Maar niet voor 12 miljoen met een vieze ouwe manquote:Op donderdag 13 maart 2008 01:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda doet het gratis met Brad Pitt .... leuk om te weten.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die Nienke is toch wel grappig ........
nou idd.... en Claire was goed en liet niet het kaas van der brood eten; maar Huub luistert ook veel beter naar haar.quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:26 schreef Ziet het volgende:
nou ik vind de ruzie van huub en claire veel beter te trekken als de ruzies van huub met lieke.
dat hield echt nooit op.
altijd leuk omdat oncam voor de 300 000ste keer te herhalenquote:Op donderdag 13 maart 2008 01:09 schreef miesy het volgende:
huub, "en daarom waarderen de kijkers mij ook. omdat ik zeg wat ik vind, en niet wat anderen willen horen."
Go huub!
quote:
altijd leuk om voor de 300.000ste keer iets negatiefs over huub te zeggen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 02:03 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
altijd leuk omdat oncam voor de 300 000ste keer te herhalen
is dat negatief ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 02:21 schreef miesy het volgende:
[..]
altijd leuk om voor de 300.000ste keer iets negatiefs over huub te zeggen.
ok.quote:Op donderdag 13 maart 2008 02:31 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
is dat negatief ?
ik gebruik het woord, leuk
en als moet gaan posten elke keer dat er wat negatiefs over andere bewoners wordt geschreven ...........pffff
maar ik schrijf tenminste niet wat iedereen graag wil lezen
Hm ze vallen bij Nowlive wel een beetje in de herhalingquote:Op donderdag 13 maart 2008 04:45 schreef Musje456 het volgende:
Nog een van now live:
Sinds er hier weinig verslagen volgen:
Claire ligt ondertussen onder vuur. Amanda gaat even volledig los op Claire waarbij Claire haar uiterste best doet om Amanda te weerspreken. Dan laait de discussie behoorlijk hoog op waarbij Amanda bijna helemaal doorslaat. Ze schreeuwt zich behoorlijk de longen uit het lijf. Amanda valt over het feit dat Huub zegt dat Bram hem niet kent. Volgens Amanda kent Bram Huub wel want hij streamt. Huub is het daar uiteraard niet mee eens want Bram heeft hem nog nooit in de ogen gekeken en hem een hand gegeven. Allerlei verwijten vliegen over en weer. Dan wordt er door de plasma gewezen op de bedtijd en stopt de discussie. Amanda vond het een topavond en bedankt de anderen voor het spelen. Huub en Claire gaan de tuin in om nog een stukje te lopen. Huub zegt dan: ze werken maar een half uurtje over want ik ga niet zo slapen. De streams gaan even bij Huub en Claire weg en we zien 4 streams in het huis. Brian en Amanda gaan de chill in en daar spreekt Brian Amanda aan op het feit dat ze de volgende keer ook een ander moet laten uitspreken want op deze manier wordt het alleen maar geschreeuw. Huub en Claire zijn inmiddels bij de paarden aangekomen en daar spreekt Huub uit dat hij vond dat Claire Amanda goed van repliek diende. Claire is blij dat het er allemaal uit is. Claire zegt dat dan ze er van baalt dat haar vader en broer zich zo in het spel mengen want dat doen ze uiteindelijk zelf. Er wordt nog 1 sigaretje gerookt en dan moeten ze echt naar bed.
Ik ga nu nu zelf off. Dank ieders hier voor jullie snedige reacties die me geregeld in de lach deden schieten...Ik wou dat ik dat kon... Knuffies voor nu en ik hoop dat niemand hier allergies is voor Cavia's;)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |