt en dr dwingt EEN glimlach op te wekken bij me....quote:
Nog nooit om kunnen lachen. En wat HW zegt.quote:
-1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |