quote:Heracles live op weg naar de beker
ALMELO - Heracles Almelo neemt het vanavond op tegen Roda JC in de halve finale van de KNVB Beker. Onze sportredactie houdt u voor en tijdens de wedstrijd op de hoogte via een sms-twitterblog.
Edwin van Lenthe (pr en communicatie) heeft de perstribune met 15 plaatsen moeten uitbreiden. Dat is nooit eerder gebeurd. 12 minutes ago
De halve finale trekt een recordaantal journalisten naar Almelo: 70 verslaggevers, inclusief fotografen, exclusief cameramensen en technici. 15 minutes ago
De fanshop is vanmiddag open geweest. Er zijn speciaal voor de halve finale sjaals, caps en vaantjes gemaakt. De verkoop is in volle gang. 19 minutes ago
Er zijn nog enkele tientallen kaartjes beschikbaar voor het bekerduel, dat om 20.45 uur begint. Heracles verwacht ze vanmiddag te verkopen. 21 minutes ago
Rond half een en half drie ontploften er vannacht vuurwerkbommen bij het spelershotel van de Limburgers. Ook werd er op ramen gebonkt. 23 minutes ago
Roda JC heeft een slechte nacht gehad in Delden, waar de club logeert. Heracles-fans hebben de spelers met vuurwerkbommen wakker gehouden.
Ik ben ook in vakkie R, te herkennen aan zwarte capuchon opquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:02 schreef Elwood1802 het volgende:
Ga straks ook maar keertje, rond 8 uur weg en 5 over in t stadion. Hopelijk staat het nog niet vol want dan zit ik ergens weggedrukt in R
net als 300 anderenquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ben ook in vakkie R, te herkennen aan zwarte capuchon op
Inderdaad een leuke site ja.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:47 schreef Vince22 het volgende:
www.wijzijnheracles.nl Best leuke site! "Kilometervreters" Is leuk, interviews met mensen die van ver naar Heracles komen kijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |