quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij liever dan ik![]()
Ik ga met mn hondjes door de regen wandelen nu, ach boeien, binnenkort rieken ze naar mangootjes
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:53 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen Qwea![]()
Vervelend is dat he?
Ik ben vannacht tot half twee met dochterlief bezig geweest![]()
Ik heb haar uiteindelijk nog maar een keer onder de warme douche gezet en daarna viel ze gelukkig eindelijk in slaap.
Ze was gewoon vannacht heel erg wakker.quote:
Whehe payback time?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:57 schreef Qwea het volgende:
Er zitten wel voordelen aan zo vroeg wakker te zijnNormaal dreunen die kutburen me met hun kutmuziek eruit om half 9. Nu heb ik al 20 min bezig
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze was gewoon vannacht heel erg wakker.
Ze zei wel dat ze wat buikpijn had maar dat heeft ze de laatste tijd erg veel op momenten dat ze dingen moet doen die ze vervelend vind.
Dus het zou kunnen maar ik hou een slag om de arm.
Maar na een douche en met een warme kruik is ze uiteindelijk wel weer in slaap gevallen.
Ha ha ha, ik ook nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:54 schreef Qwea het volgende:
[..]Anders eens warme melk ofzo proberen. Ze zeggen dat het werkt
Ik heb geen ervaring want ik krijg geen melk door mn strot zonder over mn nek te gaan
of honingquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha ha, ik ook niet![]()
Mja ze is uiteindelijk gaan slapen, maar ik hou je tip in mijn achterhoofd.
Ik heb ook wel eens gehoord dat ze dan anijs door de warme melk doen.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Qwea je bent wel verliefd op diesmiley hè?
Net als scheldwoorden daar lijk je ook patent op te hebben.
Tsja, ze zullen het toch wel proberen denk ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:34 schreef Qwea het volgende:
Waarom willen mensen trouwens ALTIJD voor een duppie op de 1ste rang zitten? Ik heb ooit een website gemaakt voor een feest hier in het dorp. Die is toen door het bestuur van dat feest overgekocht voor 230 euro.
Nu willen ze een compleet nieuwe website, inclusief hosting en domeinnaam. Goedkoopste wat ik kan aanbieden zit rond de 250 a 275. En dat is dan echt de bodem. Nu willen ze hem voor 200Dat kan heul niet
Ze is nog heerlijk onwetend over het feest dat haar te wachten staatquote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh [afbeelding]
Loopt Ziggy al naast haar pootjes MB? [afbeelding]
En mss heb ik het ff gemist, maar waarom zijn we de hele dag zenuwachtig Morrie?
En nu werken... [afbeelding]
Nou ja, ik had MikeyMo al gebeld want die moet ook een deel doen. En die had ook zoiets van "ja maar we zitten al echt echt echt aan de bodem" . Normaal gesproken zijn ze rond de 320 kwijt. En dan heb ik het nog erg erg erg goedkoop gerekend. De meeste door ons gemaakte site's zitten rond de 700 euro.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Tsja, ze zullen het toch wel proberen denk ik.
Dan is het gewoon jammer maar helaas toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |