abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 maart 2008 @ 20:54:25 #101
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_57586613
Lois.. bedankt..

En Troel.. Sorry, ik had dus echt verkeerd gelezen..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  maandag 24 maart 2008 @ 21:01:02 #102
35189 Troel
scherp en bot
pi_57586766
quote:
Op maandag 24 maart 2008 20:54 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Lois.. bedankt..

En Troel.. Sorry, ik had dus echt verkeerd gelezen..
maakt niet uit, het is nu opgelost
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 24 maart 2008 @ 22:51:47 #103
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_57589416
Bedankt Lois!
Saartje
pi_57618748
nevermind, moet mijn lenzen eens indoen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57642767
Ik wilde toch ook even reageren. Ik ben relatief nieuw hier op het forum. Sommige mensen 'kende' ik al een beetje want ik lurk al wel een tijdje mee.
Ik heb nooit ervaren dat mensen hier niet openstaan voor anderen, natuurlijk is er een beetje groepsvorming van mensen die elkaar vonden op het forum en waarmee de klik heel groot is, maar zo gaat dat in het 'echte' leven toch ook. Ik ben blij dat de mensen op het forum hier redelijk rechtstreeks zijn en zeggen wat zij denken, ik hou van open mensen want dat ben ik zelf ook.
Al ben ik wel een beetje verlegen in het begin hoor !
pi_57666042
in het topic 'hoe lang na de bevalling is een vrouw weer vruchtbaar' staat alleen maar geblaat. Sorry,stoorde me er net vreselijk aan. Dus ik dacht, ik kom even klikken
  vrijdag 28 maart 2008 @ 09:21:29 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57667107
Topic is opgeruimd.
Er stond ook al een topicreport op. Thanks!
pi_57668813
Graag gedaan
  vrijdag 28 maart 2008 @ 14:38:33 #109
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57673378
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:39 schreef Basimah het volgende:
Ik wilde toch ook even reageren. Ik ben relatief nieuw hier op het forum. Sommige mensen 'kende' ik al een beetje want ik lurk al wel een tijdje mee.
Ik heb nooit ervaren dat mensen hier niet openstaan voor anderen, natuurlijk is er een beetje groepsvorming van mensen die elkaar vonden op het forum en waarmee de klik heel groot is, maar zo gaat dat in het 'echte' leven toch ook. Ik ben blij dat de mensen op het forum hier redelijk rechtstreeks zijn en zeggen wat zij denken, ik hou van open mensen want dat ben ik zelf ook.
Al ben ik wel een beetje verlegen in het begin hoor !
Zeg.
We hebben hier echt zwaar dichtgetimmerde kliekjes hoor.
We moeten onze OUDreputatie wél hoog houden natuurlijk.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:16:51 #110
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_57827656
Even nog hier reageren op het topic Hoera! OUD bijna 5 jaar! vooropgesteld het initiatief vind ik heel leuk

Maar...ik snap eigenlijk niet zo goed waarom hierover niet een beetje overlegd kon worden. Misschien had iemand anders ook leuke ideeen, feestjes bouw je toch samen? Nu is dit "ineens" gebombardeerd tot "de" jubileum-actie best apart, of ben ik nou gek?
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_57827757
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:16 schreef Loena-tik- het volgende:
of ben ik nou gek?
dat wel natuurlijk

ik heb wat gemist geloof ik
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:21:23 #112
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_57827768
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:20 schreef easy-going het volgende:

[..]

dat wel natuurlijk

ik heb wat gemist geloof ik
Ik ook!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:33:55 #113
24188 Belana
kloon van belana
pi_57828046
ik vind het gewoon een leuk initiatief eigenlijk, het staat vast vrij om nog andere dingen te doen ook?
hier gaan we toch niet moeilijk over liggen doen zeg?
stormy waters...
sailin'
pi_57828135
vind ik ook hoor.
ik dacht trouwens dat het discussiepunt was dat we de kinderen iets lieten doen waar ze zelf eigenlijk weinig belang bij hadden. maar nu komt de aap uit de mouw: 't ging om 't feit dat de initiatiefnemers five niet geraadpleegd hadden?
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:39:16 #115
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_57828166
Wordt het weggehaalde deel hier weer geplaatst? Ik zou nog graag wel weten wat Five met dit bedoelde:
quote:
jij mist wel meer
" "
Danku.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_57828305
ah, ik heb dus ook nog meer gemist dan ik dacht. dat is inderdaad ook nog wel een opheldering waard.
pi_57828326
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:16 schreef Loena-tik- het volgende:
Even nog hier reageren op het topic Hoera! OUD bijna 5 jaar! vooropgesteld het initiatief vind ik heel leuk

Maar...ik snap eigenlijk niet zo goed waarom hierover niet een beetje overlegd kon worden. Misschien had iemand anders ook leuke ideeen, feestjes bouw je toch samen? Nu is dit "ineens" gebombardeerd tot "de" jubileum-actie best apart, of ben ik nou gek?
Volgens mij is het gewoon een leuk idee van users en helemaal niet gebombardeerd tot DE jubileumactie.
Als er vanuit FOK zelf iets georganiseerd wordt is dat toch gewoon ook mogelijk?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_57828349
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:37 schreef bixister het volgende:
't ging om 't feit dat de initiatiefnemers five niet geraadpleegd hadden?

Daar ging het toch echt niet om.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_57828389
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:46 schreef snoopy het volgende:

[..]

Volgens mij is het gewoon een leuk idee van users en helemaal niet gebombardeerd tot DE jubileumactie.
Als er vanuit FOK zelf iets georganiseerd wordt is dat toch gewoon ook mogelijk?

Nee, dit is wel degelijk nu dé actie.

Er gaat niemand nog iets anders organiseren, wat me ook logisch lijkt. Versnippering is niet handig.

pi_57828450
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:39 schreef Sugar het volgende:
Wordt het weggehaalde deel hier weer geplaatst? Ik zou nog graag wel weten wat Five met dit bedoelde:
[..]

Danku.
Nee, het wordt niet hier geplaatst, omdat het a: daar niet thuishoorde en b: nu wel weer klaar was. (daarnaast kan het niet eens)

Wat ik daarmee bedoelde vind ik niet zo relevant om hier neer te zetten. Ik vind het de moeite niet waard om daar een extra rel van te maken.
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:53:50 #121
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_57828504
Wat is dat nou toch voor flauws? Eerst iets suggestiefs neerzetten met een sarcastische smilie en dan niks willen vertellen?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 4 april 2008 @ 13:53:59 #122
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57828508
ik snap de heisa niet echt

allereerst jij Five, word er iets georganiseerd en de kinderen erbij betrokken. Jij vind t niets en gaat t wat belachelijk maken. Als t je niet zint dan doe je niet mee, heel simpel. Maar laat anderen die wel eraan mee willen doen dat lekker doen zonder zo te gaan reageren.

Dan word aangehaald dat t gemeld had moeten worden bij jullie... ik kan me voorstellen dat t handig geweest was voor als jullie wat hadden willen regelen, maar wilden jullie dat?

Kan me wel vinden in Danny waarbij hij aanhaalt dat n andere manier van reageren misschien wel netjes was geweest.

Naar Sugars vraag beni k ook nog wel benieuwd ja
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:55:11 #123
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_57828533
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:51 schreef Five_Horizons het volgende:
Wat ik daarmee bedoelde vind ik niet zo relevant om hier neer te zetten. Ik vind het de moeite niet waard om daar een extra rel van te maken.
Als het iets was wat rechtstreeks tot Sugar gezegd is vind dat zij daar best een uitleg van mag vragen. Vind het niet kloppen om dan nu de woorden terug te trekken onder het mom van 'geen rel waard'. (krijg je daar weer een rel om!)

(maar aangezien ik het hele gedoe gemist heb kan het ook nog zo zijn dat het niet iets rechtstreeks tegen Sugar was en dan klopt mijn reactie van geen meter )
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_57828534
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:53 schreef Sugar het volgende:
Wat is dat nou toch voor flauws? Eerst iets suggestiefs neerzetten met een sarcastische smilie en dan niks willen vertellen?

Het was niets suggestiefs. Het was iets persoonlijks. En dat hoorde daar ook niet thuis. Als je er zelf niet achter komt, dan vertel ik je het vanzelf wel een keer.
pi_57828538
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:48 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Nee, dit is wel degelijk nu dé actie.

Er gaat niemand nog iets anders organiseren, wat me ook logisch lijkt. Versnippering is niet handig.

En ik had nog wel zo'n leuk idee

Nouja, dan wacht ik wel 5 jaar
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')