Iddquote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:22 schreef Bob. het volgende:
Oh shit, mijn mogguh was net te laat hè?
Kmoet nog aardig wat, maar ik neem even een pauze, heb net dus al langer dan een uur eraan zitten werken, even geen cijfers nu.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
![]()
En goed bezig Chips! Moet je nog veel, of ben je nu klaar?
Ja, duh.quote:
Daar zijn het dan ook vrouwen voor.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:41 schreef nietzman het volgende:
En de wereld is nog steeds kut omdat iemand de fout van haar leven begaat..
Voor m'n ex. Ze mag het pakje pas open maken en gebruiken als ze me weer ziet. Omdat ik altijd zei dat ik d'r nog wel eens halfnaakt in zo'n pakje wou zien.quote:
radio zit er in na veel gepruts in, we gaan zo nog even op jacht naar de fok!stok.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kreeg ook al een SMS![]()
Is de radio ingebouwd? En was het gezellig en zo?
Hij is er nog!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:47 schreef maok het volgende:
[..]
radio zit er in na veel gepruts in, we gaan zo nog even op jacht naar de fok!stok.
ook de groetjes van 2cv
De gelukkigste heeft gister gewonnenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:49 schreef Grulez het volgende:
ik wel...
Op dat tijdstip hoort eigenlijk het volgende bericht te staan:quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:22 schreef Bob. het volgende:
Oh shit, mijn mogguh was net te laat hè?
Die was in Roptazijl. Als de stok vrijdag nog niet verplaatst was, dan had ik m er vandaan gehaald.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:57 schreef ChipsZak. het volgende:Veel plezier!
Waar is die fok!stok dan?
Awwwww,quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:50 schreef JH87 het volgende:
En ik ga morgen eten met een oranje verzinsel.
Jongee, wil? Ik penetreer haar right nowquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
HEB JIJ DAN AL EEN IK WIL ASJ PENETRERENUSERBAR?
Mijnes ook niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Awwwww,
Kjoet!
Ik ga volgende week.
.. Alleen is hij niet verzonnen.
quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:20 schreef Dikkepeer het volgende:
En ineens begint ze helemaal te trillen ik denk COÑO wat is dit allemaal?
Oh wacht, dat is normaal bij Chips. De trillerd.
Een uur lang achter elkaar zo'n zenuwachtige vibratie is best vaak jaquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik beweeg mn been gwn vaak.
Én ik heb last van epilepsie, tsk.![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:24 schreef Dikkepeer het volgende:
[..]
Een uur lang achter elkaar zo'n zenuwachtige vibratie is best vaak ja.
En geen wonder dat je epilepsie hebt, met die snelheid waarmee jij achter de pc zitZelfs IK (!) volgde het niet meer
Je had T9 niet eens aanstaanquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]En ook nog dat snelle smssen, ik ben een snelheidswonder!
Mss moet ik dat maar doen ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:28 schreef Dikkepeer het volgende:
[..]
Je had T9 niet eens aanstaanJe kan zo meedoen met zo'n wedstrijd
Kom met een goed onderwerp. 14.gifquote:
Heb niet zoveel te melden eigenlijkquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kom met een goed onderwerp. 14.gif
Ik hoop er om te denken, zo niet lezen ze het zelf wel terugquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Groetjes aan de 2!
quote:
Voor die naam moet je Alex lief aankijken. Ik zeg in ieder geval niet wie het isquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Vertel, wie is dat 1 topic mannetje?
Dat moet ook kunnenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:47 schreef JH87 het volgende:
Ja, voor morgen maakt het toch niet zoveel uit want dan ben ik niet thuis. Maar vanavond. Ik heb nog wel whiskey.
Je drinkt wel vaak he?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:47 schreef JH87 het volgende:
Ja, voor morgen maakt het toch niet zoveel uit want dan ben ik niet thuis. Maar vanavond. Ik heb nog wel whiskey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |