Washing Up - Tomas Anderson in de Tiga remix? (voor een preview zie een contest van mijquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:19 schreef jerver73 het volgende:
Dank voor de poging.. geen essential dj team.. mijn versie is textloos en werd in sets van tiga ed gestopt.. Ik weet vrij zeker dat ik hem op lowlands 2006 zeker 2 keer in een setlist van 2 verschillende djs heb gehoord, kan natuurlijk aan de alcohol hebben gelegen.. dank voor de inspanning iig
3 zelfsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:19 schreef MissLuna het volgende:
Ik heb ineens een helder moment. Misschien heb ik er wel meer dan 1 goed....
bekijk ff hints op pagina twee.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:33 schreef MissLuna het volgende:
Tweede plek..
Ik ga vanavond nog wel even goed zoekwerk verrichten, misschien kan ik Trancelocator een keer verslaan..
Ik had toch even meer tegenstand van je verwacht.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:21 schreef MissLuna het volgende:
Zo, ik geef het op. Meer kan ik er echt niet van maken.
Trancelocator, je mag die gouden plak houden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
Ik ook, maar zelfs mét de eerdergenoemde hints van BlaZ kon ik er niet meer van maken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:39 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik had toch even meer tegenstand van je verwacht.
Gloeiende gloeiende, had ik juist nog een trancelocatortje klaarstaan...quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:54 schreef Laevid het volgende:
Het was toch morgen pas![]()
Maar gefeliciteerd Sequencial met de bovenste plaats
Deze contest eindigt nog vreemder dan hij al was.
Nu loopt ie niet meer tis 18:00 geweest geen last minute inzendingen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:24 schreef MissLuna het volgende:
Loopt 'ie nou wel of niet meer? Snap er echt niks meer van....
Ow, alvast een waarschuwing voor de volgende contest, het is echt een bij elkaar geraapt zooitje van oude tracks. Wint zeker geen schoonheidsprijs, maar is vooral een funcontest. Denk dat er hoog gescoord kan worden..
Gelukkig is de remake wel zonder de vocals, die Signum remix is overigens wel vrij matig vind ik zelf. De remake is in ieder geval stukken beter.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:09 schreef Trancelocator het volgende:
Damn, en track 18 is inderdaad een remake van Better off alone (Signum remix). Laat ik nou redelijk veel van Signum kennen, maar niet die remix.
Het is uit de tijd dat trance echt populair werd, en zo klinkt die remix van Signum ook: oud. Hoewel het origineel ook best cheap is, heb ik er wel goede herinneringen aan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:33 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Gelukkig is de remake wel zonder de vocals, die Signum remix is overigens wel vrij matig vind ik zelf. De remake is in ieder geval stukken beter.
Track 14, 16 zijn opzich wel lastig herkenbaar. Track 11 had ik echt ID op verwacht, in mijn ogen echt een klassieker met vrij unieke sound.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:55 schreef Trancelocator het volgende:
Het was een in veel opzichten zweverige contest, maar gelukkig heeft de deelnemer met 'Trance' in zijn naam wel gewonnen.
Er zitten toch best veel namen tussen die mij wat zeggen, maar ik kende ze helaas niet goed genoeg om een hogere score te halen. Alles uit 2006 en '07 was sowieso moeilijk voor mij. Alles van daarvoor is heel diep weggezakt. Of het moesten toevallig de platen zijn die ik echt heb grijs gedraaid, maar helaas zaten die er niet tussen.
Tracks 11, 14, 16 en 19 had ik misschien wel moeten weten. Track 29 helemaal, maar ik zat wel in de M.I.K.E.-hoek (is ook niet zo moeilijk).
Ik weet zeker dat ik track 9 ergens eerder heb gehoord, maar op discogs zie ik geen albums waar dat nummer op is verschenen. Dan zal het wel uit een liveset zijn geweest.
Voor een aantal artiesten geldt: had een ander, bekender nummer genomen, en dan had ik het wel geweten.
Bijvoorbeeld van Flash brothers, en Nitrous Oxide (North pole, heeft contest 50 net niet gehaald.)
Vind ik wel okay om af en toe op los te gaan, hoewel het meestal niet al te veel diepgang heeft. Voor de variatie had het misschien wel leuk geweest.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:43 schreef BlaZ het volgende:
Maar binnen trance verschillen smaken behoorlijk, ik vind bijvoorbeeld techtrance helemaal niks.
Hmm tsja ik vond het niet zoveel anders. Maar er komen wel aardig wat nummers voorbij die je Nederland nooit hoort.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:24 schreef Laevid het volgende:
Mocht je nog eens de mogelijkheid hebben om te organiseren, dan weet je nu wat beter wat wel en niet te doen.
Uitgaan in Duitsland, da's voor mij een beetje ver. Is't daar heel anders als hier (behalve de taal)?
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:56 schreef Trancelocator het volgende:
MissLuna had vast nooit gedacht dat ze ooit tweede zou worden in een trance-contest, maar het is wel gebeurd.
Voor mij is het ook wat ver, maar ben inmiddels al een paar keer naar ZAK geweest. Moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel heel anders vond dan hier, het draaide echt veel meer om de muziek. Goed bevallen in ieder geval.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:24 schreef Laevid het volgende:
Uitgaan in Duitsland, da's voor mij een beetje ver. Is't daar heel anders als hier (behalve de taal)?
Mooi ! vanavond lekker ff id'n zet je link ff hier neer alsjeblieftquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:25 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Inderdaad..
[..]
Voor mij is het ook wat ver, maar ben inmiddels al een paar keer naar ZAK geweest. Moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel heel anders vond dan hier, het draaide echt veel meer om de muziek. Goed bevallen in ieder geval.
De nieuwe contest hoop ik vanavond online te hebben en ik moet eerlijk zeggen dat 'ie echt heel
goed te doen is..
Thanks (maar als het kon zou ik mijn username veranderen in Dancelocator).quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:24 schreef Laevid het volgende:
Die Trancelocator toch.Gefeliciteerd hoor Trancer
Wat hebben ze met Talk talk gedaan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:08 schreef BlaZ het volgende:
Crew 7 - Such a Shame zón stijl spul.
Ik ben zeer benieuwd.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:25 schreef MissLuna het volgende:
De nieuwe contest hoop ik vanavond online te hebben en ik moet eerlijk zeggen dat 'ie echt heel
goed te doen is..
Geen probleem, gaan we doen.quote:
Roze dan héquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:06 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Geen probleem, gaan we doen.![]()
Eigenlijk had het wel zo chic geweest als ook BlaZ een kleurtje mocht kiezen. De eerstvolgende contest die hij organiseert voorzie ik ook van een nieuwe banner.
Is genoteerd.quote:
Dat zou ik ook wel willen als ik jouw naam hadquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:38 schreef Trancelocator het volgende:
Thanks (maar als het kon zou ik mijn username veranderen in Dancelocator).
Waar heb je het over? Of bedoel je gewoon 'kloon'?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:16 schreef Laevid het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen als ik jouw naam had(Kun je je sub-username (of hoe het ding ook heet) niet veranderen?)
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:38 schreef Dancelocator het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Of bedoel je gewoon 'kloon'?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |