Washing Up - Tomas Anderson in de Tiga remix? (voor een preview zie een contest van mijquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:19 schreef jerver73 het volgende:
Dank voor de poging.. geen essential dj team.. mijn versie is textloos en werd in sets van tiga ed gestopt.. Ik weet vrij zeker dat ik hem op lowlands 2006 zeker 2 keer in een setlist van 2 verschillende djs heb gehoord, kan natuurlijk aan de alcohol hebben gelegen.. dank voor de inspanning iig
3 zelfsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:19 schreef MissLuna het volgende:
Ik heb ineens een helder moment. Misschien heb ik er wel meer dan 1 goed....
bekijk ff hints op pagina twee.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:33 schreef MissLuna het volgende:
Tweede plek..
Ik ga vanavond nog wel even goed zoekwerk verrichten, misschien kan ik Trancelocator een keer verslaan..
Ik had toch even meer tegenstand van je verwacht.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:21 schreef MissLuna het volgende:
Zo, ik geef het op. Meer kan ik er echt niet van maken.
Trancelocator, je mag die gouden plak houden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
Ik ook, maar zelfs mét de eerdergenoemde hints van BlaZ kon ik er niet meer van maken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:39 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik had toch even meer tegenstand van je verwacht.
Gloeiende gloeiende, had ik juist nog een trancelocatortje klaarstaan...quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:54 schreef Laevid het volgende:
Het was toch morgen pas![]()
Maar gefeliciteerd Sequencial met de bovenste plaats
Deze contest eindigt nog vreemder dan hij al was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |