quote:Heracles live op weg naar de beker
ALMELO - Heracles Almelo neemt het vanavond op tegen Roda JC in de halve finale van de KNVB Beker. Onze sportredactie houdt u voor en tijdens de wedstrijd op de hoogte via een sms-twitterblog.
Edwin van Lenthe (pr en communicatie) heeft de perstribune met 15 plaatsen moeten uitbreiden. Dat is nooit eerder gebeurd. 12 minutes ago
De halve finale trekt een recordaantal journalisten naar Almelo: 70 verslaggevers, inclusief fotografen, exclusief cameramensen en technici. 15 minutes ago
De fanshop is vanmiddag open geweest. Er zijn speciaal voor de halve finale sjaals, caps en vaantjes gemaakt. De verkoop is in volle gang. 19 minutes ago
Er zijn nog enkele tientallen kaartjes beschikbaar voor het bekerduel, dat om 20.45 uur begint. Heracles verwacht ze vanmiddag te verkopen. 21 minutes ago
Rond half een en half drie ontploften er vannacht vuurwerkbommen bij het spelershotel van de Limburgers. Ook werd er op ramen gebonkt. 23 minutes ago
Roda JC heeft een slechte nacht gehad in Delden, waar de club logeert. Heracles-fans hebben de spelers met vuurwerkbommen wakker gehouden.
Ik ben ook in vakkie R, te herkennen aan zwarte capuchon opquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:02 schreef Elwood1802 het volgende:
Ga straks ook maar keertje, rond 8 uur weg en 5 over in t stadion. Hopelijk staat het nog niet vol want dan zit ik ergens weggedrukt in R
net als 300 anderenquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ben ook in vakkie R, te herkennen aan zwarte capuchon op
Inderdaad een leuke site ja.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:47 schreef Vince22 het volgende:
www.wijzijnheracles.nl Best leuke site! "Kilometervreters" Is leuk, interviews met mensen die van ver naar Heracles komen kijken!
Over kopen gesproken, hoeveel geld levert dat nou op, zo'n halve finale?quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:55 schreef Damzkieee het volgende:
Kutroda wat een antivoetbal zeg. Gatverdamme.
Sfeer was prachtig, maar daar kopen we niets voor
Tjah, als je met zijn verkoop Garcia of Lakic langer kunt houden dan kan je hem voor een zak geld verkopen. Ik heb altijd veel vertrouwen in hem gehad, ook toen hij verkracht werd in het 'Broodsysteem' en de laatste weken doet hij het heel aardig, maar hij is minder goed dan Lakic en Garcia. Als je 1 van die 2 langer kunt houden door Everton voor een goed bedrag te verkopen dan moeten ze het zeker overwegen vind ik. Anders gewoon hier houden, als hij vertrouwen krijgt is het gewoon een goede voor ons.quote:'NEC laat oog vallen op Heracles' Everton'
NEC bekijkt de mogelijkheden om Heracles-aanvaller Everton naar Nijmegen te halen. De Braziliaan is sinds zijn komst naar Almelo één van de smaakmakers van het elftal. Everton zou de vervanger moeten worden van Jeremain Lens, die na dit seizoen weer terugkeert naar AZ.
De 24-jarige Braziliaan is bezig aan zijn tweede seizoen in Almelose dienst. In 52 wedstrijden voor Heracles Almelo, wist hij zeventien keer het net te vinden. Omdat Jeremain Lens na dit seizoen vertrekt uit Nijmegen, is NEC op zoek naar een vervanger.
http://www.voetbalcentraal.nl
?quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:27 schreef Damzkieee het volgende:
Uitsupporters waren ook lekker bezig trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |