Ook al zo'n hoer, rijgt er alles aan voor 'het spel'quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
![]()
Huub heeft ook een motorrijles gehad trouwens
Ik top je met 500 en weet zeker dat Amanda het uitje wint.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:40 schreef Lobasca het volgende:
500 ceepee's dat ze zo gaan beweren dat ze Huub klem geluld hebben
Ik bedoelde het meer in de zin van eindelijk weer een vette ruziequote:Op woensdag 12 maart 2008 22:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Goede kant? Ze geeft dus nu Huub en Claire niet de stem.... hoe doorzichtig kun je spelen?
Nee helaas nog te druk met klussen in nieuwe huisje. Collega's gingen vanmiddag nog wel heen. Volgend jaar maar weer.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goffer, tering, je had gelijk het was vandaag. Kom ik om 20.00 vanavond in Alkmaar achter![]()
Jij wel geweest?
Ja, een uitje met Nienke. Ik weet alleen niet wat voor uitje.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:42 schreef Kinga het volgende:
Mag ik ff als tijdelijk non streamer vragen wat er loos is? Was er een stemming?
Owwwwww nou dan feest ik vrolijk mee....quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer in de zin van eindelijk weer een vette ruzie
Ik ga all in daaropquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik top je met 500 en weet zeker dat Amanda het uitje wint.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:43 schreef akveor het volgende:
Dus omdat Huub straks z'n grote bek niet houd blokt Amanda?
Owww Brian zegt tegen Amanda dat ze d'r stem aan Jaap moet geven omdat ie wil dat destemming eruit gaat.
Dat Jaap de stem van Amanda en Brian krijgt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:45 schreef Copycat het volgende:
Ik snap het niet meer.
Amanda wil niet, maar flipt wel helemaal?
En wat is nu de stand van zaken?
Het gaat er op lijken dat er iets naar Jaap gaat.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:45 schreef Copycat het volgende:
Ik snap het niet meer.
Amanda wil niet, maar flipt wel helemaal?
En wat is nu de stand van zaken?
Ja baas. Amen (nog net niet op de blote knietjesquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:44 schreef Guuskeee het volgende:
luister hoer: dit moet je gaan doen...
[ afbeelding ]
Mooi gifje weerquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:43 schreef mazaru het volgende:
OUR WAY!! OR THE HIGHWAY!!
[ afbeelding ]
first things firstquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:44 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Nee helaas nog te druk met klussen in nieuwe huisje. Collega's gingen vanmiddag nog wel heen. Volgend jaar maar weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |