Uiteraard, maar soms bevind je je ineens buiten dat pashokje, met een jas, een handtas en een stapel lauwe kleren in je armen. "Even maar hoor". Gelukkig vraagt de teerbeminde het niet vaak van me.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:33 schreef Z het volgende:
Ik vind mannen die buiten het pashokje ongedurig wachten maar slappelingen. Zeg dan gewoon dat je er geen zin in hebt. Met bepaalde shopmissies ga ik niet mee, spijkerbroeken en schoenen (muv sneakers) bijvoorbeeld.
Ik ook! Ik ook!quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:11 schreef Lienekien het volgende:
Gellius. Een half uur in één kledingwinkel. Dat vind ik nou zelfs waanzin.
Jou.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toevallig belde Do2 net, en ik ben er nu achter wat ie leuk vindt aan winkelen met mij.
Ja.quote:
Da's een beleidsvoorstel. Geen protocol.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:29 schreef Gellius het volgende:
Primo: afschaffen van grote, uniforme ketens met een verpestte atmosfeer en luide muziek.
Secundo: afschaffen van 'De Uitverkoop'.
Z noemde die ook al, dus dat is een mooie.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
De 'heer' hoeft niet mee bij de aanschaf van een spijkerbroek. Dat vind ik in m'n eentje al vreselijk.
Goeie. Kan ook gebruikt worden door de dame om enigszins te peilen wat de heer leuk vindt, om vervolgens alleen te gaan shoppen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Z noemde die ook al, dus dat is een mooie.
De optie van het internetshoppen mag natuurlijk niet ontbreken. "Vind je dit een mooie trui/jurk/rok/BH?" "Ja, bestel maar!"
Ik weet niet of we de discussie die kant op moeten sturen, D. Ik vrees dat Gellius dan weer afhaakt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Goeie. Kan ook gebruikt worden door de dame om enigszins te peilen wat de heer leuk vindt, om vervolgens alleen te gaan shoppen.
Een andere: kies bij voorkeur winkels waarbij de heer de dame in het pashokje mag vergezellen. Maakt 't toch weet net iets gezelliger.
Jaquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja..
En hey! Wíj winkelen óók al zo leuk samen!
Zie mijn voorstel voor de voorbereide aankoop. Ik vind dat 15 minuten het maximum moet zijn. Bij verwachte overscheiding van die limiet wordt een voorbereidende solosessie ingelast.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:21 schreef Z het volgende:
Niet langer dan 30 minuten in 1 winkel.
quote:I do pray every now and then, but only when I am so hungover I'm puking out of my ass. That doesn't make me a catholic.
Ja dáág. Het is voor mij al een hel. Leuk is: samen napraten over de libertarische twist in een Southpark-aflevering, een broodje serranoham eten in de binnentuin van het Onze Lieve Vrouwe Gasthuis, een eitje koken voor hem, een kop koffie krijgen van hem, met de buurman praten over Irving, de katten knuffelen. Leuk is niet: samen winkelen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je moet het als vrouw natuurlijk wel een beetje leuk maken voor de man.
Dan doe ik de voorbereidende solosessie.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
En als je voor de man gaat winkelen?
Whehe, zo gaat dat hier ook. Man in pashokje, ik draag aan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan doe ik de voorbereidende solosessie.
En aan wiens/wier gebrek is dat te wijten?quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik maak zelfs 'dit heb je nodig'-lijstjes.
Sowieso ben ik dól op lijstjes en kan ik af en toe best dominant overkomen, maar de garderobe van Do2 was ook wel echt aan een update toe hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En aan wiens/wier gebrek is dat te wijten?
Blij dat ie is met z'n nieuwe kleren!quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:39 schreef Z het volgende:
Je moet de man niet te veel willen veranderen hè.
Je kan er zakken snoep halen, man!quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:43 schreef Z het volgende:
Waar ik echt de pest aan heb zijn drogisterijen en parfumerieën. Nergens voel ik me minder op m'n plaats dan daar, vooral parfumerieën. Die geuren, het personeel, walgelijk.
Noodgewongen (kind) kom ik nu regelmatig in de Etos, daar ben ik nu wel aan gewend, maar graag kom ik er niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |