Een uur later zelfs pas. En ik ben toch maar gegaan. Had heen de wind mee.quote:
Was na twee jaar wel weer's tijd voor een nieuw avatartjequote:Op donderdag 13 maart 2008 15:46 schreef Dangel het volgende:
Paal je hebt je Rover ingeruild voor de Ring
Ik heb nog steeds een fraai Rover/vikingbeeldje als wallpaper in mijn telefoonquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Roverblasfemie
Maar goed de Ring is ook![]()
![]()
![]()
quote:
Dat was ik.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:25 schreef Paladijn het volgende:
Zeg DevilsWhore, zat jij naar mijn foto's van afgelopen weekend te gluren of heb ik een andere fan in Sneek e.o.?
Ik kijk meestal even na een dagje welke forums naar mijn foto's linken, daar stond ook een lijstje onder met iets van sneek.home.nlquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat was ik.![]()
(IJlst, niet Sneek.)
WAT WAARquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik kijk meestal even na een dagje welke forums naar mijn foto's linken, daar stond ook een lijstje onder met iets van sneek.home.nlDe foto's waar lexxx op staat zitten er trouwens niet tussen, afgezien van een waar hij Bokito nadoet achter een hekwerk.
quote:
Die andere twee waar je opstaat heb ik niet online staan geloof ik. Waren op zich ook geen heel erg boeiende foto's.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Post die anderen waar ik op sta ook maar hoor
Maar ik sta op beide foto's illegale dingen te doen!quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die andere twee waar je opstaat heb ik niet online staan geloof ik. Waren op zich ook geen heel erg boeiende foto's.
Wat voro illegale dingen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar ik sta op beide foto's illegale dingen te doen!
Ik niet, Silvius wel. =Dquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:45 schreef Edwinuss het volgende:
Wie kent mij ?
Aan de verkeerde kant van die deur staanquote:
Wat ben jij een rebel.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Aan de verkeerde kant van die deur staanEn een beledigende text richting een 'concurrerende' website op een boswachtershet kladden
![]()
*kras*
Ik wil ook een PSP.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog zn PSP gekochtWe chillen wel veel de laatste tijd. Beste wel lachen.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey ik heb wel een groene zwaailamp!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |