maakt niet uit, het is nu opgelostquote:Op maandag 24 maart 2008 20:54 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Lois.. bedankt..
En Troel.. Sorry, ik had dus echt verkeerd gelezen..
Zeg.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:39 schreef Basimah het volgende:
Ik wilde toch ook even reageren. Ik ben relatief nieuw hier op het forum. Sommige mensen 'kende' ik al een beetje want ik lurk al wel een tijdje mee.
Ik heb nooit ervaren dat mensen hier niet openstaan voor anderen, natuurlijk is er een beetje groepsvorming van mensen die elkaar vonden op het forum en waarmee de klik heel groot is, maar zo gaat dat in het 'echte' leven toch ook. Ik ben blij dat de mensen op het forum hier redelijk rechtstreeks zijn en zeggen wat zij denken, ik hou van open mensen want dat ben ik zelf ook.
Al ben ik wel een beetje verlegen in het begin hoor !
Ik ook!quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:20 schreef easy-going het volgende:
[..]
dat wel natuurlijk
ik heb wat gemist geloof ik
Danku.quote:jij mist wel meer
""
Volgens mij is het gewoon een leuk idee van users en helemaal niet gebombardeerd tot DE jubileumactie.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:16 schreef Loena-tik- het volgende:
Even nog hier reageren op het topic Hoera! OUD bijna 5 jaar! vooropgesteld het initiatief vind ik heel leuk![]()
Maar...ik snap eigenlijk niet zo goed waarom hierover niet een beetje overlegd kon worden. Misschien had iemand anders ook leuke ideeen, feestjes bouw je toch samen? Nu is dit "ineens" gebombardeerd tot "de" jubileum-actiebest apart, of ben ik nou gek?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:37 schreef bixister het volgende:
't ging om 't feit dat de initiatiefnemers five niet geraadpleegd hadden?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:46 schreef snoopy het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een leuk idee van users en helemaal niet gebombardeerd tot DE jubileumactie.
Als er vanuit FOK zelf iets georganiseerd wordt is dat toch gewoon ook mogelijk?
Nee, het wordt niet hier geplaatst, omdat het a: daar niet thuishoorde en b: nu wel weer klaar was. (daarnaast kan het niet eens)quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:39 schreef Sugar het volgende:
Wordt het weggehaalde deel hier weer geplaatst? Ik zou nog graag wel weten wat Five met dit bedoelde:
[..]
Danku.
Als het iets was wat rechtstreeks tot Sugar gezegd is vind dat zij daar best een uitleg van mag vragen. Vind het niet kloppen om dan nu de woorden terug te trekken onder het mom van 'geen rel waard'. (krijg je daar weer een rel om!)quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:51 schreef Five_Horizons het volgende:
Wat ik daarmee bedoelde vind ik niet zo relevant om hier neer te zetten.Ik vind het de moeite niet waard om daar een extra rel van te maken.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:53 schreef Sugar het volgende:
Wat is dat nou toch voor flauws? Eerst iets suggestiefs neerzetten met een sarcastische smilie en dan niks willen vertellen?
En ik had nog wel zo'n leuk ideequote:Op vrijdag 4 april 2008 13:48 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, dit is wel degelijk nu dé actie.
Er gaat niemand nog iets anders organiseren, wat me ook logisch lijkt. Versnippering is niet handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |