achjee, je hebt er zeker zo één op de bank zitten die zojuist de hele collectie heeft besteld via wehkamp.nlquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:33 schreef Quir het volgende:
"Eikel"
Hehe, nee. Ben ook geen vrouw.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
achjee, je hebt er zeker zo één op de bank zitten die zojuist de hele collectie heeft besteld via wehkamp.nl
Die clipquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:45 schreef tequi3 het volgende:
LeLe - Skinny Jeans.
Zo riep ze altijd in dat vreselijke programma van d'r.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:19 schreef MissGolightly het volgende:
Dyanne met haar 'activerende kontje', 'pittige combinaties' en 'mooie skinnyslimfitjeans' MOET DOOD.
Laat me raden, jij past niet in een maatje 40 of kleiner?quote:
Jawel hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2008 07:48 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Laat me raden, jij past niet in een maatje 40 of kleiner?
Het was vast de bedoeling om haar heupen te verbergen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:03 schreef ijsmeis het volgende:
Sorry hoor, maar die kleding uit de OP. Daardoor lijkt ze nog dikker volgens mij.
Lelijk.
Met veel rozequote:Op donderdag 13 maart 2008 09:40 schreef Toeps het volgende:
Sonja bakker? Gets. Die mag dan zeker de anorexialijn maken?
KAN IEMAND DIE PRETBEK DOODTRAPPEN MISSCHIENquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:46 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
kleding voor in de keukenmijn god, zijn er vrouwen die hier in gaan trappen?
'Ik ga me even omkleden zodat ik op m'n gemak kan koken"quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:46 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
kleding voor in de keukenmijn god, zijn er vrouwen die hier in gaan trappen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |