ik heb iig versequote:Op woensdag 19 maart 2008 18:11 schreef D-Mon het volgende:
[..]
nood situatie?
die balon uit mijn portomonaie was niet zo betrouwbaar meer..
Je moet ze ook niet in de wasmachine stoppenquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb iig versedie in mijn broekzak vertoonde ook slijtageplekken
Ik woon toevallig tegenover de plek waar die automaat hing. Hij is, sinds 'de lectuurhal' [quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:24 schreef Peterselieman het volgende:
Ik meende dat er ergens op de hoek Nieuweburen/Vijzelstraat/Monnikemuurstraat altijd een automaat hing, alleen weet ik niet of ie daar nog aanwezig is.
Cool.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:27 schreef Dangel het volgende:
Jij bent altijd welkom in mn crib
engeenidee, zo ff route printen: ')
Neem iig Ensiferum voor die barbaar meequote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Cool.
Maar ik moet dan voor cd;s zorgen?
Heb ik geen cd van.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Neem iig Ensiferum voor die barbaar mee
Ik ben trouwens vandaag wel gewoon aan't werk :x
Ja,tenzij je Ayreon en Meindert Talma wilt horenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Cool.
Maar ik moet dan voor cd;s zorgen?
Doet je ding aan gefikte cd;s?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:36 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ja,tenzij je Ayreon en Meindert Talma wilt horen
Mja, de enige gebrande Cd die ik heb (lag nog in de auto toen ik m kocht) doet het er inquote:
Ok dan ga ik wel even fikken, ik ken al m;n cd;s uit m;n hoofd ongeveer.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:55 schreef Dangel het volgende:
[..]
Mja, de enige gebrande Cd die ik heb (lag nog in de auto toen ik m kocht) doet het er in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |