Ik zag het ja. Feest in de binnenstad zou zo mooi zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:12 schreef Elwood1802 het volgende:
igor en GGG net op rtl 7
Potje poolen bij snookerpool
Zal me benieuwen waar GGG volgend jaa rheengaat.
wat een vertrouwen in ons zegquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kutjebah!
Dat wordt dus nog twee wedstrijden winnen voor Europa.
Toch minimaal Nederlandse subtop lijkt me.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:12 schreef Elwood1802 het volgende:
igor en GGG net op rtl 7
Potje poolen bij snookerpool
Zal me benieuwen waar GGG volgend jaa rheengaat.
Topclub.quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Toch minimaal Nederlandse subtop lijkt me.
vanavond gaat het gebeuren!! zenuwen zijn hier al behoorlijk aanwezig
Ik teken er voor. Hij heet dus eigenlijk Garcia. Was een leuk stukje gisteren op RTL.quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Topclub.
1jarig contract heeft hij nog en hij heeft weinig trek om terug te keren, denk niet dat Heerenveen dan de hoofdprijs kan vragen en dat de topclubs hem voor niet al te veel kunnen kopen.
Volgend jaar de nieuwe '10' bij Ajax.
Toch komt hij opzich wel redelijk bescheiden over, toen die commentator hem vergeleek met Zidane zag je hem heel bescheiden en vereerd lachen om vervolgens te zeggen 'Mijn stijl lijkt inderdaad meer op die van hem dan op Gatusso'.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:35 schreef Elwood1802 het volgende:
Kortom, zelfkritiek heeft die jongen niet, had ook eigenlik niet anders verwacht
Over de sfeeracties. Op de sportpagina onderaan.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:11 schreef Blawh het volgende:
[..]
Toch komt hij opzich wel redelijk bescheiden over, toen die commentator hem vergeleek met Zidane zag je hem heel bescheiden en vereerd lachen om vervolgens te zeggen 'Mijn stijl lijkt inderdaad meer op die van hem dan op Gatusso'.
Heineken, welk stuk bedoel je uit de tubantia?
Ik zag hem ook staan ja.quote:
Maas ernaast blijkbaar geen optie?quote:Heracles wil vooral het eigen spelletje spelen
ALMELO - Heracles Almelo heeft de afgelopen dagen in redelijke rust kunnen toewerken naar de halve finale van de beker. Trainer Gert Heerkes beschikt over een nagenoeg fitte selectie. Karim Bridji is zeker niet van de partij. De aanvaller liep in het duel van de beloften tegen Haarlem een enkelblessure op. Verdediger Jan Wuytens is geschorst en had het duel ook niet gespeeld. Hij kampt nog met een kuitblessure.
Volgens Heerkes is het duel niet anders benaderd dan een competitiewedstrijd. ,,We weten heel goed wat we moeten doen om optimaal aan de start te verschijnen", aldus Heerkes.
De oefenmeester heeft een luxe probleem, want Kwame Quansah en Emmanuel Boakye keren terug van hun schorsing. De twee Ghanezen keren ook terug in de basis, waardoor Heerkes een keuzes zal moeten maken. Björn Daelemans moet zijn plek als rechtsback weer afstaan aan Boakye. Op het middenveld is het de vraag wie er naast Rob Maas en Quansah zal spelen. Kai Michalke of Robbert Schilder zal moeten wijken. ,,Die keuze maken we op basis van wat wij denken wat het beste is voor de ploeg. Wij gaan van onze eigen kracht uit en willen ons eigen spel spelen", aldus Heerkes.
Wij hebben Telegraaf thuis.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Over de sfeeracties. Op de sportpagina onderaan.
Staat een naam van een bekende van hem in.
Dani ... nogiets.
Ik heb die dingen jarenlang huis aan huis bijna bezorgd in ons dorp dus er zijn er zat.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Heeft niemand Tubantia? Neptukkers.
TC Tubantia heeft jarenlang de bijnaam 'rode krant' gehad Heineken vanwege overdreven veel aandacht voor Twente en nogal cynische of negatieve stukken over Heracles. Pas een jaar of 1,5 - 2 is het nu beter, misschien verklaart dat meer?quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Heeft niemand Tubantia? Neptukkers.
Ik kan het haar vanavond ook wel vragenquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik zal het wel aan het meisje zelf vragen of ze mij dat stukje even mailt.
Komt wel goed.
Dan zal ze je heel raar aan kijken denk ikquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik kan het haar vanavond ook wel vragen
He zeg Dani, pass effe dat stukje voor Heinekenafca
quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:35 schreef Damzkieee het volgende:
Dat denk ik wel
Maar dat ga ik niet doen, er staan altijd hele enge meneren bij
Oooh, ik heb hem er nog nooit gezien.quote:Blawh: Ik zie Jamie de G ook nog donders vaak, staat op de trap bij R
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |