Kijk! Claire doet Lieke naHoi Claire, ontmoet Lieke! Deze blonde schone ging je reeds voor in DGK. Eveneens de 'chick' van Huub! Lieke was best irritant. Maar dat ben jij eigenlijk nog veel meer! Je kan misschien niet paaldansen, maar je danst wel op de paal van Huub. Weer een overeenkomst. Naast dat je een vrouw bent, kun je ontzettend zeuren. Face it bitch, Huub wil je gewoon voor geyle neuqseks en over jouw rug gaan voor die hoofdprijs. Dus wordt eens wakker!
cap: mazaru![]()
Maar helaas, Claire zien we nu voor het eerst in een best wel heftige woordenwisseling met Huub. Want Huub schijnt iets verkeerds te hebben gezegd over haar broer: Bram. Onthou
dt die naam!
Claire eindelijk wakker?
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 00:26 schreef akveor het volgende:[..]
Volgens mij is ze al allang wakker... Ik zie haar niet als schaap of naief. Claire blijft bij zichzelf. Misschien wel de enige in de kooi momenteel.
Huub verliest meer en meerMaar zou Huub zichzelf de komende dagen gaan verliezen? Hij baalt er wel van, want Huub zit een beetje met zijn handen in het haar. Het zit hem dwars wat de familie van Claire over hem schrijft, wat
Bram over hem schrijft. Want ze zien natuurlijk niet alles! Niet de échte Huub!
Túúrlijk Huub. Na een aantal jaartjes kennen we je door en door. Deze trucjes werken alleen nog bij BrEeZaH's van 14. Kom op Huub, zelfs Joran is met jou vergeleken master en viessssss.
cap:Chufi![]()
Kijk Huub! Fans willen je niet meer:
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:22 schreef petraa het volgende:[..]
Huub is niet zo slim als hij denkt dat hij is. Hij loopt al maanden achter de feiten aan. En dat alleen door zijn arrogantie. Op dit moment irriteer ik me mateloos aan die gozer.
BramDus waarom niet deze jongeman, de broer van Claire voor alle duidelijkheid, niet uitnodigen in het heetst van de strijd, aldus een strijdvolle Amanda? Juist, snode plannen:
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 00:16 schreef Leandra het volgende:[..]
Geweldig toch, punten uit de pot weigeren en dan een medebewoner "straffen" door de broer van zijn vriendin op jouw kosten te laten komen...
En dan te bedenken dat Huub hem zelf wel had willen uitnodigen... briljant spel van Amanda

Het dagje van Amanda!We zullen zien wat er gaat gebeuren vandaag. Het is Amanda's dag immers. Ze mag vandaag samen met de juf van de basisschool op de radio plaatjes draaien. Wie weet kan Amanda de DJ wel vertellen hoe ze het beste kan spellen. Als cadeau geeft de DJ het groene boekje weg op de goedbeluisterde zender onder mensen die absoluut geen muzieksmaak hebben. En dat wordt met de dag meer en meer..... Luister jij ook? Dan leer je hoe je radio moet maken, en hoe je mensen moet teasen met 'nieuwtjes' !
Kijk nou! Een pruik!
cap: GuuskeWhat about Brian? Nou ja, die moet volgens velen hangen.
Op verzoek dan maar:
![]()
Hier leveren we
Commentaar
Op
Streams, en delen we wat we zien op de streams!
Go
pff, wat een werk weer
Nacht/ochtendploeg, veel succes
[ Bericht 31% gewijzigd door Yavido op 13-03-2008 01:09:42 ]