Goed keepen voor de verkeerde club wel.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:53 schreef toma het volgende:
Aan goed keepen is niet veel irritants aan hoor.
ik heb er respect voor iig. Zolang ie maar niet goed keept als Ajax tegen PSV speelt vind ik alles best. Ik gun PSV helemaal niks, maar ik ben ook voetballiefhebber en al had ik dat schot in de laatste minuut van Malbranque er het liefst in zien gaan kan ik nog steeds genieten van een fantastische redding van Gomes.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:55 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Goed keepen voor de verkeerde club wel.
Dat laatste stukjequote:Hennie Cruijff haalt uit naar broer Johan Geplaatst op 13-03-2008 18:58 door Bart Veenstra
Hennie Cruijff, de broer van Johan Cruijff, heeft flink uitgehaald naar zijn broer. Hij keek er dan ook niet van op dat Johan Cruijff al weer zo snel weg was bij Ajax.
"Het is de rode draad in het leven van Johan", vertelt Hennie in Sportweek over het snelle vertrek van Johan. "Of het nou gaat om het aanvoerderschap van Ajax in 1973 of het mislopen van het bondscoachschap in 1993: als hij niet honderd procent zijn zin krijgt, stapt hij op."
Ook over de mensen die zich rondom Cruijff bevinden laat hij zich zeer negatief uit. "Hij wordt omringd door reetlikkers en kontkruipers, zoals die Derksen. Vrienden die kritiek op hem hebben, zijn zijn vrienden niet meer."
''Wooter, Wooter, Wooter. Babangida, Babangida, ja, ja, ja, jaaaaaaaaaaa''quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:07 schreef StarGazer het volgende:
http://www.ajaxinternettv.nl/index.php?item=cat&type=new&vid=2567
Wat een wedstrijd was dat
b..........l....o......c.......k.....n....dubbel o......tquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:42 schreef Jasza het volgende:
Richard Witschge op RTL4 in een leuk programma, het blijft een held hehe.
Hij spelt wel lekker snel![]()
Iddquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:42 schreef Jasza het volgende:
Eddy is ook oprecht chagrijnig bij die eerste penalquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
''Wooter, Wooter, Wooter. Babangida, Babangida, ja, ja, ja, jaaaaaaaaaaa''
Eddy
En wat ging die Veldman twee keer opzichtig in de fout zeg
Wel erg jammer dat hij zich heeft geleend voor zo'n programma.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:42 schreef Jasza het volgende:
Hoezo jammer? het was gewoon een erg vermakelijk programma met elke week andere bekende gasten.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:33 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wel erg jammer dat hij zich heeft geleend voor zo'n programma.
quote:‘Feyenoord zoekt werkloze spits’
Ik niet, zit zelfs te twijfelen om niet te gaanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:51 schreef Rumille het volgende:
Zo'n zin in zondag.
quote:Nepzaakwaarnemer Huntelaar gaat door
vrijdag 14 maart, door SV, Amsterdam, 09:32u, Ajax Showtime
Klaas Jan Huntelaar meldde ruim een maand geleden dat hij stappen zou ondernemen tegen zijn nepzaakwaarnemer Vincenzo Morabito, maar deze week verschenen weer berichten over hem in de media.
Morabito, die helemaal geen band heeft met Huntelaar, zegt in de Italiaanse media dat Huntelaar 'wel naar AS Roma zou willen' en dat het transferbedrag rond de 20 a 25 miljoen zal liggen.
Huntelaar's echte zaakwaarnemer Arnold Oosterveer zou samen met Huntelaar een maand geleden actie ondernemen, maar dat is tot dusver nog niet gelukt.
quote:Gerucht: 'Sollied wees bod van Ajax af'
vrijdag 14 maart, door SV, Amsterdam, 09:40u, Het Nieuwsblad
De trainer van AA Gent, Trond Sollied, heeft volgens de Belgische krant Het Nieuwsblad een aanbod om trainer te worden afgeslagen. Ajax zou hem in januari benaderd hebben.
'In januari kreeg hij nog een bod van een Europese topclub en hij heeft dat afgeslagen omdat hij ons zijn woord had gegeven. We hebben open gepraat,' zegt Gent-voorzitter Ivan De Witte . Volgens Het Nieuwsblad doelt De Witte met een Europese topclub op Ajax.
ik heb het gevoel dat er met van Basten een frisse wind gaat waaien. Dat begon al met het tegenspreken van Cruijff, en straks (hopelijk) het structureel afstappen van 4-3-3quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:00 schreef M0NTANA het volgende:
Heb liever Trond Sollied dan Marco van Basten!
Nou, nou? Structureel? Geen systeem is heilig. Het moet afhankelijk zijn van de middelen die je hebt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:07 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat er met van Basten een frisse wind gaat waaien. Dat begon al met het tegenspreken van Cruijff, en straks (hopelijk) het structureel afstappen van 4-3-3
Kut volgens mij, die broer praat in de media alleen maar slecht over hemquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:13 schreef Longmen het volgende:
Hoe is /was () de relatie tussen JC en zn broer eigenlijk?
met deze middelen moet je gewoon 4-4-2 spelen met een ruit.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:17 schreef Blight het volgende:
[..]
Nou, nou? Structureel? Geen systeem is heilig. Het moet afhankelijk zijn van de middelen die je hebt.
quote:De definitieve instapprocedure zal van 17.10 tot 17.50 uur zijn via ingang Noord B.
quote:Sneijder ziet Huntelaar graag komen
Geschreven op vrijdag, 14 maart om 10:26
Wesley Sneijder is bij Real Madrid een van de aangevers voor Raúl en Ruud van Nistelrooy. Toch kan er volgens de middenvelder nog wel een extra offensieve speler erbij. De international ziet in de Spaanse hoofdstad wel een samenwerking zitten met voormalig teamgenoot Klaas Jan Huntelaar. Klik hier! “Hij is een fantastische speler”, vertelt Sneijder aan sportkrant AS. “Ik denk dat hij in 28 wedstrijden zo’n 26 doelpunten heeft gescoord ofzo. Dat is niet makkelijk kan ik je verzekeren.”
De Utrechter ziet graag naar Real komen. “Maar het niveau tussen Ajax en Real Madrid is verschillend”, heeft hij intussen in zijn eerste periode op het Iberisch schiereiland gemerkt. “Hij is een van de grootste killers van Europa en erg belangrijk voor Ajax. Het is duidelijk dat hij voor een grote club kan tekenen.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |