Jij lijkt te denken dat filosofie zweverig is. Alleen mijn opa moet ik steeds weer uitleggen dat dat niet klopt.quote:
Ik heb er ook geen behoefte aan om dergelijke intimiteiten met anderen te delen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:06 schreef thaleia het volgende:
Ik wil het vaak van andere mensen helemaal niet weten, en ga er daarom vanuit dat zij dat bij mij precies zo hebben. Binnen de relatie is iets anders inderdaad.
Hear, hear. Ik vind het echt vreselijk als mensen er eens even heel verlicht over gaan zitten klessebessen en je opgetrokken wenkbrauw wegwuiven met een "maar daar zijn wij heel open in hoor".quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:32 schreef mane het volgende:
Het is wat mij betreft geen kwestie van taboe, moeilijk doen of zoiets. Het is wel intiem, persoonlijk, iets van jezelf en van je geliefde. Het mooie vind ik nu juist dat het zo gevoelsmatig is, door er met veel mensen over te praten maak je het plat, ga je het rationaliseren, wordt het technisch en daarmee oninteressant (voor mij).
Handjes boven de dekens hè?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:25 schreef mane het volgende:
Genoeg frivoliteiten voor vanavond. Ik ga in bed liggen. Netjes slapen en morgen gezond weer op.
Bestaan die, en, zo ja, wat zijn dan die afmetingen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
...ideale penisafmetingen
--
...en wie iets vraagt krijgt antwoord.
Jij weet hoe slecht ik ben in het schatten van lengtes (en tijd, en diepte, en wat dan ook), en een centimeter heb ik nooit ergens bij gehouden, dus ik zou het je alleen kunnen vertellen door vergelijkingen te maken tussen m'n bedpartners.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Bestaan die, en, zo ja, wat zijn dan die afmetingen?
Ik vraag me vooral af hoe dat er nu eigenlijk aan toegaat,quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:51 schreef Z het volgende:
Onzekerheidje DO?!?
Als jij je nou überhaupt ergens in verdiept had, zou je misschien nog iets te zeggen hebben.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:42 schreef k_man het volgende:
Als je nou psychologie was gaan studeren had je misschien een beter idee van wat ik denk.
Om en nabij.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:33 schreef mane het volgende:
Wat een GELUL, jammieboy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |