quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:47 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Haha, dank je voor het compliment!
Ik post hier en op nl tegenwoordig, andere buurtjes zijn zo chaggie geworden![]()
Bevalt mij prima zo!
Top en hij noemde mijn naamquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:46 schreef Margo37 het volgende:
[..]
ff opgezocht mocht je het van Huub zelf willen horen![]()
http://www.clipser.com/watch_video/123037&mvpageno=1
Die is er al 2 weken, kwam toen Herma ziek was (plus minus)quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:50 schreef Lobasca het volgende:
Heeej..een nieuwe mannelijke hhhulp?
Ah, je hebt dus ook meegedaanquote:
Je hebt post.quote:
Tuurlijk wel! Met plezier meegedaanquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:55 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ah, je hebt dus ook meegedaan![]()
Niet leuk dat hij je naam noemde?
Oef..hebbik niet opgelet dusquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:54 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Die is er al 2 weken, kwam toen Herma ziek was (plus minus)
Eeeehh heeft lastige naamquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oef..hebbik niet opgelet dusHeeft het beestje nog een naam?
En waarom is Sharon eigenlijk gestopt?
Zusje Claire zit behoorlijk onder de plak bij papa en broer Bram.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:27 schreef T-lex het volgende:
Waarom gaat het steeds over die Bram. Die heeft nu al meer inbreng in DGK dan Claire zelf.
Ik heb altijd BB gevolgt...en kan me die gast nieteens voor de geest halen. Dus echt indrukwekkend zal het niet geweest zijn wat hij neer heeft weten te zetten. En dan zou hij nu weten hoe alles werkt en hoe te spelen. Kansloos....(net als z'n zusje trouwens)
Same here, heb alle BB's gezien, maar die gast zegt me nietsquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:27 schreef T-lex het volgende:
Waarom gaat het steeds over die Bram. Die heeft nu al meer inbreng in DGK dan Claire zelf.
Ik heb altijd BB gevolgt...en kan me die gast nieteens voor de geest halen. Dus echt indrukwekkend zal het niet geweest zijn wat hij neer heeft weten te zetten. En dan zou hij nu weten hoe alles werkt en hoe te spelen. Kansloos....(net als z'n zusje trouwens)
Kom net in een VV tekst de naam "Ferhat" tegen...dus dat zal hem wel zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oef..hebbik niet opgelet dusHeeft het beestje nog een naam?En waarom is Sharon eigenlijk gestopt?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:42 schreef T-lex het volgende:
[..]
Kom net in een VV tekst de naam "Ferhat" tegen...dus dat zal hem wel zijn.
Mogguhquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Same here, heb alle BB's gezien, maar die gast zegt me niets
Poekie is cool....quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Jij kunt je vast vinden in de teksten van Poekie Roekie?
Het zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:47 schreef T-lex het volgende:
Poekie is cool....Heb soms zelfs het idee dat ze mijn post copieerd voor op VV.
![]()
quote:
Laat hem dat ding nou eens showen. Zelfs als hetero man ben ik inmiddels wel heel benieuwd naar de werkelijke omvangquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:00 schreef T-lex het volgende:
Ow...Palma was geschrokken van de inhoud van Brian z'n boxer...vandaar alle hilariteit net.![]()
Amanda besluit maar is beneden te gaan kijken bij Brian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |